hekiltä ansiokas selvitys ja lisätään siihen vielä yksi asia:
Miksi ACN-liittymä sitten on syvältä?
Koska samalla kun ostatte liittymiä te keinotekoisesti pidennätte firman tekohengitystä ja annatte lisää rahaa ylälinjalle, eli toisinsanoen oma säästönhalunne käytännössä aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin isolle osalle myöhään mukaan tulleille taloudellisia tappioita, kun verkosto aikanaan kaatuu.
Mitä enemmän nyt siihen liittyy, sitä suurempia odotuksia se lataa uusille jälleenmyyjille ja toisaalta houkuttelee isomman joukon myyjiä mukaan.
En rupea saarnaamaan teille moraalista, koska en itse tässäkään suhteessa sinänsä siitä välitä. Hupaisaa tosin että se olen minä, joka joutuu tästä asiasta (monien muitten lisäksi) mainitsemaan.
Toiset boikotoivat ranskalaisia viinejä Mururoan räjäytysten takia, toiset eivät osta lapsityövoimalla tehtyjä lenkkareita.
Itselleni on aivan sama mitä ostatte, mutta kenenkään ACN-liittymän hankkineen moraali ei ole putipuhdas.
Ja kuten heki totesi, ennemmin tai myöhemmin ketju kyllästyy ja ihmiset rupeavat huomaamaan että se 700€ investointi ei täytykään koskaan, koska kaikilla halukkailla jo on ACN-liittymä.
On esitetty varsin selkeitä laskelmia, miten ACN:n toiminta tuskin voi olla kannattavaa noilla hinnoilla, joten ennemmin tai myöhemmin puheluhintoja tullaan nostamaan. En usko että jälleenmyyjien liittymismaksuja on koskaan tarkoitettukaan kattamaan puhelutoiminnan kustannuksia, suurimmassa osassa vm-firmoja nämä rahat menevät useimmiten ylälinjalle.
Eli taas kerran, katsotaan vieläkö jouluna puhutte ilmaiseksi toiseen ACN-liittymään ja arvioidaan tilannetta sitten.
Miksi ACN-liittymä sitten on syvältä?
Koska samalla kun ostatte liittymiä te keinotekoisesti pidennätte firman tekohengitystä ja annatte lisää rahaa ylälinjalle, eli toisinsanoen oma säästönhalunne käytännössä aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin isolle osalle myöhään mukaan tulleille taloudellisia tappioita, kun verkosto aikanaan kaatuu.
Mitä enemmän nyt siihen liittyy, sitä suurempia odotuksia se lataa uusille jälleenmyyjille ja toisaalta houkuttelee isomman joukon myyjiä mukaan.
En rupea saarnaamaan teille moraalista, koska en itse tässäkään suhteessa sinänsä siitä välitä. Hupaisaa tosin että se olen minä, joka joutuu tästä asiasta (monien muitten lisäksi) mainitsemaan.
Toiset boikotoivat ranskalaisia viinejä Mururoan räjäytysten takia, toiset eivät osta lapsityövoimalla tehtyjä lenkkareita.
Itselleni on aivan sama mitä ostatte, mutta kenenkään ACN-liittymän hankkineen moraali ei ole putipuhdas.
Ja kuten heki totesi, ennemmin tai myöhemmin ketju kyllästyy ja ihmiset rupeavat huomaamaan että se 700€ investointi ei täytykään koskaan, koska kaikilla halukkailla jo on ACN-liittymä.
On esitetty varsin selkeitä laskelmia, miten ACN:n toiminta tuskin voi olla kannattavaa noilla hinnoilla, joten ennemmin tai myöhemmin puheluhintoja tullaan nostamaan. En usko että jälleenmyyjien liittymismaksuja on koskaan tarkoitettukaan kattamaan puhelutoiminnan kustannuksia, suurimmassa osassa vm-firmoja nämä rahat menevät useimmiten ylälinjalle.
Eli taas kerran, katsotaan vieläkö jouluna puhutte ilmaiseksi toiseen ACN-liittymään ja arvioidaan tilannetta sitten.