Jos sun kirjoituksia kattoo, niin en ole ihan täysin varma, että oletko edes katsonut koko tilannetta.Ihan totta? Tuoko nyt on ainoa tapa kommentoida tässä? Minäkö olen joku tunnettu jeesustelija täällä huutamassa pitkiä pelikieltoja vastustajille?
"nyt veti vaan hölmösti" Siihen on kyllä helppo yhtyä, etenkin jälkiviisaana. Mutta kaikki muu täysin yli vedetty mesoaminen ja oletus että tuossa sekunnin osissa pystyy muuttamaan tilanteen, on jokseenkin turhaa. Siis se, että samalla toivotaan kovaa peliä ja rajuja taklauksia, ja sitten kun vähän sattuukin niin ollaan idiootteja. Jokainen kerta tuo on noissa riskinä ja jos ne halutaan kokonaan välttää niin pelityyli isossa kuvassa pitää muuttaa täysin.
Itse ainakin puolustan Anttalaista juuri siitä syystä, että häneltä on toivottu erikoisosaamistaan, kovia taklauksia. Samalla toivotaan, että tuo uhka vaikuttaa vastustajan pelaajiin paineen alla. Mutta joo, riisutaan tuo elementti toki pois. Nämä jutut palstalla ovat hyvin ristiriitaisia ja johdonmukaisuus puuttuu monessakin.
Kovaa peliä saa pelata. Terveisin esim. Viljanen, Tiivola.ja ketäs muu siinä Anttalaisen taklauksen jälkeen mahtoi taklata. Kaikki puhtaasti, mutta kovasti. Se että sattuu sen takia, kun vedät täysillä numeroihin on idiotismia.
Itse odotin Anttalaiselta edes sitä peruspeliä, mutta meneppä katsomaan maalikooste eiliseltä ja mieti ketä siellä maalilla seisoo ilman edes yritystä siivota sitä hyökkääjää pois sieltä.