”Löytösi” elintarvikkeiden saralla

• 646 328
  • 2 254

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselleni tuo Suprema ei oikein avautunut. Testattiin ihan hyvä salamiversio sekä ylimakealla nduja-tahnalla pilattu tuliseksi markkinoitu pizza. Ihan hyvähän tuo taikina on, mutta ei missään nimessä ravintolalaatua - edes hinta huomioiden, sillä mauttomuus vaivaa, ja lopulta kyse on edelleenkin vain ja ainoastaan pakastelätystä. Sellaiseksi se on liian kallis, ja sama pätee kumpaankin kilpailijaan. Plussaa kuitenkin koosta.

Jos haluaa paremmalla pohjalla varustetun, mutta silti asiansa pakastepizzana ajavan pakastepizzan, Casa di mama -sarja tarjoaa mielestäni parhaan hinta-laatu-suhteen. Nuo premiumit eivät lopulta ole täysin rehellisiä siitä mitä ne ovat ja mitä eivät ole.

Oma suosikkini on silti edelleen perustohtori, mieluiten tonno tai pollo, miksei benchmark-mozzarellakin. Itselleni ne vastaavat täydellisimmin sitä mitä haluan kun laitan ns. jääkiekon uuniin.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Nuo premiumit eivät lopulta ole täysin rehellisiä siitä mitä ne ovat ja mitä eivät ole.
Tätä olen vähän itsekin miettinyt. Backenia en ole maistanut, koska joka kerta siinä altaalla olen tullut kysyneeksi itseltäni haluanko oikeasti laittaa pakastepizzaan euroja sen verran, että sillä jo melkein saa ihan kohtuullisen ravintolapizzan. Tai sitten nappaa fazerin valmiit taikinapallot pakasteesta ja kivelle uuniin parin täytteen kera. Saa taikinat ja täytteet Backenin hinnalla ja tulee useampi pizza. Pakastepizzalla todellakin on paikkansa ja aikansa, mutta lähes kymppi per lätty on vaan hitosti liikaa.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Kukin tavallaan. Itse en käytännössä ole muita pakastepizzoja enää ostellut sen jälkeen kun Backenia kokeilin. Nyt oon tosin mäkin pitänyt melkein pari viikkoa noista taukoa.

Täytteisiin en ota kantaa, mutta Backeneiden pizzapohja on ihan ravintolatasoa. Koskaan ei tule fiilis että söisin "jotain pakastepizzaa".

Nyt olis taas Ristoranten pizzat K-kaupoissa mobiilietuna mut plääh. Taidan jättää väliin.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy