Oho! Vedinpäs vähän mutkat suoriksi. No ehdolla oleminen sentään meni oikein.Siis jokainen joukkue nimeää yhden ja niistä valitaan joukkue eli Barkov on yksi 32 ehdokkaasta.
Hieno mies tuo meidän Sasha.
Ei auta vaikka tekisi 20 pistettä per peli, ikuinen luuseri niin kauan kun Cup ei ole käsivarsilla.Pelin ykköstähti, 1+1, voittomaali. Ei taida olla kovin suurta aihetta huoleen. Pariin lisämaaliinkin oli vielä paikat. Kirsikkana kakun päälle vielä hieno takakarvaus, kun vihu oli karkaamassa läpi. Kapu näyttää esimerkkiä joka puolella kenttää. Miinus liian riehakkaasta tuuletuksesta.
Kyllä se parin playoffs-sarjan voitto omalla kovalla henkilökohtaisella panoksellaan asiaan vaikuttaen, olisi osoitus siitä, ettei ole heikko nimenomaan pleijareissa. Todellinen voittaja on toki vasta kannua nostellessaan, joten tavallaan olet provossasi oikeassakin.Ei auta vaikka tekisi 20 pistettä per peli, ikuinen luuseri niin kauan kun Cup ei ole käsivarsilla.
Kyllähän tämä on samalla näiden "Mitäs minä sanoin" -Ippenatorien kulta-aikaa. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen kun pääasia lienee olla oikeassa internetissä.
Näiden turpien tukkimiseen on yksi todella helppo keino, mutta toistaiseksi Barkov näyttäisi olevan päättänyt olla käyttämättä sitä.
Itse asiassa, jos sen nyt tekisi vielä, niin ei todellakaan tukkisi ainakaan minun turpaani. Minä todellakin toivon, että hän viimeinkin osoittaa olevansa pudotuspeleissä myöskin yhtä laadukas pelaaja, kuin on jo kolmen viimeisen kauden aikana osoittanut olevansa runkosarjassa. Jos sen tekee, niin takuuvarmasti kehun häntä täällä, enkä siis tuki turpaani.Näiden turpien tukkimiseen on yksi todella helppo keino, mutta toistaiseksi Barkov näyttäisi olevan päättänyt olla käyttämättä sitä.
Suurin osa moittijistsa moittii tehopisteitä, ei pelisuorituksia. Jos ovat katselleet pelejä, eivät ainakaan korosta eye testiä. Minusta tuo on yksinkertaisesti trollaamista.En ymmärrä, miksei pelaajia saisi moittia, jos he alisuorittavat?
Toki jos ei pidä jostakin kirjoittajasta ja hänen näkemyksistään, niin ainahan voi kaivaa hihasta trollikortin asiallisen keskustelun sijasta. Kukahan se trolli tässä onkaan?Suurin osa moittijistsa moittii tehopisteitä, ei pelisuorituksia. Jos ovat katselleet pelejä, eivät ainakaan korosta eye testiä. Minusta tuo on yksinkertaisesti trollaamista.
Et taida pitää musta?Toki jos ei pidä jostakin kirjoittajasta ja hänen näkemyksistään, niin ainahan voi kaivaa hihasta trollikortin asiallisen keskustelun sijasta. Kukahan se trolli tässä onkaan?
Ihan kiva voit olla, mutta et kovin asiallisesti täällä useinkaan kyllä keskustele. Eli siis nimenomaan sinä se trolli täällä olet.Et taida pitää musta?
No onpä tosi helppo keino, ei tarvi kun dominoida kaukalossa äärimmäisen kovassa pudotuspelisarjassa tuollaista Capitalsin kaltaista tusinaporukkaa vastaan.Näiden turpien tukkimiseen on yksi todella helppo keino, mutta toistaiseksi Barkov näyttäisi olevan päättänyt olla käyttämättä sitä.
Ei se nyt ihan noin selvää ole. Jos Barkov pelaisi esimerkiksi selvästi paremmalla pistekeskiarvolla pudotuspeleissä kuin runkosarjassa ja joukkue ei pärjäisi, niin ei hänestä puhuttaisi pudotuspeleissä sulavana pelaajana. Ennemminkin hänen joukkueesta puhuttaisiin sellaisena.Barkov on nyt päässyt siihen epäkiitolliseen pisteeseen, että nyt se on jatkossa joko kannu tai sitten luuserin ja keväisin sulavan runkosarjajyrän rooli.
Kolme peliä on myös aika vähän tuomita. Oli tässä sarjassa yhden pelin paras kenttäpelaaja. Kahdessa muussa hyvinkin joukkueensa paras. Maaleja joukkue on tehnyt luvattoman vähän noihin kolmeen peliin. Viime kaudella Barkov pelasi ihan hyvin niin kauan, kun sai ehjänä pelata. (Joo, moni pelaa loukkaantuneena pleijareissa, mutta niitäkin on sitten eritasoisia ja vaikuttaa eri verran peliin.) Oma luotto on siihen, että Barkovin keskiarvo on yli piste per peli näissä pleijareissa ennen kuin ne ovat Floridalta ohi. Loppuu sitten tähän sarjaan tai myöhemmin. Kolme peliä on vaan todella lyhyt aika tuomita. Jos niissä on kaksi tappiota, niin usein ne on niitä huonompia pelejä myös johtavalta pelaajalta. Eli valikoitu otanta. Jos tämä sarja olisi mennyt Floridalle 4-1 ja tappio neljännessä pelissä sekä seuraavan sarjan ekassa pelissä ja Barkovilla putkeen näiden kolmen pelin suoritukset, niin kukaan olisi sanonut mitään. Nyt ne vaan tuli alkuun ja tuomitaan sitten, kun pleijarit on ohi. Melkoista ylireagointia kolmeen peliin, kun homma on kesken.Ei se nyt ihan noin selvää ole. Jos Barkov pelaisi esimerkiksi selvästi paremmalla pistekeskiarvolla pudotuspeleissä kuin runkosarjassa ja joukkue ei pärjäisi, niin ei hänestä puhuttaisi pudotuspeleissä sulavana pelaajana. Ennemminkin hänen joukkueesta puhuttaisiin sellaisena.
Mä olen katsonut suurimman osan Barkovin ammattilaisuran playoff-peleistä ja nyt on kyllä jo pakko valitettavasti myöntää, että Sashalla tuppaa kyllä taso tippumaan playoffeissa. Ratkaisut ovat usein liian hitaita ja vaikeita kevään peleihin. Tosin mistään katastrofaalisesta pelaamisesta ei voi missään nimessä puhua ja taso on myös ollut nousussa, kun vertaa vaikka Islanders-sarjoja ja viime kevään Tampa-sarjaa.Suurin osa moittijistsa moittii tehopisteitä, ei pelisuorituksia. Jos ovat katselleet pelejä, eivät ainakaan korosta eye testiä. Minusta tuo on yksinkertaisesti trollaamista.
Mä olen katsonut suurimman osan Barkovin ammattilaisuran playoff-peleistä ja nyt on kyllä jo pakko valitettavasti myöntää, että Sashalla tuppaa kyllä taso tippumaan playoffeissa. Ratkaisut ovat usein liian hitaita ja vaikeita kevään peleihin. Tosin mistään katastrofaalisesta pelaamisesta ei voi missään nimessä puhua ja taso on myös ollut nousussa, kun vertaa vaikka Islanders-sarjoja ja viime kevään Tampa-sarjaa.
Onneksi mitään syytä panikointiin ei ole. Vähän kun yksinkertaistaa peliä, niin hyvä tulee. Sama koskee oikeastaan koko joukkuetta. Mikään ei ole vielä lähellekään ohi.
Se nyt vaan tuppaa varsinkin änäripisneksessä sekä muutenkin ämeriicässä menemään niin että johtavat pelaajat saavat ne paskat niskaan jos kaudet päättyvät jatkuvasti liian aikaisin ja pleijareista pudotaan järjestelmällisesti ekalla kierroksella varsinkin jos niihin on vielä lähdetty ennakkosuosikkina (kotietu). Auston Matthews on Torontossa ihan samanlaisessa tilanteessa kuin Sasha Floridassa, runkosarjanäytöt on annettu ja nyt pitäisi sitten alkaa johtamaan jengiä pitkälle myös niissä kevään tärkeissä peleissä. Ei edes riitä että itse pelaa hyvin vaan nyt pitäisi sen lisäksi vielä hinata joukkue vaikka väkisin jatkoon.Kyllähän tämä on samalla näiden "Mitäs minä sanoin" -Ippenatorien kulta-aikaa. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen kun pääasia lienee olla oikeassa internetissä.
Ne johtavat pelaajat saavat kovimpia palkkoja sen takia, että niiden pitäisi olla parempia kuin suurimman osan muista pelaajista, ja myös koska ovat oman joukkueensa todellisia johtajia sekä pelillisesti että henkisesti. Korkealla tasolla johtamiseen kuuluu aina helvetilliset paineet ja myös se, että paskaa tulee jossain vaiheessa kunnolla niskaan, jos se toisten johtaminen ei sitten kuitenkaan kovassa paikassa millään näytä onnistuvan (jääkiekossa omalla pelisuorituksellaan esimerkkiä näyttäen sekä porukkaan uskoa ja tsemppiä luoden omalla vuorovaikutuksellaan).Se nyt vaan tuppaa varsinkin änäripisneksessä sekä muutenkin ämeriicässä menemään niin että johtavat pelaajat saavat ne paskat niskaan jos kaudet päättyvät jatkuvasti liian aikaisin ja pleijareista pudotaan järjestelmällisesti ekalla kierroksella varsinkin jos niihin on vielä lähdetty ennakkosuosikkina (kotietu). Auston Matthews on Torontossa ihan samanlaisessa tilanteessa kuin Sasha Floridassa, runkosarjanäytöt on annettu ja nyt pitäisi sitten alkaa johtamaan jengiä pitkälle myös niissä kevään tärkeissä peleissä. Ei edes riitä että itse pelaa hyvin vaan nyt pitäisi sen lisäksi vielä hinata joukkue vaikka väkisin jatkoon.
Se on sitten eri juttu onko tuo kulttuuri vähän mätä että painotetaan niin paljon niiden johtavien pelaajien suorituksia vaikkapa valmentajien ja pelikirjojen edelle, Euroopassa on jääkiekossa ja jalkapallossa vähän eri meininki vaikka kyllähän täälläkin johtavat pelaajat saa kuraa niskaan jos kausi on ollut pettymys.