En voi kuin arvailla Saunalahden tarkoitusperiä.
Tuskin he niin paljon ACN:ää pelkäävät, että tästä pelkästään olisi kysymys. Voihan olla, että myös heitä ärsyttää tämä ketjukirjemäinen toimintaperiaate. Jos itselläni olisi firma, ja kilpailija toimisi vm- muodossa, niin haastaisin ko. lafkan oikeuteen ihan mistä aiheesta tahansa, jos vain tiietäisin olevani oikeassa, siis siitä, että kilpailija rikkoo jotain lakia toiminnallaan.
Haastaisin firman, vaikkei se olisikaan merkittävä uhka toiminnalleni. Minua vaan yksinkertaisesti vituttaa niin perkeleesti (anteeksi brutaalin-barbaarikielenkäyttö) kaikki vm- kusetusfirmat, ja olen 100 %:sen varma, etten ole ainoa. Mm. keskustelupalstat ovat sen todistaneet.
Näin ollen kyse voi olla myös siitä, että ACN:n toimintaan halutaan puuttua hanakkaammin sen vm- toiminnan vuoksi, kuin sen vuoksi, että firma todella olisi niin todellinen uhka. Kaikki vm- firmat ovat kokeneet saman kohtalon, eli ripeän kasvun jälkeisen kutistumisen. Olen varma, että niin käy ACN:llekin.
Mitä ACN:n tekisi,jos esim. TS tai Elisa alkaisi todella hintasotaan ACN:n kanssa? Keneltä loppuisi pelimerkit ensin? ACN:ltä. Mutta koska ACN:ää ei koeta niin suurena uhkana, ei ko. firmat halua tuhota omia katteitaan "turhan" takia. Mm. tästä syystä ACN:n ei koskaan voi haastaa oikeasti suuria pelureita. Mutta ei sen ole tarkoituskaan. Omistajat ovat tilinsä Suomesta jo tehneet, heidän intressinsä ovat jo jossain muussa maassa. Suomen kohtalo ei vähän ajan päästä kiinnosta heitä hevon kettua.