Pannaas helppo, mutta ei liian ja sopivan yksinkertainen, että kisaajatkin sen ymmärtävät.
Paikkakunta, maa-aineksia
Mulle tulee keravalaisesta mieleen lihis, jonka välissä on Wunderbaum, Ford Sierra ja karvanopat. Ja kaikki mausteet.Juu, ja kilpailija keksii lennosta vihjeen. Pisteet (ja mahdolliset miinukset) keravalaiselle tuplana.
Tuplaporilainen sen olla pitää.Mulle tulee keravalaisesta mieleen lihis, jonka välissä on Wunderbaum ja karvanopat. Ja kaikki mausteet.
Sitten kun mä vihdoin pääsen kilpailemaan niin haluan laatikkoon Alan Shearerin kuvan ja Arskan jemmaamien oluiden lisäksi vielä Wunderbaumin, että tunnelma on oikeanlainen.Mulle tulee keravalaisesta mieleen lihis, jonka välissä on Wunderbaum ja karvanopat. Ja kaikki mausteet.
+ Dingo ja sifonkihuiviMitäs siihen kuuluu? Erikoisvanteet ja korotettu perä, tummennetut takaikkunat, etu- ja takaspoileri, takalasin "sälejuttu", megaluokan äänentoistovehkeet ja Yön kasetti inessä?
@redpecka koska järjestetään tavisversio?
Nokia.@Patarouva saa extrakyssärin. Kaupunki joka ei ole auto.
Oot Jatkoajan kriteerein julkkis.Miten tää muka julkkisversio on? Mäkö julkkis, höpöjä puhut.
Haluaako Pasanen tietää, koska tulee kuolemaan?Nämä 1-5 ekaa tuotantokautta ovat tavis-kierroksia. Voittajat pääsevät sinne julkkiskierrokselle. Sumplitaan vielä josko saataisiin kuvaukset järjestettyä Marbellassa samalla kun kuvataan uusinta Uunoa siellä.
No niin, kaikki ovat vastanneet Kaken kysymykseen ja tiedättekö mitä? Tällä kertaa miinuksilta pelasti @Unkka joka vastasi Somero. Somero, tuo meille kaikille tuttu maa-aines. Selitäs nyt @Kauko Viisas Unkallekin mikä oli tämä?
Voiko jukolauta olla, että kerrankin Riittakin tiesi vastauksen!?Miten voit tietää että @Unkka pelasti miinuksilta kun oikeaa vastausta ei ole paljastastettu?
Ei saa pilkata, eikä lyödä lyötyä. Muut tiesi mutta minä en. Menen seuraavaksi Anneli Tempakan ohjelmaan.No niin, kaikki ovat vastanneet Kaken kysymykseen ja tiedättekö mitä? Tällä kertaa miinuksilta pelasti @Unkka joka vastasi Somero. Somero, tuo meille kaikille tuttu maa-aines. Selitäs nyt @Kauko Viisas Unkallekin mikä oli tämä?
Voiko jukolauta olla, että kerrankin Riittakin tiesi vastauksen!?
Pistetilanne ennen viimeistä kierrosta:
@Ikävänkantaja 700
@Arnold 500
@Unkka 400
@Kauko Viisas 000
@peksa -400
Pistetilanne ennen viimeistä kierrosta:
@Ikävänkantaja 700
@Arnold 500
@Unkka 400
@Kauko Viisas 000
@peksa -400
Anna-Liisa Ruotsi.Tietääkö @Patarouva seuraavan? Valtio jonka etunimi on Anna-Liisa?