Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 170
  • 1 689

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väsymyksen piikkiin...Luin Jokeriosiosta huhuketjua ja yritin sen jälkeen kirjautua Jatkoaikaan nimellä Janne Lahti ja oma salasana. Kaksi kertaa yritin uudelleen vielä, kunnes huomasin jotain hassua yritykessäni.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Tänään taloon hankittiin uusi modeemi ja etsin WLANin salasanaa kissojen ja koirien kanssa varmaan puoli tuntia, kunnes tajusin, että modeemin takanahan se on kaikissa modeemeissa ja miljoona kertaa se on tullut eri modeemeista katsottua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joka aamu tulee avattua melkein ensitöikseen tv. Ja sitten kun painan teksti-tv:n päälle, säikähdän että älä älä mene katsomaan sitä etusivua. Parin sekunnin päästä muistan, että NHL-kausi loppui jo jokin aika sitten, ei vaaraa spoilereista. Näin siis elokuussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Leirikeskus?

Kuten tapanani on, Jatkoajassa katson ensin mitä on Leirikeskuksessa. Vittu, se on Kierrätyskeskus! Jonkinlaista sekavaa assosiointia näin aamuun. Leirikeskus!
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Menin sitten NHL-osiossa kysymään eräässä ketjussa maalivahtien patjoista koskevasta uudistuksesta. Ajattelin, että kaikki maalivahdit käyttävät samankokoisia patjoja vaikka asia ei tietenkään niin ole..

Mielessä on monta tärkeämpääkin asiaa vaivaamassa, joten siirretään tämä kömmähdys niiden piikkiin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pidin tänään aamulla hiirtä väärin päin kädessä ja kiroilin, kun se liikkui näytöllä täysin holtittomasti. Melkein ehdin jo lähteä vaatimaan rahoja takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Menin eilen ajamaan partaa niin ensin tartuin hammasharjaan ja rupesin harjaamaan hampaita. No sekös itseäni nauratti. Mutta tämän jälkeen sitten rupesin parran ajoa valmistelemaan ja pistin hiusgeeliä partaan.
Olen joskus vuosia sitten tuhonnut yhden hammasharjan pursottamalla epähuomiossa harjaksille puolustusvoimien kustannustehokasta kenkälankkia. Suuhun asti harja ei kuitenkaan ennättänyt. Olin puoli tuntia aiemmin kiillottanut kenkiä kylppärissä ja jättänyt kenkälankin suunnilleen niille haminoille jossa hammastahnatuubikin voisi lepäillä.

Päässä olleita silmälaseja on etsitty pari kertaa. Ehkä pienesti lieventävä asianhaara on se, että linssien kertoimet ovat aika pieniä ja joissakin olosuhteissa lasien puute ei aiheuta juuri mitään pulmia.

Totisempi paikka oli joskus parikymppisenä. Ei ehkä kuulu ensisijaisesti tähän ketjuun, mutta kansanvalistuksellisista syistä kannattanee tuoda esille. Olin menossa laittamaan autoa lämmitysjohdon päähän talvella. Lämmityspiuha oli seinässä ja virrat päällä, mutta toinen pää oli jätetty tallin ulkopuolelle paljaaltaan. Piuhan plugikappaleen reikiin olikin mennyt kunnolla lunta. Ajattelin että on hyvä rapsutella pois lumet ennen kuin tökkään johdon autoon kiinni. Enempiä ajattelematta nappasin käsiini ensimmäisen esineen joka osui silmiini, ja se oli kivijalan viereen tikkataulusta pudonnut tikka. Ei kun ronkkimaan tikalla lunta pois plugista. Meni siinä varmaan pari sekuntia ennen kuin oivalsin, että saatan olla tekemässä jotakin vähemmän älykästä.
 

Masentaja

Jäsen
En muista, oonko tästä aikasemmin kirjottanut mutta: Aikoinaan, kun tuli Kirkkonummella asuttua ja ajettua päivittäin Vantaalle töihin, n.50km matka suuntaansa, niin välillä "säpsähti" huomaten, että missäs helvetissä mä olen. Varsinkin aamuisin. Pelottavinta oli se, että ei muista viimeisestä 20km matkasta mitään, miettii vaan että oonko länsiväylällä vai Kehä3:lla. Sitten tulee tuttu liittymä tai jotain ja paikallistaa itsensä ihan oikealle reitille. Aivan vitun pelottavaa, vaarallista jne, mutta ikinä ei mitään sattunut. Eli mutkat yms kaikki muu liikenne on tullut huomioitua ilman mitään muistikuvia.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En muista, oonko tästä aikasemmin kirjottanut mutta: Aikoinaan, kun tuli Kirkkonummella asuttua ja ajettua päivittäin Vantaalle töihin, n.50km matka suuntaansa, niin välillä "säpsähti" huomaten, että missäs helvetissä mä olen. Varsinkin aamuisin. Pelottavinta oli se, että ei muista viimeisestä 20km matkasta mitään, miettii vaan että oonko länsiväylällä vai Kehä3:lla. Sitten tulee tuttu liittymä tai jotain ja paikallistaa itsensä ihan oikealle reitille. Aivan vitun pelottavaa, vaarallista jne, mutta ikinä ei mitään sattunut. Eli mutkat yms kaikki muu liikenne on tullut huomioitua ilman mitään muistikuvia.

Itsellä käy aika usein vastaavaa. Ajelen muissa maailmoissa eteenpäin ja hetken päästä huomaan olevani jo lähellä määränpäätä, vaikken muista matkasta mitään.

Vissiin sitä ilman huomioitavaa keskittymistäkin jollain tasolla fokusoi siihen ajamiseenkin, kun tosiaan mitään ei ole sattunut.

Aika usein tulee tuossa 'aivottomana' ajamisessa myös vastaan tilanteita, että liikennevalojen jälkeen miettii, että paloikohan siinä vihreä ollenkaan.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Valot tulee usein pistettyä päälle, kun ne on jo valmiiksi huoneeseen tultaessa päällä. Siinä sitten ihmetellään, kun tuli yhtäkkiä pimeetä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Eilen katsoessani DVD:ltä leffaa ihmettelin itsekseni että perkeleen kauan kestää ennen kuin tulee mainoskatko että pääsisi tupakille.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsellä käy aika usein vastaavaa. Ajelen muissa maailmoissa eteenpäin ja hetken päästä huomaan olevani jo lähellä määränpäätä, vaikken muista matkasta mitään.

Taitaa olla aika yleistä työmatkansa autolla itse ajaville. Kun samaa reittiä tahkoaa viikosta ja kuukaudesta toiseen, rutiineihin tottuu ja päästään "silmät katsoo mutta mitään et näe" -tyyppiseen tilanteeseen. Eipä noissa suurempaa riskiä taida olla, kyllä sitä silti eteen hyppäävää hirveä todennäköisesti tulisi väistettyä, vaikka minullekin noita mysteerimatkoja tulee aika usein.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Eilen illalla ruskistelin jauhelihaa ja turisin samalla luuriin. Lopulta tuli aika lisätä nestettä eli vettä, mutta jostain syystä harhauduin jääkaapille josta käteen osui Jaffa-pullo.

Ei se Jaffajauhelihakastike paljoa normaalista eronnut, mutta kyllä se veteen tehtynä parempaa on.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eilen illalla ruskistelin jauhelihaa ja turisin samalla luuriin. Lopulta tuli aika lisätä nestettä eli vettä, mutta jostain syystä harhauduin jääkaapille josta käteen osui Jaffa-pullo.

Ei se Jaffajauhelihakastike paljoa normaalista eronnut, mutta kyllä se veteen tehtynä parempaa on.

Luin koko viestin sillä ajatuksella, että pehtoori kirjoittaa tässä kiertoilmauksellisesti nussimisesta. AMVNT-kokemus tämäkin.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Ajan partani geelipartakoneella ja tänä aamuna laitettuani geelin naamaani yritin käynnistää geelipulloa. Kun en löytänyt virtakytkintä tajusin, että jossain mättää.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ajan partani geelipartakoneella ja tänä aamuna laitettuani geelin naamaani yritin käynnistää geelipulloa. Kun en löytänyt virtakytkintä tajusin, että jossain mättää.

Pakko kysyä että mikä on geelipartakone? Saako sillä bimmeritukan leukaan?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko kysyä että mikä on geelipartakone? Saako sillä bimmeritukan leukaan?

Geelipartakone on sellainen jossa nappia painamalla tulee viilentävää/hoitavaa voidetta partakoneesta iholle samalla, kun leikkaa partaa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Töissä sattunutta; asiakas tuli ostamaan veikkausta ja sanoi haluavansa porukkaosuuden lokerosta 36. Minä otin kyseisestä lokerosta porukan ja löin koneelle 36€. Aivot, mitä vittua nyt taas? Sen hintahan oli 11€. Korjasin asian nopeesti ja rahastin asiakkaalta 11€.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Töissä sattunutta; asiakas tuli ostamaan veikkausta ja sanoi haluavansa porukkaosuuden lokerosta 36. Minä otin kyseisestä lokerosta porukan ja löin koneelle 36€. Aivot, mitä vittua nyt taas? Sen hintahan oli 11€. Korjasin asian nopeesti ja rahastin asiakkaalta 11€.

Nuorempana sain sakot kun ajelin pikku matkan Honda Monkey-mallisella mopedillani kaveri kyydissäni. Sakon nimike oli jotakuinkin "yli 10-vuotiaan kyyditseminen mopolla." No poliisi sedälle kävi samalla tavalla kuin sinulle, ja hän ruksasi sakkolapusta rikkeen numero 10, joka oli "Moottoritiellä oikealta puolelta ohittaminen."

Kyllä sitä kaverin kanssa myöhemmin naureskeltiin kun näimme sielujemme silmin miten käytännössä vakio manki pujottelee moottoritiellä autojen ohi kaksi nuorta miestä kyydissään.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Dafuq! Tajusin juuri että vasemmisto-oikeisto -akseli onkin juuri toistepäin mitä olen ajatellut.

Eli itse olen aina ajatellut, että vasemmistopuolueet olisivat akselilla tavallaan oikealla puolella. Kokoomus ym. sitten vasemmalla. Eli hahmotusvirhe, ei puolueiden arvojen väärinymmärrys. Voisin tästäkin tehdä havainnekuvat ellen olisi kännykällä. Paint.NET:llä, ei Paintilla. Tavallaan oikea ja vasen ovat vaihtaneet paikkaansa.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Tuossa viime viikolla Suomi-Espanja maaottelua seuratessani sanoin ruudulle "Odota hetki, haen sipsiä" suomalaisen kaverin kuljettaessa palloa. Jooh, näin meillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös