2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

• 10 355
  • 419

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Luetaan tähän väliin yksi postikortti, jonka on lähettänyt "Puna-Pekka". Eli PP kysyy: "Mikä oli tuo Espoo-kilo-kolari -huttu?"

Me taidetaan Puna-Pekan kanssa olla ainoat jotka eivät taas ymmärrä yhtään mitään. Voi kääk!
No se oli sellainen piilosanaleikki. Et ole Riitta vielä koskaan sitä leikkinyt? Minä voin opettaa. Mennään yhdessä piiloon, eikä sanota kennellekään. Se on jännä leikki, sellainen vähän niinku aikuisten piiloleikki. Kokeillaanko, vai jatketaanko ohjelmaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
No se oli sellainen piilosanaleikki. Et ole Riitta vielä koskaan sitä leikkinyt? Minä voin opettaa. Mennään yhdessä piiloon, eikä sanota kennellekään. Se on jännä leikki, sellainen vähän niinku aikuisten piiloleikki. Kokeillaanko, vai jatketaanko ohjelmaa.
Voidaan kokeilla. Otetaan Pertti ja Simo mukaan.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Laatikkoleikki-Ruutuässän Jorma Pulkkinenhan ei liity Riittaan mitenkään. Tai ehkä liittyy, mutta vain jos Spedelle ei kerrota.

(1)
  • Tykkää

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
On kyllä niin sekava vihje että. Tai ei tämä ole sen sekavampaa kuin potkukelkkailu saunanlauteella takaperin Indoneesiassa juhannusyönä stetson lerpattaen hississä aamuauringon hyväellessä itseään lähimarketin kassajonossa.

Eli vastaan kaikkien kameleonttien isa:
Paavo Väyrynen

Suosikkijoukkue
Voih, kukaan ei tiennyt. @Ikävänkantaja -500 jeniä. Kerros nyt meille kaikille että mikä tämä oikein oli?
Äh, nimittäin!

KERHO

Aiemman kierroksen sanani kera Hirviniemi-Luttismaisittain pitkään vallassa, Uuno piti siitä harmaissa, minä punaisen ja keltaisen sekoituksena.

Kerho Ukkonen (edellisen kierroksen sanani) = Urho Kekkonen (pitkään vallassa)
Ja Hirviniemen Luttinenhan viljelee näitä munansaannoksia.

Uuno viihtyi armeijan harmaissa upseerikerhon biljardihommista, ja minä oranssista (punainen+keltainen) Kerhosta.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei mulla muuta, mutta olette ihan saakelin huonoja!!

(1)
  • Tykkää
Suosikkijoukkue

Liitteet

• 19D632B3-FA34-4057-A571-02CF7BA44286.jpeg
    19D632B3-FA34-4057-A571-02CF7BA44286.jpeg
    11,5 KB · kertaa luettu: 50
Suosikkijoukkue

Liitteet

• 060EBF53-7B18-4E6C-94CA-A60FF8610319.jpeg
    060EBF53-7B18-4E6C-94CA-A60FF8610319.jpeg
    8,4 KB · kertaa luettu: 43

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
On tää kyllä ihmeellistä, että kilpailija lähtee kesken kaiken pelaamaan elitististä golfia. Ei onnistuisi tällainen peli YLE:llä.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
On kyllä ollut pitkä viikonloppu täällä laatikossa. Ja kauhea nälkäkin on kysymyksiä odotellessa. Tuli mieleen, että oispa sellainen palvelu, että voisi tilata Carrolsilta hampurilaisaterian tänne koppiin. Voisin maksaa vaikka 5 markkaa tuontipalkkaa. Olisikohan tuosta liikeideaksi? Tuskin Suomessa.

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Paskat se Arska ole golfaamassa, lähti kuitenkin Epsanjaan discodanssaamaan Loiron kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy