Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Heräilin päikkäreiltä ja olo hieman sekainen. Vastaan
Päikkärit
Äh, nimittäin!Voih, kukaan ei tiennyt. @Ikävänkantaja -500 jeniä. Kerros nyt meille kaikille että mikä tämä oikein oli?
Me pyöritetään monen tuhannen juttua, ja sä tuut tänne naureskeleen!Ei mulla muuta, mutta olette ihan saakelin huonoja!!
Asiallista kieltä pittää käyttää.Kysymyksistä päätellen arvelen, että nuo teidän kopit huumeidenkäyttöhuoneiden prototyyppejä.
Muutenkin tuollainen, että veljeillään kilpailun pääjehun kanssa vaikuttaa korruptoituneelta touhulta.On tää kyllä ihmeellistä, että kilpailija lähtee kesken kaiken pelaamaan elitististä golfia. Ei onnistuisi tällainen peli YLE:llä.
Viimeksi kun laskin ei edes miljardit riittäneet!!Me pyöritetään monen tuhannen juttua, ja sä tuut tänne naureskeleen!
Viimeksi kun laskin ei edes miljardit riittäneet!!
Katso video ja Riitan selitykset ja ynnää ne yhteen!!Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mikä on tämä youtube ja miksi siinä on vuosi 2009?
Näyttäis että pyöritätte monen negatiivisen sadan juttua, kyllä semmoselle voi tulla jo naureskelemaan. Ei jumalauta, vihjeet on kryptisempiä kuin jostain Da Vinci koodista, tai sit tommosia että ”miehen nimi jossa on viis kirjainta”, kyllä se vaan niin on että TE OOTTE IHAN SAATANAN PASKOJA TÄSSÄ PELISSÄ!!!!!!!!!!!!!!Me pyöritetään monen tuhannen juttua, ja sä tuut tänne naureskeleen!
Mielestäni edelleen nolointa on, että tällä palstalla kaikki ei tajunnut teksiteeveetä. Mutta kyllä nämä uudet ketkä änkes koppiini on omaa tasoa paskuudellansa!!Näyttäis että pyöritätte monen negatiivisen sadan juttua, kyllä semmoselle voi tulla jo naureskelemaan. Ei jumalauta, vihjeet on kryptisempiä kuin jostain Da Vinci koodista, tai sit tommosia että ”miehen nimi jossa on viis kirjainta”, kyllä se vaan niin on että TE OOTTE IHAN SAATANAN PASKOJA TÄSSÄ PELISSÄ!!!!!!!!!!!!!!
PUNANENNNNNNNNN!!!!!!
Tässä ollaan suuremmoisen viisauden äärellä. Ei ole turhaan saanut 100 kertaa vuoden jatkoaikalaisen titteliä tämä.TE OOTTE IHAN SAATANAN PASKOJA TÄSSÄ PELISSÄ!!!!!!!!!!!!!!
Minä nukkuisin, mutta ei vaan pysty tässä älämölössä. Yleisö huutelee häiritsevästi - missä turvallinen tila?Kenen vuoro? Kuka nukkuu? Missä on Riitta?
Kumpi voitti?Huh huh olipas kova golf. Käytiin Speden kanssa kaikki 18 reikää läpi, yhdessä.