Älkää ikinä ostako Valion Kreivi-juustoa. Maistuu ihan niille lehmäkarkeille mitä tuli junnuna syötyä. Juuston vaan ei kerrassaan pidä maistua tuolle.
Amerikan Dressing Pekoni. Aivan helkkarin maistuvaa eikä laisinkaan "etikkaista" vaan totuttuun makuun verrattuna pehmeää ja maukasta.
Olen syönyt pelkkää vaniljarahkaa neljä viikkoa, rasvaista kuin mikä, mutta laihtunut sinä aikana viisi kiloa. Multi-Tabs- ja Alli-tabletit auttavat mukavasti, jos valitsee juuri tämän ruokavalion.
No tulee sitä syötyä Kellog's Corn Flakesejakin noin joka toinen päivä, jotta ei pelkkiä roiskeita tarvitse ulosantaa.
Ala jatkamaan tuota Valion rahkaa Ehrmannilla? Maksaa reippaasti alle euron purkki, ja jos sotket ehrmann-purkkiin puoli purkkia tätä parempa rahkaa ei maku muutu juuri miksikään. Halpenee ja terveellistyy. Mä teen samoin paitsi että Valion rahkaa menee vielä vähemmän.Myös Valion valkosuklaa-lime-, ja metsämarja-rahkat ovat hyviä, mutta kyllä se vanilja on kuningasta. Voi jopa sanoa, että olen siihen koukussa. Harmittaa vain sen tyyris hinta: 2,05 €/purkki. Päivittäin rahkaan kuluu vähintään tusina euroja.
Oletko maistanut skyriä? Tätä ihanaa islantilaista rahkantyyppistä valmistetta saa nyt Suomessakin ainakin isommista S- ja K-putiikeista ja sitä on myös vaniljan makuisena. En ole vaniljaista maistanut, koska inhoan kyseistä makua, mutta esimerkiksi mustikka on todellista herkkua. Ei ole liian makeaa ja on rakenteeltaan mukavan kiinteää ja samettista. Pari kertaa Islannissa käydessäni ole haikaillut skyrin perään ja nyt sitä saa vihdoinkin täältä. Suosittelen!Nyt on tehty kaikkien aikojen löytö! Nimittäin Valion maustettu vaniljarahka. Ihanan kermainen ja jumalainen, tekstuuriltaan mukavan kiinteä verrattuna esimeriksi Danio-rahkoihin. Jumalauta eilenkin niitä meni seitsemän purkkia (200 g/purkki) neljässä tunnissa. Mitään muuta en kyllä eilen syönytkään. 1,4 kiloa rahkaa on ihan sopiva päiväannos isolle miehelle.
Mainoslause on ainakin kohtuullisen harhaanjohtava, esimerkiksi normaalissa Valion maitorahkassa on enemmän proteiinia / 100g, ja kilohinta oli muistaakseni neljäsosan luokkaa Skyriin verrattuna.SKYR - proteiinipitoinen rasvaton rahka
Ostin tänään herkuttelumielessä tota Valion rahkaa kun tuli kaupassa mieleen. Ihan hyvää kyllä kun Ehrmaniin sekoittaa. Laitoin kokonaisen Ehrmanin ja reilun ruokalusikallisen tuota maustettua rahkaa. Herkuttelumielessä voi näköjään viikonlopuksi ostaa tämän rahkan. Viikolla Ehrmanit menee Fun Light -tilkan kanssa.Ala jatkamaan tuota Valion rahkaa Ehrmannilla? Maksaa reippaasti alle euron purkki, ja jos sotket ehrmann-purkkiin puoli purkkia tätä parempa rahkaa ei maku muutu juuri miksikään. Halpenee ja terveellistyy. Mä teen samoin paitsi että Valion rahkaa menee vielä vähemmän.
Nyt on tehty kaikkien aikojen löytö! Nimittäin Valion maustettu vaniljarahka. Ihanan kermainen ja jumalainen, tekstuuriltaan mukavan kiinteä verrattuna esimeriksi Danio-rahkoihin.
Omiin löytöihini kuuluu myös tuo skyr-rahka, pisti kerran kaupasssa silmään nuo hyvät ravintoarvot ollakseen ns. makurahka. Niistä kannattaa toki huomata että eri makujen välillä ravintoarvot heittelevät.Oletko maistanut skyriä? Tätä ihanaa islantilaista rahkantyyppistä valmistetta saa nyt Suomessakin ainakin isommista S- ja K-putiikeista ja sitä on myös vaniljan makuisena. En ole vaniljaista maistanut, koska inhoan kyseistä makua, mutta esimerkiksi mustikka on todellista herkkua.
Tuli plussatarjouksen houkuttelemana ostettua eilen kaksi pakettia venäläistä meetvurstia. Kotona ensimmäisiä siivuja hotkiessa ihmettelin mistä varsin tulinen maku polleen oli eksynyt. Etiketistä se sitten selvisi, että olin vahingossa ostanut chili-maustettua meetvurstia. Maku on sinänsä ihan jees, mutta kun en liiemmin tulisesta ruuasta välitä, jää vähän harmittamaan tämä vahinko-ostos.
Rainbow Festival virvoitusjuoma
Erittäin toimiva ja edullinen virvoitusjuoma, maku hedelmäinen. Ehkä eniten Pommacin makua muistuttava. Hinta tais olla 1,19 euroa Prismassa.
Aivan loistavaa. Juurikin Pommacin halvempi versio, mitä olen odottanut varmaan vuosikymmenen ajan tulevan markkinoille. Tuota menee itselläni ainakin yksi pullo viikossa.
Eikä sisällä mitään aspartaamia makeutusaineena.