Adressi: Jagr68 takaisin

  • 12 473
  • 172

Oliko Jagr68:n käyttäjäoikeuksien poisto mielestäsi oikein?

  • Kyllä

    Ääniä: 109 41,8%
  • Ei

    Ääniä: 152 58,2%

  • Äänestäjiä
    261
Tila
Viestiketju on suljettu.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jagr68 saikin sitten lähteä. Hänellä kuitenkin oli usein annettavaa ja itse arvostan todella hänen tietämystään itäeurooppalaisesta kiekkoilusta.

Tähän voisi vielä todeta että Jatkoajassa keskustelun taso on laskenut koko ajan siitä lähtien kun vuoden 2001 alussa rekisteröidyin. Tuntuu vaan että jokainen sälli ja saipafani päästetään kirjoittamaan mitä sylki suuhun tuo vaikkei heillä keskusteluun olisikaan yhtään mitään annettavaa kuin toisille kirjoittajille vittuilu ja oman angstinsa lievittäminen.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakko Moderaattorien ja Jagsin välillä on olla/ oli jotain kränää. En ainakaan minä ole löytäny Jagsin viesteistä mitään hirveän rasistista sanomaa.

Voisiko joku Mode nyt vaan kiltisti laittaa jonkun konkreettisen esimerkin jostain Jagsin viestistä, missä olisi esiintynyt rasismia?

Epäilen ettei niillä, jotka päätöksen Jagsin pois potkimiesta tekivät, ole munaa tähän.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: re: Tatzka

Viestin lähetti mjr
Pointti on yksinkertaisesti siinä että tälläisiä kirjoittajia täällä on kymmeniä ellei satoja. Miksi siis juuri Jagr heitettiin ulos? Jagr oli minun mielestäni ärsyttävä mutta hyvä ja erottuva kirjoittaja, eikä tämä porttikielto saanut ainakaan minua antamaan hänelle mitään ylimääräistä sädekehää. Ärsyttävyydestähän ei säännöissä puhuta yhtään mitään - ja jos se olisi kriteeri niin montako tänne jäisi jäljelle. Kaikki mauttomat, hajuttomat ja mykät ilmeisesti.

Hyvä kirjoittaja mielestäni kykenee keskusteluun ja kuulemaan muidenkin mielipiteitä perusteluineen ja jopa hyväksymään ne. Tähäm Jagr oli kykenemätön. Vaan leimasi "toisinajattelijoita" vähäälysiksi tai muuten vain tyhmiksi ja tietämättömiksi. Jagr ei syyllistynyt tähän vain joskus vaan se oli hänen ainoa tyylinsä käsitellä asioita, eli provosoidda ja julistaa asioita, ei keskustella ja tämähän on ensisijaisesti keskustelu alue, vai?

Värikkyyttä varmasti oli ja ainahan vastarannankiisket ja julistajat nousevat esiin oli kyse politiikasta saati sitten jatkoajan keskustelupalstasta. Näkyviä persoonia ei siinä mitään, mutta mitä annettavaa heillä on? No Jagr tiesi Itäkiekosta paljon ja siinä mielessä palstalta jää puuttumaan jotain, mutta hänelläkin oli varmasti tilaisuus korjata tyyliänsä, yrittikö edes?

En olisi myöskään järkyttynyt, vaikka Jagr kirjoittelisi vieläkin ja ei olisi menettänyt oikkiaan. Ei hän minua liikaa häirinnyt.

Ärsyttävyyden perusteella en ketään kyllä palstalta bännäisi, eiköhän jokainen meistä jotain ärsytä ainakin välillä.

Muuten lähes kaikissa Kirjoitu soikeuksien poistojen yhteydessä, tivataan syitä ja epäillään moderaattorien puoluettomuutta.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Hai
Pakko Moderaattorien ja Jagsin välillä on olla/ oli jotain kränää. En ainakaan minä ole löytäny Jagsin viesteistä mitään hirveän rasistista sanomaa.

Voisiko joku Mode nyt vaan kiltisti laittaa jonkun konkreettisen esimerkin jostain Jagsin viestistä, missä olisi esiintynyt rasismia?

Epäilen ettei niillä, jotka päätöksen Jagsin pois potkimiesta tekivät, ole munaa tähän.

Mistähän lähtien moderaattorit ovat olleet sinulle yhtään mitään velkaa? Viimeksi kun tarkistin, ei kukaan joutunut maksamaan Jatkoajan käytöstä penniäkään. Tämä on ilmainen palvelu, eli koska et maksa mistään mitään, ei sinulla ole myös oikeutta vaatia mitään.

Lisäksi, kuten moderaattorit jo totesivat, Jags on riehunut täällä jo pitkään. "The Original Jags", "Big Red Machine" ja epäilen hänellä pari muutakin nimimerkkiä olleen. Hänet siis on heitetty jo kahteen kertaan ulos. Mitäs luulet, onko sääntöjen mukaista tulla ulos lennettyään takaisin eri nimellä? Jos lennät baarista pihalle ja menet valeviikset naamalla takaisin, luulen että lennät pihalle heti kun jäät kiinni. Jagr sai siis jo Elon laskuopin mukaan viidennen ja kuudennen mahdollisuutensa (koska kaikki saavat kaksi) vaikka häntä ei olisi tarvinnut ensimmäisen bännin jälkeen päästää takaisin lainkaan. Mainittakoon myös, että sekä Jags kuin Machinekin lensivät ulos ehkä hieman myöhäänkin ja ehtivät mesota todella paljon ennen ulostumistaan. Jagrin olisi siis pitänyt tajuta, että häntä on jo kohdeltu tuplasilkkihansikkain ja käyttäytyä tavalla, jota *kukaan* ei voisi kritisoida. Sen sijaan tulee tätä "sä oot idiootti kun et ajattele mun tavallani"-linjaa. En ihmettele yhtään, että moderaattorit hänet dumppasivat. Rikoksen uusijoille ei saakaan antaa armoa.

Jos tämä jollekin Robin Hoodille niin ylitsepääsemätöntä tuskaa aiheuttaa niin menkää pistämään oma keskustelualue pystyyn. Ei maksa montaa tonnia ja sitten voitte olla niin jaloja ja pitkäjänteisiä kuin haluatte.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Viestin lähetti mjr


Eli oot sitä mieltä että Jagr oli huono ja välillä tosi epäkohtelias keskustelukumppani. No joo, sillä kriteerillä vois viikate heilua täällä aika laajalti... Puhumattakaan siitä jos käytettäisiin perusteena sitä että esittää vääriä mielipiteitä tai mielipiteitä joiden kanssa juuri minä en ole samaa mieltä. No, omastakin mielestäni Jagr oli yleensä ärsyttävä ja yleensä väärässä (osittaisena poikkeuksena itä-eurooppalainen jääkiekko). Onko tämä oikeutettu kriteeri oikeuksien poistamiselle tai tämän poiston kannattamiselle? Vapaan keskustelun puolella Jagr oli parhaita provosoijia ja väittelyn aloittajia, jotka tosiaan toi vaihtelua siihen mitä Viivi viimeksi teki tai loppuiko elämä kun Carrols myytiin Heselle. Sama kiekkopuolella: ilman Jagria ei taida olla juuri ketään venäläisen kiekon todellista ystävää palstalla.

No, päätös on tehty eikä siitä hyödytä enempää kinastella. Omasta mielestäni ei mitään yksityiskohtaisempia perusteluita koskaan tullut joten jään siihen käsitykseen että ratkaisu ei ollut oikeutettu.

Ei välillä epäkohtelias vaan ylimielinen kaiken aikaa. Muut olivat idiootteja tai tietämättömiä elleivät jakaneet hänen mielipidettään. Kuten on moneen kertaan sanottu: Jags oli taitava kirjoittaja ja hänellä oli sanottavaa, mutta harvemmin hänestä oli keskustelemaan. Etenkin kiekon puolella aina sama kaava: hänen perusteettomat väitteensä kumottiin poikkeuksetta ja hän ilmestyi kahden viikon päästä uudelleen samoilla argumenteilla uudessa otsikossa. Uskontohommassa sama juttu: monessa eri otsikossa samoilla perusteluilla muiden vastaperusteluista piittaamatta. Ei se ole keskustelua. Kolumnistinahan Jags olisi mainio, kun sanomalta ei pudottaisi pohjaa sanomalla viestin aluksi toista idiootiksi.

Jokaiselle tulee joskus ylilyöntejä ja useat ovat menneet henkilökohtaisuuksiin. Jagsilla se oli toistuvaa eikä mitään anteeksipyyntöjä tai vastaavaa kuulunut ikinä. Virheitä tai vääriä argumentteja hän myönsi harvoin. Ketjusta toiseen sama kaava. Minä sentään myönnän virheeni, vaikkakin joskus pitkän jankutuksen jälkeen, enkä hauku keskustelukumppaniani idiootiksi väärän mielipiteen takia. Todella sääli, ettei Jags ole parempi keskustelija. Noilla tiedoilla olisi saanut aikaan melkein mitä vain. Ei vain oppinut keskustelemaan vaikka mahdollisuuksia tuli paljon enemmän kuin olisi pitänyt. Keskustelutaito on tärkeää keskustelupalstalla.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mission16W


Mistähän lähtien moderaattorit ovat olleet sinulle yhtään mitään velkaa? Viimeksi kun tarkistin, ei kukaan joutunut maksamaan Jatkoajan käytöstä penniäkään. Tämä on ilmainen palvelu, eli koska et maksa mistään mitään, ei sinulla ole myös oikeutta vaatia mitään.

Lisäksi, kuten moderaattorit jo totesivat, Jags on riehunut täällä jo pitkään. "The Original Jags", "Big Red Machine" ja epäilen hänellä pari muutakin nimimerkkiä olleen. Hänet siis on heitetty jo kahteen kertaan ulos. Mitäs luulet, onko sääntöjen mukaista tulla ulos lennettyään takaisin eri nimellä? Jos lennät baarista pihalle ja menet valeviikset naamalla takaisin, luulen että lennät pihalle heti kun jäät kiinni. Jagr sai siis jo Elon laskuopin mukaan viidennen ja kuudennen mahdollisuutensa (koska kaikki saavat kaksi) vaikka häntä ei olisi tarvinnut ensimmäisen bännin jälkeen päästää takaisin lainkaan. Mainittakoon myös, että sekä Jags kuin Machinekin lensivät ulos ehkä hieman myöhäänkin ja ehtivät mesota todella paljon ennen ulostumistaan. Jagrin olisi siis pitänyt tajuta, että häntä on jo kohdeltu tuplasilkkihansikkain ja käyttäytyä tavalla, jota *kukaan* ei voisi kritisoida. Sen sijaan tulee tätä "sä oot idiootti kun et ajattele mun tavallani"-linjaa. En ihmettele yhtään, että moderaattorit hänet dumppasivat. Rikoksen uusijoille ei saakaan antaa armoa.

Jos tämä jollekin Robin Hoodille niin ylitsepääsemätöntä tuskaa aiheuttaa niin menkää pistämään oma keskustelualue pystyyn. Ei maksa montaa tonnia ja sitten voitte olla niin jaloja ja pitkäjänteisiä kuin haluatte.

Edelleenkin odottelen jotain konkreettista näyttöä näistä rasistisista viesteistä. Myös ilmaispalvelun tarjoajilla on mielestäni joitakin moraalisia velvollisuuksia, joita sen tulisi noudattaa ainakin hyvän tavan vuoksi noudattaa. Joillekin tuntuu olevan edelleen katkera paikka se, että Jagr tukki monen epäilijän suun hyvin perustelluilla mielipiteillä. Itse taidat kuulua juuri tähän joukkoon. En kuitenkaan ole mikään Jagsin ihailija, monessa asiassa olin täysin eri mieltä kuin hän.

Ei ole mikään peruste hyllyttää sen takia jos on aikaisemmin mokaillut täällä. On olemassa myös sanonta että rikoksen uusialle tulee antaa mahdollisuus parantaa tapansa. Jotenkin tuntuu siis että Jags lensi ulos vanhoilla meriiteillä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Hai
Itse taidat kuulua juuri tähän joukkoon.


En ole ikinä edes keskustellut hänen kanssaan.


Ei ole mikään peruste hyllyttää sen takia jos on aikaisemmin mokaillut täällä. On olemassa myös sanonta että rikoksen uusialle tulee antaa mahdollisuus parantaa tapansa. Jotenkin tuntuu siis että Jags lensi ulos vanhoilla meriiteillä.

Koitas nyt ymmärtää, että Jags sai uuden mahdollisuuden. Ja töppäsi. Tämän jälkeen hän sai vielä kolmannen mahdollisuuden. Ja töppäsi. Kun vielä lasketaan se, että ilmeisesti hänelle on jokaisella nickillä tarjottu parikin mahdollisuutta parannukseen, niin sitäpä sai, mitä tilasi. Minulle on ihan yksi hailea, miksi Jagr ulos lensi. Jos moderaattorit sanovat hänen lähetelleen rasistisia viestejä, se riittää minulle. Jos se ei riitä sinulle, niin perusta oma, parempi keskustelupalsta.

Edelleen: kuten joku jo totesi, mikä ihme siinä on, idiootteina pidetyt käyttäjät muuttuvat kansansankareiksi siinä vaiheessa kun he saavat kenkää persiilleen?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Se olin minä, kuka niin totesi, ja edelleen todellakin ihmettelen miksi pitää nostaa niin hirveä haloo tällaisista asioista. Useiden modejen kanssa olen keskustellut, eivätkä he vaikuta kusipäisiltä. Vaikkakin kannattavat eri joukkueita, jotkut pitävät jopa tsekkipelaajista ja onpa joku tyhmilys tullut sanomaan, että ydinvoima ei olisi pakosti se paras ratkaisu energiakysymykseen. Silti minä ainakin vielä täällä kirjoittelen, vaikka ajatusmaailmaltani monen kanssa en ole yhtenevä.

Minä keskustelin Jagsin kanssa useasti, ja ei siinä kyllä puusta päästy pitkälle. Jos oikeasti tutustui niihin linkkeihin mitä hän lähteinään tarjosi, ne eivät juurikaan kestäneet minkäänlaista kriittistä tutkiskelua. Olihan hän asioita ajatellut ilmeisen hartaasti, ja ehkäpä siitä johtui se, että ei kerran asettamastaan mielipiteestään luopunut tai ainakaan antanut edes myönnytyksiä toiseen suuntaan, mitä nyt saattoi todeta tyyliin, että on se Mario Lemieux ihan ok pelaaja, mutta kyllä häviää Burelle vertailussa...
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Miten kirjoitusoikeuden menetys jatkoajassa toimii?

Jos nyt on kerran päätetty että Jagr ei saa enää kirjoittaa, niin tarkoittaako se sitä, että päätös on tehty -eikä sitä voi muuttaa? Ei vaikka yli puolet haluaisivat hänen jatkavan kirjoittamista?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Eihän tämä mikään Tapiola ole, missä asiakkaat omistavat koko lafkan (ainakin mainosten mukaan!)...

Modejen päätös on tehty ja naurettavalta se näyttäisi jos sitä alettaisiin pyörtämään. Siinä tuntuisi varmaan siltä, kun katsottaisiin korkeata mailaa videotuomarin toimesta.

Eiköhän sieltä Jyväskylän suunnilta pian ilmoille pärähdä joku itäblokin jääkiekon asiantuntija joka on myös kiihkouskovainen. Nimimerkiksi minä veikkaisin TheOriginalBigRedJags68:a...
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mission16W


En ole ikinä edes keskustellut hänen kanssaan.



Koitas nyt ymmärtää, että Jags sai uuden mahdollisuuden. Ja töppäsi. Tämän jälkeen hän sai vielä kolmannen mahdollisuuden. Ja töppäsi. Kun vielä lasketaan se, että ilmeisesti hänelle on jokaisella nickillä tarjottu parikin mahdollisuutta parannukseen, niin sitäpä sai, mitä tilasi. Minulle on ihan yksi hailea, miksi Jagr ulos lensi. Jos moderaattorit sanovat hänen lähetelleen rasistisia viestejä, se riittää minulle. Jos se ei riitä sinulle, niin perusta oma, parempi keskustelupalsta.

Edelleen: kuten joku jo totesi, mikä ihme siinä on, idiootteina pidetyt käyttäjät muuttuvat kansansankareiksi siinä vaiheessa kun he saavat kenkää persiilleen? [/B]

Päinvastoin. Minun mielestä Jags ei missään nimessä ollut idiootti. Hän kannatti omaa asiaansa ja puollusti sitä kunnioitettavasti. Jags oli kaukana idiootista. Pitää ilmeisesti lähettää Modeille yksityisviestiä ja pyytää sitä kauttaa konkreettista esimerkkiä rasismista.

BTW: Rallin pois potkiminen oli mielestäni täysin ymmärettävää mutta tässä Jagsin tapaukessa on oikeusmurhan ainekset.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Oikeusmurhan? :D Lienee palstan ylläpitäjien asia, ketkä täällä kirjoittavat. Jos ei mukaan mahdu niin netti on pullollaan foorumeita joilla voi sanomaansa levittää.

Lakkaa itkemästä menneiden perään ja ala elää nykypäivässä. Jollet kirjoittaisi niin paljon kriiotusvieheitä, voisin veikata sinua Jagsin uudeksi nimimerkiksi, eh...
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vilpertti
Oikeusmurhan? :D Lienee palstan ylläpitäjien asia, ketkä täällä kirjoittavat. Jos ei mukaan mahdu niin netti on pullollaan foorumeita joilla voi sanomaansa levittää.

Lakkaa itkemästä menneiden perään ja ala elää nykypäivässä. Jollet kirjoittaisi niin paljon kriiotusvieheitä, voisin veikata sinua Jagsin uudeksi nimimerkiksi, eh...

Kirjoitusvirheeni ovat olleet ongelmani jo pitkän aikaa joten siitä ei tarvitse häkeltyä. Se on täysin ylläpitäjien asia ketkä täällä kirjoittavat ja siksi onkin syytä epäillä että Jags suljettiin osittain hänen kantaa ottavien mielipiteidensä ansiosta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Hai
Kirjoitusvirheeni ovat olleet ongelmani jo pitkän aikaa joten siitä ei tarvitse häkeltyä. Se on täysin ylläpitäjien asia ketkä täällä kirjoittavat ja siksi onkin syytä epäillä että Jags suljettiin osittain hänen kantaa ottavien mielipiteidensä ansiosta.
En tarkoittanut pahalla huomauttaa virheistä, kunhan vain totesin, että voisit olla mutta et voisi, koska Jags kirjoitti suht virheetöntä tekstiä. En minäkään ole mikään puhdas pulmunen kieliopin suhteen.

Kyllä täällä otetaan kantaa muutenkin, Jagsin potkujen syy on ilmoitettu ja sellaisena hyväksyttäköön.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vilpertti
En tarkoittanut pahalla huomauttaa virheistä, kunhan vain totesin, että voisit olla mutta et voisi, koska Jags kirjoitti suht virheetöntä tekstiä. En minäkään ole mikään puhdas pulmunen kieliopin suhteen.

Kyllä täällä otetaan kantaa muutenkin, Jagsin potkujen syy on ilmoitettu ja sellaisena hyväksyttäköön.

Minä en sitä hyväksy koska en ole itse löytänyt noista Jagsin viesteistä sellaista, mikä johtaisi hyllytykseen. On erittäin tärkeätä antaa siitä joku esimerkki, sillä eihän täällä kohta uskalla kirjoittaa enää mitään jos lähtee oikeudet noin herkästi. Lähinnä siksi kaipaan sitä konkreettista esimerkkiä. On hyvä tietää missä menee raja.

Mielestäni on hyvä että on eriäviä mielipiteitä. Siksi Jagsin tyyppisiä kirjoittajia tarvitaan keskustelu- foorumeille. Eivät nämä saa olla pelkkää lässytystä
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Hai:
a) miten paljon olet Jagsin/edellisten nickien viestejä selaillut?
b) mikä on oma kantasi Jagsin mielipiteisiin ja "faktoihin", luonnollisesti on vaikea löytää mitään kummallista jos ajattelee itse samoin tms.
c) Mikä tässä nyt on niin vaikeaa, jos 105 vuotias isoäitisi kuolee niin alatko ruinaamaan sairaalalta kuolinsyytä ihan kuin kuolema olisi ollut tahallinen tms.

Mielestäni et ole juurikaan osallistunut näihin erinäisiin ketjuihin, ja muutenkin tunnut olevan varsin uusi käyttäjä joten et varmastikaan ole tutustunut koko asiaan. Jos Jagr on modet suututtanut niin sitten hän on tehnyt niin, välittämättä siitä onko teko ollut "oikeasti" väärä. Voit ihan vapaasti valita täysin moderoimattoman keskustelupalstan tai sitten JA:n, kukaan ei sinua pakota mihinkään.

Palkkaisitko sinä useita kertoja kiinni jääneen kleptomaanin hoitelemaan bisneksiäsi. Jagrin kohdalla käsite "virheistä oppiminen" on pelkkää utopiaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Hai
Minä en sitä hyväksy koska en ole itse löytänyt noista Jagsin viesteistä sellaista, mikä johtaisi hyllytykseen. On erittäin tärkeätä antaa siitä joku esimerkki, sillä eihän täällä kohta uskalla kirjoittaa enää mitään jos lähtee oikeudet noin herkästi.
Mikä ihmeen jankkausvaihde sinulla on jäänyt päälle? Tässä ketjussa on jo ainakin kerran kerrottu, miksi kyseinen henkilö menetti kirjoitusoikeutensa. Voi olla, että moderaattoreilla on muutakin tekemistä kuin perustella toimintaansa kovakalloisimmille jankkaajille jokaiselle erikseen.

Noudata keskustelun sääntöjä, niin ei pitäisi olla pelkoa oikeuksien menetyksestä. Jos et halua keskustella sääntöjen mukaan, niin ei tänne mikään pakko ole kirjoittaa, tai edes lukea näitä kirjoituksia. Hyvin yksinkertaista, mutta silti ilmeisesti liian monimutkaista muutamille.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Designer
Mikä ihmeen jankkausvaihde sinulla on jäänyt päälle? Tässä ketjussa on jo ainakin kerran kerrottu, miksi kyseinen henkilö menetti kirjoitusoikeutensa. Voi olla, että moderaattoreilla on muutakin tekemistä kuin perustella toimintaansa kovakalloisimmille jankkaajille jokaiselle erikseen.

Noudata keskustelun sääntöjä, niin ei pitäisi olla pelkoa oikeuksien menetyksestä. Jos et halua keskustella sääntöjen mukaan, niin ei tänne mikään pakko ole kirjoittaa, tai edes lukea näitä kirjoituksia. Hyvin yksinkertaista, mutta silti ilmeisesti liian monimutkaista muutamille.

Jos kirjoitukseni vituttavat, niitä ei tarvitse lukea. Kysymys on siitä kun noissa viesteissä ei ollut mielestäni mitään rasismiin viittavaa ja koko homma vaikutti jotenkin keksityltä. Jankuttamiseni voi olla tyhmää, mutta jotenkin sitä kirjoittajienkin tulee puolustaa itseään ja oikeuksiaan. Vaikka moderaattorit johtavatkin tätä palstaa, mielestäni olisi, kuten jo aikaisemmin sanoin, tyylikkäämpää jos modet perustelisivat paremmin näitä hommia. Mielestäni tavallisen jatkoajan kirjoittajan tulee pitää puolensa. En ole ainoa joka tästä "jankkaa". Tästä oli jo keskustelua "Kysymys moderaattoreille"- ketjussa, jossa myöskin ihmeteltiin näitä moderaattorien perusteluita, tai paremminkin perustelematta- jättämisiä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
No onhan se perustelu annettu ja sataan kertaan uudelleen todettu! Mitä kohtaa ei voi tajuta?

Oletko tutkinut kaikki tämän henkilön lähettämät postit? Kun Jags ensimmäisen kerran potkittiin kukaan ei itkenyt perään, julkisesti ainakaan. Toinen kerta tuli lähes automaattisesti kun huomattiin saman kaverin tulleen sisälle toisella nimimerkillä. Kolmannella kerralla annettiin armoa ja kun ei kerran rautalanka vääntynyt niin toivo menetettiin. Kyllä sitä jaksaa vinettää ihme asioista.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Moderaattoreiden toiminnasta tulee lähinnä mieleen silloisen oikeusministerin Kari Häkämiehen lähes kuolematon vastaus ja perustelut miksi seksuaaliset vähemmistöt eivät ansaitse tasavertaisia juridisia oikeuksia muihin nähden.

-Se kun vain on näin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuli tässä vaan mieleeni, että jos Jags on jo kaksi kertaa tullut takaisin, niin kai se kolmannenkin kerran tulee. Uskoisin, että Jags ei pysty kyllä muuttamaan tyyliään, joten hänet tunnistaa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun itse luin tänään (olin poissa koneen lähettyviltä sunnuntaista asti) modejen ilmoituksen Jagr68:n kirjoitusoikeuksien poistamisesta ja "perustelut" asiaan, teki todellakin mieli kysyä miksi.

Minulle on pienestä pitäen opetettu, että asioille pitäisi olla perustelut ja tällaisissa asioissa vieläpä esimerkki. Ymmärränkin hyvin esimerkiksi nimim. Haita, jonka mielestä modet eivät ole esittäneet selkeää syytä jagrin poistamiselle. En minäkään ole huomannut Jagrin kirjoituksissa mitään sääntöjenvastaista, en kyllä ole lukenut NHL-palstaa, mutta varmasti löytyy paljon "pahempiakin" nimimerkkejä, jotka käyttävät paljon törkeämpää kieltä kuin Jagr68. Tietenkin Jagsin "minäolenoikeassajatemuutväärässä"-periaate ärsyttää mutta niin ärsyttää joidenkin muidenkin kirjoitukset.

Olisitteko moderaattorit edes sen verran viitseliäitä, että laittaisitte vaikkapa tähän ketjuun joitakin katkelmia Jagr68:n viesteistä, joista käy ilmi rasistisuus (eikös se tarkoita rotusyrjintää?) ja muut mainitsemanne syyt? Kiitoksia, jos näin teette. Pääseepä siinäkin moni ihmettelemästä asiaa.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Sillisalaattia ja rautalankaa.

Viestin aluksi: Uhh..

Miksi Jags elinikäinen pelikielto pitäisi kumota? - Niin, kyllähän Jags oli erinomainen kirjoittaja ja tekstit Itä-Euroopan kiekosta olivat kiinnostavia.

Mutta se missä ongelma tuli oli se, että vaikka Jags sai keskustelua aikaan hän ei vastannut huutoon keskustelemalla. Jos yritit osoittaa Jagsin olevan väärässä, hän joko haukkui sinut idiootiksi, sivuutti kyseenalaistuksen lainauksella raamatusta, tai ei vaivautunut vastaamaan ollenkaan. - Täyttää hyvän keskustelijan tunnusmerkit?

Minua on tässä ketjun edetessä mietityttänyt, jotta Jagsilla lienee ollut todella hauskaa näitä viestejä lukiessa....

EDIT: Uskomattoman kauheaa tekstiä saa kai vähän korjata?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös