Se olin minä, kuka niin totesi, ja edelleen todellakin ihmettelen miksi pitää nostaa niin hirveä haloo tällaisista asioista. Useiden modejen kanssa olen keskustellut, eivätkä he vaikuta kusipäisiltä. Vaikkakin kannattavat eri joukkueita, jotkut pitävät jopa tsekkipelaajista ja onpa joku tyhmilys tullut sanomaan, että ydinvoima ei olisi pakosti se paras ratkaisu energiakysymykseen. Silti minä ainakin vielä täällä kirjoittelen, vaikka ajatusmaailmaltani monen kanssa en ole yhtenevä.
Minä keskustelin Jagsin kanssa useasti, ja ei siinä kyllä puusta päästy pitkälle. Jos oikeasti tutustui niihin linkkeihin mitä hän lähteinään tarjosi, ne eivät juurikaan kestäneet minkäänlaista kriittistä tutkiskelua. Olihan hän asioita ajatellut ilmeisen hartaasti, ja ehkäpä siitä johtui se, että ei kerran asettamastaan mielipiteestään luopunut tai ainakaan antanut edes myönnytyksiä toiseen suuntaan, mitä nyt saattoi todeta tyyliin, että on se Mario Lemieux ihan ok pelaaja, mutta kyllä häviää Burelle vertailussa...