On kyllä luojan lykky ettei Kuusniemi, Tola ja Viitala voimaantuneet Schindlerin Lista elokuvasta.
Muuten Louhimies olisi syyllinen holokaustiin.
Eikä Kuusniemen kutsuminen holokaustin uhriksi olisi lainkaan holokaustin uhreja rienaavaa, sillä ei tämä olisi ensimmäinen kerta, kun yksittäinen ilmiö ja sitä kuvaava termi laajentuisi koskemaan alkuperäistä suurempaa asiaa.
Minä en ymmärrä miten esimiestä voi Rigatellin yhteydenoton sananmuodoista syyttää kun Demarin mukaan hän totesi seuraavaa:
Muuten Louhimies olisi syyllinen holokaustiin.
Eikä Kuusniemen kutsuminen holokaustin uhriksi olisi lainkaan holokaustin uhreja rienaavaa, sillä ei tämä olisi ensimmäinen kerta, kun yksittäinen ilmiö ja sitä kuvaava termi laajentuisi koskemaan alkuperäistä suurempaa asiaa.
Minä en ole tällaista nähnyt, mutta jos näin on, niin siltä osin toimittaja on moitteensa ansainnut, mutta viestin ollessa yksityinen, kuuluu moitteet ensimmäiseksi hänen esimiehelleen..
Minä en ymmärrä miten esimiestä voi Rigatellin yhteydenoton sananmuodoista syyttää kun Demarin mukaan hän totesi seuraavaa:
Onko direktio-oikeus ja työsuhteessa olokin sellainen ilmiö että sitä kuvaava termi laajennut koskemaan alkuperäistä suurempaa asiaa?– Pitää muistaa, että toimittajamme on opintovapaalla eikä meillä Ylessä ole direktio-oikeutta häneen."
Viimeksi muokattu: