Nahkainen kukkaro pysyy muuten yllättävän hyvin auton katolla, se on jotenkin niin nihkeä. Bensatankin korkki sen sijaan ei pysy kovin hyvin mukana, vaikka sen asettaisikin siihen sedan-mallisen auton takalasin ja takaluukun saumakohtaan. Kokkeiltu on.
Tähän liittyen on pakko kertoa tarina mikä tapahtui tänä syksynä. Jätin kännykän vahingossa auton katolle ja kaverini lähti siitä kaverin mökiltä sitten kotiinsa. Matkaa on noin 7km. Matkalla on sellaista aika möykkyistä metsäautotietä, 100km/h:n rajoitusta ja viisi risteystä. Huomasin kymmenen minuuttia lähdöstä, että ei perkele ei ole kännykkää missään! Etsin kännykkää siitä mökkitien lähistöltä, mutta ei sitä näkynyt ja kun siihen yritettiin soittaa niin se kyllä hälytti. Soitto kaverille ja epätoivoinen kysymys, että eihän se voi olla siellä katolla vieläkin? Siellä katolla se samaan aikaan soi! Laakeita kaarroksia on kaveri kyllä tehnyt, onneksi!
Ray-banit eivät keväällä niin hyvin pysyneet auton katolla, eikä niitä ole ikinä löytynyt. Bensakorkki on minulle sellainen neuroosi, että joka kerta alkaa mietityttämään, että muistinko laittaa sen kiinni vai jäikö se katolle ja ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun pysähdyn ja tarkistan asian.
Moottoripyöräillessä tällaisia tarkistusjuttuja vasta paljon olikin! Takin ja housujen vetoketjuja tuli kokeiltua tasaisin väliajoin, että ne ovat varmasti kiinni ja tuli senkin takia monesti pysähdyttyä heti kotipihasta lähdettäessä.
E: Joku sanoi, ettei muista junan istumapaikkaansa ja tulee sitä tarkisteltua usein. Minä olen keksinyt tähän keinon. Vaunu 2, paikka 13 on totta kai Marko Kiprusoff, Pavel Datsyuk!