UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt kun ilmeisesti häätö ja muutto tiedossa, niin seuraavaksi vaikka Turku haltuun.
Pakko hieman hymyillä, mutta Turun sisäsiittoisuudelle tämä voisi tehdä hyvää.
Nyt kun ilmeisesti häätö ja muutto tiedossa, niin seuraavaksi vaikka Turku haltuun.
Ois Teron kannattanut striimata Jyväskylässä niin olis nuokin huligaanit olleet nurkassa tolpan takana..Vaasa Ultrasin väkeä kuulemma nekuttaja...
Mietin eilen ihan samaa! :DTää on iha ku real life gta roolipeliä.
Romaneille menee huutelemaan "ootko manne". On pokkaa perkele.
Heti poliiseille itkemässä kun sattuu omaan nenään. Ei niitäkään hirveästi kiinnostanut.
Olen itse sen verran lyhytpinnainen kaveri, että jos tuollainen idiootti tulisi huutamaan naaman eteen, niin laittaisin tyypin kaksin kerroin kyselemättä. En pysty edes katsomaan enempää, kun alkaa vituttaa, kun on niin vitun ärsyttävä ja tyhmä ihminen.
Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.
En ole edes katsonut kyseistä teroa sekuntiakaan, mutta jo näiden kommenttien perusteella tiedän että kyseessä on raivostuttava ihminen. Minullakaan ei pinna varsinkaan avovaimoon kohdistuvista solvauksista kovin pitkälle kestä. Lähtis kamera ja ukko sunttiin suht nopeaa jos tulisi kaupungilla vastaan. Toivottavasti joku lopettaa tuon touhun ennen kuin teroa tai jotain sivullista oikeasti sattuu.
Kovia poikia tuollaset kun vetää sucker punchilla ja luikitaan mäkeen.
Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.
Millä vuosituhannella sä olet elänyt? No ei vaan. Kieltämättä aika nössöä tuommoinen piirittäminen ja sitten yks lyö nokkaan. No olihan tämä tietysti odotettavissa, että jossain vaiheessa sattuu Teroa leukaan.On se kun turpaanvetäjätkään ei nykypäivänä ole kunniallisia vaan luikkivat karkuun. Ennen otettiin se nahkahanska kädestä ja huitaistiin kaveria sillä ensin naamaan ja haastettiin kaksintaisteluun.
Millä vuosituhannella sä olet elänyt? No ei vaan. Kieltämättä aika nössöä tuommoinen piirittäminen ja sitten yks lyö nokkaan. No olihan tämä tietysti odotettavissa, että jossain vaiheessa sattuu Teroa leukaan.