Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 222
  • 1 689

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Noista salasanoista vielä, että kun duunissa on tosiaan se 20 salasanaa niin sitten koneille ajettiin ohjelma joka kirjautuu ohjelmiin automaattisesti, ja tuo ohjelma vaatii -tadaa- yhden salasanan! Eli nyt yhdellä salasanalla pääsee kaikkiin järjestelmiin, mutta kaikkiin järjestelmiin pitää silti olla 20 salasanaa. Mitä vittua, it-ammattilaisten aivot? Eikö se sillon olis ihan sama että kaikkiin järjestelmiin voisi laittaa saman salasanan?

Mind is full of fuck.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kokeilin äsken hiuksiani että kävinkö jo saunassa. Tuli tosin muutama virkistävä otettua HIFK:n voitokasta ottelua katsellessa.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Kun lainaat tulta kaverilta tai tuntemattomalta, niin pari sanaa sytyttämisen jälkeen kun vaihtaa niin työntää sen sytyttimen omaan taskuunsa. Sitten häpeillen ojennat sen takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mitä tekee kampa hammasharjamukissa?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kirjastossa käydessäni katselin hyllystä erästä kirjaa, jonka olin ollut aikeissa lainata jo jonkin aikaa. Mutta mutta, eipä näy, jopa ehti joku mulkku sen viedä. Vei hetkisen kunnes muistin, että minähän sen ainoan kappaleen lainasin viime viikolla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Melkein sukua edelliselle tarinalle.

Opiskeluaikoinani pidin kerran viikossa pubissa tietokilpailuja. Siinä visailua pitäessäni jossain kohtaa olin ajatuksissani, kun ne miettivät vastauksia eikä seuraavaa kysymystä kuulunut, niin mietin, että jatkuisipa jo tämä visa, seuraava kysymys ja äkkiä, miksi tämä kestää. Tokihan sitten aika pian muistin, että "ai niin, minähän tätä pidän"... Ja jatkoin kyselyä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kokeilin äsken hiuksiani että kävinkö jo saunassa. Tuli tosin muutama virkistävä otettua HIFK:n voitokasta ottelua katsellessa.

Erikoista. Taitaa olla aavistuksen pidemmät hiukset tai sitten laitat kyllä vaatteet aika nopeasti päälle. Itse vietän pidemmän tovin pyyhe päällä jähin takia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Autoni oli huollossa, ja kun lähdin töistä hakemaan autoa, ihmettelin mihin olen hukannut auton avaimet... No haloo, ehkä ne ovat siellä huoltofirmassa!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kerrankin sain todistaa sivusta jonkun muun koomailua. Sairaalassa käydessäni näin, kun mies painoi hissien edessä valokatkaisijaa ja jäi tyynenä odottelemaan hissiä, kunnes vajaan kymmenen sekunnin päästä hätkähti ja tilasi hissin oikeasta napista. Enpä viittinyt naureskella, kun olen usein hissien ovia aukomassa kotiavaimilla.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaverini kauppareissu jaksaa vieläkin naurattaa. Harva jannu ostaa täyden setin ruokaa ja muita tarvikkeita, maksaa, kävelee tyytyväisenä kotiin ja huomaa vasta siellä että kaikki ostokset jäi sinne kaupan tiskille. Ei muuta kuin takaisin ja tiedustelemaan asiaa josko joku työntekijöistä olisi korjannut sen talteen. Onneksi oli mutta oli kuulemma ollut kohtuullisen nolo paikka.

Itse olen hukannut tyylikkäästi yhdet itselleni rakkaat aurinkolasit laittamalla ne auton katolle "hetkeksi". No, ei ne varmaan siellä kauaa pysyneetkään kun lähdin ajamaan.

Tänä päivänä kirjoitan kaiken ylös, koska en yhtään luota siihen että muistaisin mitä kaupasta pitikään ostaa. Pommivarma että jotain unohtuisi muuten.

Avovaimon kertoessa asioita (jotka eivät juuri sillä hetkellä ole niin hirveän mielenkiintoisia) on monesti "autopilotti" päällä ja tulee vaan sanottua "joo". Myöhemmin ei mitään hajua mihin menoon on mahtanut lupautua tai mitä piti just seuraavaksi tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tänä päivänä kirjoitan kaiken ylös, koska en yhtään luota siihen että muistaisin mitä kaupasta pitikään ostaa. Pommivarma että jotain unohtuisi muuten...

Nythän on täysin välttämätöntä kysyä, kirjoitatko siihen listaasi että "olutta" ja unohtuuko sen ostaminen, ellei sitä ole listassa?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kokeilin äsken hiuksiani että kävinkö jo saunassa.

Erikoista. Taitaa olla aavistuksen pidemmät hiukset tai sitten laitat kyllä vaatteet aika nopeasti päälle. Itse vietän pidemmän tovin pyyhe päällä jähin takia.

Niinpä niin mutta nyt ollaan ketjussa "Aivot, mitä vittua nyt taas?" Toinen meistä kirjoitti väärään ketjuun.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen hukannut tyylikkäästi yhdet itselleni rakkaat aurinkolasit laittamalla ne auton katolle "hetkeksi". No, ei ne varmaan siellä kauaa pysyneetkään kun lähdin ajamaan.

Nahkainen kukkaro pysyy muuten yllättävän hyvin auton katolla, se on jotenkin niin nihkeä. Bensatankin korkki sen sijaan ei pysy kovin hyvin mukana, vaikka sen asettaisikin siihen sedan-mallisen auton takalasin ja takaluukun saumakohtaan. Kokkeiltu on.

Kauppalapun kanssa on vähän niin, että jos lappua ei ole ollenkaan, pystyn juuri ja juuri ostamaan esim neljä eri tuotetta. Jos taas lappu on, mutta sitten pitäisi ostaa vielä joku tuote listan ulkopuolelta, se ei onnistu millään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itse olen hukannut tyylikkäästi yhdet itselleni rakkaat aurinkolasit laittamalla ne auton katolle "hetkeksi". No, ei ne varmaan siellä kauaa pysyneetkään kun lähdin ajamaan.

benicio kirjoitti:
Nahkainen kukkaro pysyy muuten yllättävän hyvin auton katolla, se on jotenkin niin nihkeä. Bensatankin korkki sen sijaan ei pysy kovin hyvin mukana, vaikka sen asettaisikin siihen sedan-mallisen auton takalasin ja takaluukun saumakohtaan. Kokkeiltu on.

Klassikkotapauksia. Rakennusapumiesurallani oli auton katolle jäänyt samalla kertaa vasara, lippalakki ja sätkävehkeet. Voi arvata, että vain vasara oli katolla kun pääsin kämpille. Onneksi se oli pysynyt siellä, sillä ajoin vasara katolla 10 kilometriä moottoritietä. Bensatankin korkki on kadonnut kahdesti, aurinkolasit kolmesti, silmälasit kerran, kaikki uponneita kustannuksia. 90-luvun lopussa putosi kadulle auton katolta Nokian 2110i, joka kyllä levisi pitkin pihatietä, mutta toimi kokoamisen jälkeen.

Mutta koskaan ei ole jäänyt olutpullo tai -tölkki auton katolle, vaikka sellainen on tullut monasti laskettua siihen eikä aivan selvinpäin. Tähän vielä pakollinen lausuma, että en ole ollut silloin kuskina tietenkään.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nahkainen kukkaro pysyy muuten yllättävän hyvin auton katolla, se on jotenkin niin nihkeä. Bensatankin korkki sen sijaan ei pysy kovin hyvin mukana, vaikka sen asettaisikin siihen sedan-mallisen auton takalasin ja takaluukun saumakohtaan. Kokkeiltu on.

Tähän liittyen on pakko kertoa tarina mikä tapahtui tänä syksynä. Jätin kännykän vahingossa auton katolle ja kaverini lähti siitä kaverin mökiltä sitten kotiinsa. Matkaa on noin 7km. Matkalla on sellaista aika möykkyistä metsäautotietä, 100km/h:n rajoitusta ja viisi risteystä. Huomasin kymmenen minuuttia lähdöstä, että ei perkele ei ole kännykkää missään! Etsin kännykkää siitä mökkitien lähistöltä, mutta ei sitä näkynyt ja kun siihen yritettiin soittaa niin se kyllä hälytti. Soitto kaverille ja epätoivoinen kysymys, että eihän se voi olla siellä katolla vieläkin? Siellä katolla se samaan aikaan soi! Laakeita kaarroksia on kaveri kyllä tehnyt, onneksi!

Ray-banit eivät keväällä niin hyvin pysyneet auton katolla, eikä niitä ole ikinä löytynyt. Bensakorkki on minulle sellainen neuroosi, että joka kerta alkaa mietityttämään, että muistinko laittaa sen kiinni vai jäikö se katolle ja ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun pysähdyn ja tarkistan asian.

Moottoripyöräillessä tällaisia tarkistusjuttuja vasta paljon olikin! Takin ja housujen vetoketjuja tuli kokeiltua tasaisin väliajoin, että ne ovat varmasti kiinni ja tuli senkin takia monesti pysähdyttyä heti kotipihasta lähdettäessä.

E: Joku sanoi, ettei muista junan istumapaikkaansa ja tulee sitä tarkisteltua usein. Minä olen keksinyt tähän keinon. Vaunu 2, paikka 13 on totta kai Marko Kiprusoff, Pavel Datsyuk!
 

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joku sanoi, ettei muista junan istumapaikkaansa ja tulee sitä tarkisteltua usein. Minä olen keksinyt tähän keinon. Vaunu 2, paikka 13 on totta kai Marko Kiprusoff, Pavel Datsyuk!

Vanhassa työpaikassa oli hälytinjärjestelmän tunnuslukuna 1739, tällä samalla logiikalla omassa päässäni tunnus oli muotoa "Jari Kurri - Niko Kapanen".
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
E: Joku sanoi, ettei muista junan istumapaikkaansa ja tulee sitä tarkisteltua usein. Minä olen keksinyt tähän keinon. Vaunu 2, paikka 13 on totta kai Marko Kiprusoff, Pavel Datsyuk!

Mulla taas salilla kaapit on yleensä kaappi numero Sidney Crosby eli 87 tai Teemu Ramstedt eli 46. Miesten puolelle kuitenkin olen aina löytänyt ilman muistisääntöä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaimon isovanhempien alaoven koodi on 0611, eli Torino - Saku Koivu. Maila poikki. Lidström. Hopeajuhlat. Pitäisi varmaan paskoa rappukäytävään tai jotain että muuttaisivat koodia.

Junalipuista sellainen sattumus tuli mieleeni, että kerran mentiin yhteistyökumppanin sponssaamana junalla jonnekin messuille. Matkanjohtajalla oli liput vielä kun istuuduimme omille penkeillemme, ja sitten konduktööri jo pian tulikin vaunuun ja matkanjohtaja jakoi liput kullakin paikalla istuvalle. Minäkin sain lipun käteeni, ja tästä meni ehkä minuutti niin konduktööri tuli kohdalle ja olin sen lipun jo tietenkin hukannut. Sitä sitten viitisen ihmistä etsi penkinväleistä ja omista taskuistaan konduktöörin ihmetellessä toimintaa vieressä. Kyllä se jostain mun taskusta sitten löytyi ennen Saloa, ja vähän nolotti.

Muuten on sanottava, että takeissa ja housuissa pitäisi olla vain yksi tasku per vaatekappale, muuten tungen tavaroita ihan sattumanvaraisesti ties minne. Olen kunnostautunut siis erityisesti tuollaisessa lyhyen aikavälin hukkaamisessa, eli saan jonkun tavaran käteen ja kadotan sen silmänräpäyksessä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Klassikkotapauksia. ...

Näistä auton katolle jääneistä esineistä ja niiden aiheuttamasta harmista saisi vaikka oman ketjunsakin, mutta kuuluvat kyllä tähänkin ketjuun.

Mieleenpainuvin unohdus ao. kategoriassa minulle sattui, kun olin opiskelijana kesätöissä mittausporukassa. Työnjohtajamme, vanha saita kuiva pieru - rauha hänen muistolleen - oli juuri hankkinut uuden Saab 96:n ja se oli luonnollisesti hänen silmäteränsä.
Eräänä iltana työmaalta tukikohtaan palatessamme rupesi autosta kuulumaan mutkissa omituista ja kuuluvaa napsetta. Ääni paikallistui lopulta katolle, jossa oli rautakanki jäänyt kiinnittämättä kumeilla kattotelineeseen ja sen nelikulmainen tyviosa aiheutti napsahduksia aina pyörähdellessään kantilta toiselle - onneksi ei tullut yhtään jykempää mutkaa tai äkkijarrutusta.
Syyllinen löytyi salamannopeasti ja sain rangaistukseksi kävellä kangen kanssa lopun matkaa eli muutaman kilometrin tukikohtaamme - kylläpä nuorta miestä vitutti!
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Olin viemässä koiraa lenkille tuossa lauantaina ja ilmeisesti aiheutin hämmennystä naapurustossa. Minulla oli kalsarit päällä josta oli kuminauha rikki joten ne helposti valahtavat polviin. En viitsinyt vaihtaa kalsareita koska ne ovat mukavan löysät. Kävelin piskin kanssa kävelytiellä ja koira kuseskeli tyytyväisenä pusikkoon kun tunsin, että taas ne valahtavat sielä alaspäin. No ei tuota matkaa enää kotiin ollut kuin parisen sataa metriä, joten turhaa niitä ylös vetämään. Olin juuri kääntynyt meidän ovelle päin ja moikkasin vastaan käveleviä naapureita, kun tunsin kylmän virtauksen perseessä. Vaistomaisesti käsi hapuili taaksepäin ja huomasin että verkkarien narukin oli auki ja olin ilmeisesti kävellyt perse paljaana hyvän matkaa kävelytietä. Onneksi lauantaina kolmelta päivällä ei ole niin paljoa porukkaa liikenteessä...
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Se tunne kun olet juuri maksanut ison kasan ostoksia ja matkalla hihnan päähän aivoissa välähtää: missä on muovikassi? Kylmää hikeä puski otsalle samalla tavalla kuin silloin kun työpaikan vessa sanoo vetäessä "no no, ei liiku".
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Se tunne kun olet juuri maksanut ison kasan ostoksia ja matkalla hihnan päähän aivoissa välähtää: missä on muovikassi?

Sitten kaivat 15 senttiä ja sanot kassaneidille, että yks muovikassi! Älä hätäänny. Noita sattuu joka päivä jollekin ja se muovipussin koodi on varmaan kaikilla kassoilla valmiina järjestelmässä, että se on helppo veloittaa sitten jossain rauhallisemmassa tilanteessa. Eli tuossa tilanteessa saat minun luvallani tunkea jonoon ja käydä hakemassa kassin, ojentaa rahat kassaneidille ja pahoittelet tapahtunutta myös sillä hetkellä asiointivuorossa olevalta asiakkaalta ja saat herrasmiehen maineen!

Terveisin,
ex-kassasetä
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla käy yllättävän useasti niin, että yritän katsoa ikkunasta ulos niin "pienessä kulmassa", että vähän ajan kuluttua oon löytänyt itseni työntämässä päätä ikkunasta läpi ja kiroamalla miksei se anna periksi. Voin vaan kuvitella miten viisaan näköstä on ulospäin kun kaveri on naama levällään ikkunaa vasten ja yrittää päästä läpi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sitten kaivat 15 senttiä ja sanot kassaneidille, että yks muovikassi! Älä hätäänny.

Ääh, ei mulla ole kolikoita yleensä missään mukana. Sitten kun alat siinä kassin maksamista kortilla kyselemään, niin kassa ei yleensä velota mitään, vaan antaa ainoastaan sellaisen "taas yksi pihi paska" -katseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös