Forssan perunasalaatti ja lounassalaatti ovat minun löytöjäni tälle kesälle. Forssan estetiikan osasto on tehnyt hyvää työtä pakkausten uudelleenmuotoilemiseksi. Nyt Forssan salaatit ovat nätissä ovaalin muotoisessa pakkauksessa. `
Kerran ostin erheessä myös Forssan kaali- ja purjosalaatin. Ei sekään pahaa ollut, mutta häviää peruna- ja lounassalaatille 100-0. Vielä on kokeilematta Forssan sienisalaatti. Viimeksi olen syönyt sienisalaattia ala-asteella, ja senkin touhun toimitin niin, että kastelin vain hieman haarukkaa sienisalaatissa ja käytin suussani. Hyi helvettiä se oli silloin, entäpä nyt?
Suurista linjoista puhuttaessa olen löytänyt jäätelön. Lempparimerkiksi on kohonnut kenties mintun makuinen Classic. Maku muistuttaa suuresti Maraboun Mint Krokant -suklaata. Myös isot lakritsituutit maistuvat. Puffetit olisivat keulapaikalla, mutta kun ovat niin pieniä. Pakettijäätelöistä en niinkään välitä.
Ja vielä se, että olen innostunut peruna- ja lounassalaattien lisäksi vihreistä oliiveista, joissa on sisällä se punainen juttu (paprikaako?). Joka ilta on saatava vähintään 5 vihreää oliivia.