Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Tämä on jäänyt keskustelussa ihmeen vähälle huomiolle. Johtuisikohan siitä, että taitavana sosiaalisen median käyttäjänä Louhimies on pystynyt vakuuttamaan monet olevansa median ajojahdin uhri, vaikka media tehnyt sille kuuluvaa työtä, ja Louhimies on vain pettynyt, ettei BBC ole itsenäisessä päätöksessään valinnut häntä. Siltä tämä minusta näyttää. Olen muistaakseni jostain lukenut, että on inhimillistä syyttää muita omasta epäonnistumisestaan. (Merkitsen tähän nimimerkki @Jesus Shaves, koska hän on ollut kiinnostunut sosiaalisen median roolista koko me too -ilmiössä.)
YLE on pyytänyt tuohon vahvistusta kyseiseltä PR-firmalta ja sitä ei ole pyynnöistä huolimatta saatu. Myös STT on kysynyt asiasta viestintätoimistolta - STT:n saamassa vastauksessa ei sanottu milloin tuo päätös oli tehty. STT pyysi kommenttia BBC:ltä - BBC pyysi kääntymään tuotantoyhtiö Mammoth Screenin viestintää hoitavaan Milkin puoleen ja Milk puolestaan pyysi kääntymään BBC:n puoleen. Kukaan ei oikein tunnu haluavan ottaa kantaa asiaan?
Louhimies oli agenttinsa vahvistaman tiedon mukaan työskennellyt neljä viikkoa sarjan tuotannossa - eli BBC oli siis mitä ilmeisemmin hänet valinnut - ja päätti sitten vaihtaa ohjaajan toiseen pääsyynä ollen mitä oletettavammin kiusallisen julkisuuden välttäminen.
Olen kiinnostunut sosiaalisen median roolista metoo-ilmiössä siitä syystä, että sosiaalisessa mediassahan metoo elää omaa elämäänsä.