Sut on jo potkaistu laatikosta pihalle. Oot jo menneen talven lumia.Mää tiedän.
Kilon poliisi!!]
Kai tä oli mun vuoro?
Sut on jo potkaistu laatikosta pihalle. Oot jo menneen talven lumia.Mää tiedän.
Kilon poliisi!!]
Kai tä oli mun vuoro?
Kyllä mä tääl viel olen!!Sut on jo potkaistu laatikosta pihalle. Oot jo menneen talven lumia.
Kyllä täällä laatikoissa on edellisen kierroksen pelaajat vielä paikalla. Kolmannella kierroksella on jo tiivis tunnelma.Sut on jo potkaistu laatikosta pihalle. Oot jo menneen talven lumia.
Kyllä mä tääl viel olen!!
Ei YLE:llä sallittaisi tällaista.Kyllä täällä laatikoissa on edellisen kierroksen pelaajat vielä paikalla. Kolmannella kierroksella on jo tiivis tunnelma.
Se tästä vielä puuttuu, että tulee Porilaista musaa...@Arnold tule vastaamaan sieltä!
Yö soimaan…
”Niin paljon me teihin luotettiin
Uskottiin ja rakastettiin
Ja kun mä selkäni käänsin pois
Iskit puukon mun unelmiin”
Mattia ja Teppoako tässä pitäisi kuunnella.Se tästä vielä puuttuu, että tulee Porilaista musaa...
Mattia ja Teppoako tässä pitäisi kuunnella.
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy…
Mutta kun jumalauta ei kiihdy!
Mattia ja Teppoako tässä pitäisi kuunnella.
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy…
Mutta kun jumalauta ei kiihdy!
Oli se Länä nuoruudessani aika kova rokkari…Me aina tallataan näitä polkuja viimeiseen asti. Vaikka joku jostain Laitilasta väittää, ettei polku vie mihinkään.
NAA NANANANANAA NAANAAA NANANAA EI MIKÄÄ OO NIIN IHANAAOli se Länä nuoruudessani aika kova rokkari…
”Ooh, my little pretty one, pretty one
When you gonna give me some time, Sharona?
Ooh, you make my motor run, my motor run
Gun it coming off of the line, Sharona”
Oli se Länä nuoruudessani aika kova rokkari…
Spede oli samaa mieltä. Ainakin viikonlopun primetimessä pitäisi olla tiukempi tahti, jotta katsojaluvut eivät romahtaisi.Kyllä tässä pitäisi olla tietty aika, jona vastaus on tultava.
Ei pennin jeniä Arskalle. Arska on hyvä jätkä, mutta Riitan ja Speden pitää päästä nukkumaan.Nyt Maikkari sellainen päätös, että @Arnold vastausaika loppui ja vuoro seuraavalle!