Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 602
  • 1 652

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Siinä menisi ottelijoilta motivaatio, tai ainakin tappion kärsivältä urheilijalta, kun tajuaa että hirmuinen yritys onkin turhaa.

Snadin aikaparadoxin voisi tosin saada aikaan sillä, jos selostuksen mukaan voittava/voittanut ottelija rupeaisi ennenaikaisesti tuulettamaan, häviten sitten ottelun tähän.

Esimerkiksi alla on videota korismatsista, joka kääntyi aivan lopussa toisen jengin tuulettaessa. Olisiko tuossa joku yleisöstä huudellut varmaa voittoa, kun joku paikallinen mertarantamäkinen kirkunut äänihuulet tulessa mestaruutta?
Why You Should Never Celebrate Too Soon - YouTube
 

Ralph

Jäsen
Ravistelin äsken Coca-cola-pulloa ennen kuin avasin sen. Lopetin havahduttuani siihen, että ei näitä kuulu ravistaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä, mutta toki tajusin nyt avata varoen. Ilmeisesti kuvittelin, että mehupurkkia olin avaamassa tai jotain, kun ravistelemaan päädyin.
Et sentään avannut vielä ihan muina miehinä. Mielikuva siitä olisi jokseenkin huvittava.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olin tänään Arenalla katsomassa lätkää ja vierasjoukkue teki siellä maalin jota mentiin tarkistamaan videolta. Ne on tylsiä hetkiä ja ottavat joskus useampia minuutteja, joten vaivuin vähän ajatuksiini, mutta havahduin nopeasti mahtavaan ajatukseen Siinä odotellessahan ehtii helposti katsomaan twitteristä, että hyväksyttiinkö maali vai ei.

Ei ne tienneet siellä Twitterissä. Harmi, olisin voinut helpottaa tuomareiden duunia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo vois mennä kohta nukkumaan. Kolme-neljä tuntia sitten.
 

Mr.Big

Jäsen
Kotiintuloa. Autolla tallin eteen. Tallin ovet auki ja tallista harja rengaskotelojen puhdistusta varten. Kotelot puhtaaksi ja harja takaisin. Sitten tallin ovet kiinni ja autoon istumaan ajamaan auto talliin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei ne tienneet siellä Twitterissä. Harmi, olisin voinut helpottaa tuomareiden duunia.

Älä välitä, kenties vielä jonain päivänä. Olin reilusti alle 10-vuotias, kun ihmettelin faijalle miksi täällä ei näe hidastuksia niin kuin televisiossa. Taisi pitää minua vähän tyhmänä muksuna.

Isä on jo edesmennyt, mutta kuinkas nykyään? Taitaa hidastukset näkyä.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Älä välitä, kenties vielä jonain päivänä. Olin reilusti alle 10-vuotias, kun ihmettelin faijalle miksi täällä ei näe hidastuksia niin kuin televisiossa. Taisi pitää minua vähän tyhmänä muksuna.

Isä on jo edesmennyt, mutta kuinkas nykyään? Taitaa hidastukset näkyä.

Jos ois joku muu liiga kuin KHL niin joo. Ei taida venäläisten tyyliin edelleenkään näyttää epäselviä tilanteita katsojille. Sielähän saattaisi joku vaikka osoittaa mieltään äänekkäästi. Mutta se on taas muiden ketjujen aihetta. Vastataan siis, että teknistä estettä tilanteiden hidastusten näyttämiselle ei isoissa halleissa ole ;)
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkausliigakauden aikana yksi vakiojuttu on ehkä minuutin, pari reaaliaikaa myöhässä olevaa IS-tv:tä katsellessa se, että yrittää tiirata kovasti ruudusta, mitä kentän pelikello näyttää, jotta tietäisi paljonko peliä on oikeasti pelattu. Viiveen takia ruudun äärellä ajattelee usein esim. vaarallisessa vaparitilanteessa, että paikan päällä olijat jo tietävät, tuleeko tästä maali vai ei. Joskus sitten tuo sama ajatus tulee paikan päällä ollessakin mieleen - jotkut jo tietävät, tuleeko tästä maali.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.
Muutaman kerran tabletin kautta Dna-tv sovelluksen kautta peliä olen katsellut ja HIFK-applikaatio on ilmoittanut maalin tulleen ennen kuin lähetyksessä maali syntyy. Tosin kun HIFK:n peleistä on kyse, niin ei kovin usein.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.
Minulla toisin päin, pari kertaa olen spoilannut matsin itselleni, kun olen jälkikäteen Ruudusta katsellessani mennyt Liigan sivuille katsomaan matsin siihen astisia tilastoja.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Laittelin just olkapäähän elmex hammastahnaa... Voltaren ois ollut se oikea tuote...
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Laittelin just olkapäähän elmex hammastahnaa... Voltaren ois ollut se oikea tuote...

Eipä pääse karies iskemään olkanahkaan.

Itse havahduin tässä eräänä päivänä siihen tosiasiaan, että olin laittamassa lompakkoa jääkaappiin; ostoskassi odotteli sillä aikaa vaatekaapin edessä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pari kertaa hallilla ollessa olen pohtinut vilkaisevani liigan etusivua, mutta jättänyt katsomatta ettei vaan tulevat maalit spoillaanu.

Itse joskus jättänyt Twitterit sun muut taustalle tästä syystä. Hupaisa tunne hallilla "olisi kaverille kommentti someen, mutten viitsi nyt..."
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse havahduin tässä eräänä päivänä siihen tosiasiaan, että olin laittamassa lompakkoa jääkaappiin; ostoskassi odotteli sillä aikaa vaatekaapin edessä.

Tästä sai epileptikko vahvan flashbackin. Vanhoina kohtausvuosinani ihmettelin, minne oli kahvikuppini mennyt, vaikka oli aamukahvi pahasti kesken. Olin laittanut jääkaappiin.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Tästä sai epileptikko vahvan flashbackin. Vanhoina kohtausvuosinani ihmettelin, minne oli kahvikuppini mennyt, vaikka oli aamukahvi pahasti kesken. Olin laittanut jääkaappiin.

Mulla katosi kesällä puhelin. N. vuorokauden päästä vaimo löysi sen. Olin luonnollisesti laittanut sen pakastimen laatikkoon. Joo, ja ei kun puhelinkaupoille...
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Itse havahduin tässä eräänä päivänä siihen tosiasiaan, että olin laittamassa lompakkoa jääkaappiin; ostoskassi odotteli sillä aikaa vaatekaapin edessä.

Joo, no ei ollut onneksi mikään kiire siinä. Niin ajattelin, että odottelen siinä sitten ihan rauhassa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aamukahvin yhteydessä beroccatabletti vesilasiin. Kahvikuppi astiakaapista -> ja tablettituubi astiakaappiin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oon hiukan pettynyt, kun en päässyt lukemaan, miltä berocca-kahvi maistuu.
Piti tulla vain avautumaan, mutta kahvista kun on jo valmiiksi puhetta, niin lainaan itseäni. Latasin vedenkeittimen ja seuraavaksi papuja jauhamaan. Purkki auki ja... paljonkos näitä koiran kuivamuonanappuloita pitikään mitata? Riittääkö kaksi kipollista? Ja heti perään rouvalle teetä. Teepussi pois suojapaperista, pussi roskikseen ja suojapaperi kuppiin? Ei.

En enää halunnut viimeistellä hattutemppua puuron valmistuksella. Olisin varmaan laittanut konetiskiainetta ihan vain maun vuoksi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oon hiukan pettynyt, kun en päässyt lukemaan, miltä berocca-kahvi maistuu.

Laitoin kerran jonkun työkaverin poretabletin kahviin. Se maistui yllättäen kamalalta ja oli juomakelvotonta paskaa. Toisaalta se kahvikin oli ihan kamalaa ja keittimessä paahtunutta tervaa.

En suosittele kuitenkaan juuri kenellekään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös