Kuohusiko?Ravistelin äsken Coca-cola-pulloa ennen kuin avasin sen. Lopetin havahduttuani siihen, että ei näitä kuulu ravistaa.
Kuohusiko?Ravistelin äsken Coca-cola-pulloa ennen kuin avasin sen. Lopetin havahduttuani siihen, että ei näitä kuulu ravistaa.
Kyllä, mutta toki tajusin nyt avata varoen. Ilmeisesti kuvittelin, että mehupurkkia olin avaamassa tai jotain, kun ravistelemaan päädyin.Kuohusiko?
Et sentään avannut vielä ihan muina miehinä. Mielikuva siitä olisi jokseenkin huvittava.Kyllä, mutta toki tajusin nyt avata varoen. Ilmeisesti kuvittelin, että mehupurkkia olin avaamassa tai jotain, kun ravistelemaan päädyin.
Ei ne tienneet siellä Twitterissä. Harmi, olisin voinut helpottaa tuomareiden duunia.
Älä välitä, kenties vielä jonain päivänä. Olin reilusti alle 10-vuotias, kun ihmettelin faijalle miksi täällä ei näe hidastuksia niin kuin televisiossa. Taisi pitää minua vähän tyhmänä muksuna.
Isä on jo edesmennyt, mutta kuinkas nykyään? Taitaa hidastukset näkyä.
Muutaman kerran tabletin kautta Dna-tv sovelluksen kautta peliä olen katsellut ja HIFK-applikaatio on ilmoittanut maalin tulleen ennen kuin lähetyksessä maali syntyy. Tosin kun HIFK:n peleistä on kyse, niin ei kovin usein.Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.
Minulla toisin päin, pari kertaa olen spoilannut matsin itselleni, kun olen jälkikäteen Ruudusta katsellessani mennyt Liigan sivuille katsomaan matsin siihen astisia tilastoja.Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.
Laittelin just olkapäähän elmex hammastahnaa... Voltaren ois ollut se oikea tuote...
Meinasitko jäädyttää pankkikorttisi?Itse havahduin tässä eräänä päivänä siihen tosiasiaan, että olin laittamassa lompakkoa jääkaappiin; ostoskassi odotteli sillä aikaa vaatekaapin edessä.
Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.
Itse havahduin tässä eräänä päivänä siihen tosiasiaan, että olin laittamassa lompakkoa jääkaappiin; ostoskassi odotteli sillä aikaa vaatekaapin edessä.
Tästä sai epileptikko vahvan flashbackin. Vanhoina kohtausvuosinani ihmettelin, minne oli kahvikuppini mennyt, vaikka oli aamukahvi pahasti kesken. Olin laittanut jääkaappiin.
Itse havahduin tässä eräänä päivänä siihen tosiasiaan, että olin laittamassa lompakkoa jääkaappiin; ostoskassi odotteli sillä aikaa vaatekaapin edessä.
Oon hiukan pettynyt, kun en päässyt lukemaan, miltä berocca-kahvi maistuu.Aamukahvin yhteydessä beroccatabletti vesilasiin. Kahvikuppi astiakaapista -> ja tablettituubi astiakaappiin.
Piti tulla vain avautumaan, mutta kahvista kun on jo valmiiksi puhetta, niin lainaan itseäni. Latasin vedenkeittimen ja seuraavaksi papuja jauhamaan. Purkki auki ja... paljonkos näitä koiran kuivamuonanappuloita pitikään mitata? Riittääkö kaksi kipollista? Ja heti perään rouvalle teetä. Teepussi pois suojapaperista, pussi roskikseen ja suojapaperi kuppiin? Ei.Oon hiukan pettynyt, kun en päässyt lukemaan, miltä berocca-kahvi maistuu.
Oon hiukan pettynyt, kun en päässyt lukemaan, miltä berocca-kahvi maistuu.