Voi olla, että osaa, mutta onko noista taidoista mitään hyötyä? Tuomioja on kyllä loistava jaarittelemaan ja puhumaan tuota poliitikko kieltä. Annettakoon se hänelle ja on varmasti yksi valtakunnan parhaita tuossa lajissa. Mutta kokonaan toinen kysymys on sitten se, että puhutteleeko tuollainen enää ihmisiä 2020-luvulla? Itse ainakin koen ärsyttäväksi tuollaisen, että ihminen kyllä puhuu paljon, mutta ei loppujen lopuksi sano oikein mitään.
Tätä samaa mietin eilen ennen kuin uni otti otteen. Onnistuuko tällainen jaarittelu, väistely ja yhden puolueen alistamisen yrittäminen 2020 kun sosiaalinen media hallitsee. Onko se enää niin sanotusti voittavaa politiikkaa. On niin paljon tietoja monista asioista eikä vähimpänä se, että demarit on totaalisen ryvettyneitä.
Esimerkiksi kysymys Taviolle Keravalaisesta vilttikentän varamiehen twiitistä. Tavion kuitti raiskaustuomion saaneesta demarista ja Tuomiojan jankkaaminen. Tavio vastasi ihan hyvin, että ei ole ketään solvattu. Tässä kohtaa peli olisi voinut päättyä vielä 1-1, mutta Tuomioja jatkaa, sinä olet siis maanpetturi, minä en siis solvaa sinua ja Tavio kysyy kuka väittänyt ja kertoo, että sinä siis keksit väitteen.
Tuomiojan vastaus: En mä keksinyt kun luin netistä.
Siis sen jälkeen tuo vastaus kun on juuri puhunut fake newseistä sosiaalisessa mediassa ja ties mistä. Ja se painoarvo minkä katsoja saa edustajasta jonka puolue on saanut aikaan 6kk kohut mm., Al-taee, Husu, posti, mukana Al-hol, Paatero, hallituksen ero.
Se mitataan näissä kuitenkin aina kumpi pelin voittaa 2-1 tai 6-0 vai mennäänkö tasan. Toki voi päättyä myös niin, että molemmat menettää muualle äänestäjiä. Nyt tosin näyttäisi siltä, että ihmiset tukevat altavastaajaa eli niin sanotusti kiusattua puoluetta.
Tuolla höpinällä Tuomioja sai maksimissaan pidettyä omia vanhuksiaan äänestäjäkunnassa, mutta ei varmastikaan yhtään uutta äänestäjää demari vs. persut. Uskon, ettei myöskään Tavion esiintyminen vienyt yhtään äänestäjää. Mutta kumpi voitti vai voittiko kumpikaan?
Edit: Baltzar unohtui. Näitä on niin monta jo.