Kumpi voitti?
Spede on kovempi mies pan... laittamaan koloon. Palloja.
Kumpi voitti?
Ritu varmaan tarkentaa, mutta ei kait tämä nyt niin vakavaa ole. Spede potkii narupallolla jo mun paffilooraa.
Niin ja ennen kaikkea;
Öööööö... meillä päin Otavan tietosanakirjasarjaa kutsutaan hassusti sillä nimellä, eikö muka teilläpäin.Niin ja ennen kaikkea;
Mikä helvetin Wikipedia?
Sun vuoros.Kekän vuoro vastata? Mää tiiän tän vaikka onkin porilaista sisäsiittoista meininkiä. Vastaanko vai oonko hiljaa. Sanokaa nyt kuka vastaa. Kerrankin hereillä nii muut nukkuu tai vetää tinneriä kiduksiin (huhu) tai viinaa napaan (myös huhu).
Sanokaa ny!
Mulla on muuten Otavan tietosanakirja, kaikki 24 osaa ja pari lisäosaakin. Saaks tällä tiedolla jenejä?
Edit: Se on muuten Otavan uusi tietosanakirja
Huh huh olipas kova golf. Käytiin Speden kanssa kaikki 18 reikää läpi, yhdessä.
Nyt kysymys vihdoin, arvon toverit:
Mikin kaveri, myös kersa.
@Ikävänkantaja taitaa olla vielä vastaamatta.
Riitta ilmeisesti sammui. Ei tästä visailusta taas tule lasta eikä paskaa.
Lähdin tuohon siltä että haettiin Mikki Kaustetta joka on varmaan artisti Pojun kavereita, höh....
Eka Vekara sanoisi tuohon ”pliiankin phieno!”Hieno arvaus, ehkä liiankin hieno.
Riitta taisi syntyä hivenen liian varhain, että hän olisi lukenut ”Hevoshullua”.Siitä on 40 vuotta kun olemme taskukirjoja lukeneet. Ei soita nyt kelloja yhtään meillä Puna-Pekan kanssa. Eka Vekara nimenä me vielä muistettiin. Ja ne mustat shortsit. Emme tosin tiedä pääsisikö niillä uimastadikan saunaan nykypäivänä.
Eiköhän hän lue vieläkin sitä.Riitta taisi syntyä hivenen liian varhain, että hän olisi lukenut ”Hevoshullua”.
Polle - maailman monein poni tuli kyllä tutuksi kahden hevoshullun sisaren kanssa. Kova sarjis. Riittakin lukee varmasti.Riitta taisi syntyä hivenen liian varhain, että hän olisi lukenut ”Hevoshullua”.
Osaako Riitta muka lukea? En tiennytkään. Hänhän on aivan ylipätevä missiksi ja TV-ohjelmajuontajaksi!Eiköhän hän lue vieläkin sitä.
Pannaas helppo, mutta ei liian ja sopivan yksinkertainen, että kisaajatkin sen ymmärtävät.
Paikkakunta, maa-aineksia
Mitäpä minä. Kake laitto taas semmoisen, että voi vastata useammalla tavalla. Vastaan tällä kertaa:
Voi hitsi, keksin tänään sopivan Kerava-kortin.Kaksi, eli seuraava sinun kysymyksesi on viimeinen. Voittaja joutuu hyväntekeväisyysjulkkiskierrokselle.