”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

  • 370 789
  • 1 259

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Vaikka en väkivaltaa kannatakaan missään muodossa, mutta olihan tämä niin odotettavissa, ja pikkusen tuli sellanen olo, että se ken leikkiin ryhtyköön, niin se leikin kestäköön..."pompullat pompulla" oli nyt ekana mielessä kuin: "äiti äiti..." itse kullakin pikkutyttönä. Saattaa aamulla olla klyyvari hellänä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nenä murtunut ja ensiavussa itse sankari näköjään nyt. Ihmeen kauan itseasiassa tähän meni, olettaen että ei ole vielä nekkuunsa kertaakaan ottanut näillä videoilla.

E: Tuolla chatissa tiedetään jo nämä turpaanvetäjätkin. Erikoismeno kyllä nykyään näissä somehommissa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vassarit hakkaa viattomia. What else is new?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonne kävi kiskomassa turpaan...en kyllä ymmärrä tuollaista kostoiskua
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Nyt on pahat tilantteet: "Kanava bännittiin, häätö tuli ja nenä on murtunu...mitä voi tapahtua seuraavaksi, ampukkaa minut ysimillisellä..."
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heti poliiseille itkemässä kun sattuu omaan nenään. Ei niitäkään hirveästi kiinnostanut.

Poliisi ei voi hirveästi asialle tehdä, jos tekijä on poistunut paikalta. Rikosilmoitus vaan, silminnäkijöitä oli paljon todistajiksi ja syyllinen ilmeisesti näkyy striimillä (vaikkei itse teon hetkellä näkynytkään).

Ihmetyttää kyllä tuo, että häiritään kaikkia vastaantulijoita, erityisesti naisia ja myös alaikäisiä ja sitten on yllätys, että tulee dunkkuun. Yllätys oli ennemminkin se, että siinä kesti noinkin kauan.
 

teppana

Jäsen
Olen itse sen verran lyhytpinnainen kaveri, että jos tuollainen idiootti tulisi huutamaan naaman eteen, niin laittaisin tyypin kaksin kerroin kyselemättä. En pysty edes katsomaan enempää, kun alkaa vituttaa, kun on niin vitun ärsyttävä ja tyhmä ihminen.

En ole edes katsonut kyseistä teroa sekuntiakaan, mutta jo näiden kommenttien perusteella tiedän että kyseessä on raivostuttava ihminen. Minullakaan ei pinna varsinkaan avovaimoon kohdistuvista solvauksista kovin pitkälle kestä. Lähtis kamera ja ukko sunttiin suht nopeaa jos tulisi kaupungilla vastaan. Toivottavasti joku lopettaa tuon touhun ennen kuin teroa tai jotain sivullista oikeasti sattuu.

Edit: Olin myöhässä. Mahtaa poliisia ja sairaalahenkilökuntaakin vituttaa tuollainen urpo. Resurssit on muutenkin vähäiset ja niitä pitää käyttää tuollaisen ihmisen kanssa värkkäämiseen. Muhun ei ainakaan uppoa mitkään "se on sairas blaa blaa" nyyhkyt. Suomessa on aivan helvetin paljon mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä jotka kamppailevat saadakseen hoitoa tai vaan pärjätäkseen. Miksi vitussa mun pitäisi sääliä jotain urpoa joka selvästi ymmärtää provosoivansa kanssaeläjiä ihan tahallaan ja siihen päälle tuhlaa yhteiskunnan resursseja sitomalla poliiseja ja hoitohenkilökuntaa itseensä omien hölmöilyjen takia. Mikä ihmeen puolustus se on, jos kärsii mielenterveysongelmista mutta ihan selvästi ymmärtää tekevänsä väärin?
 
Viimeksi muokattu:

teppana

Jäsen
Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.

Visa Electron lienee suht standardi kortti teini-ikäisten keskuudessa. Uskoisin että sen puuttuminen on about yhtä yleistä kuin 15-vuotias jolla ei ole puhelinta.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole edes katsonut kyseistä teroa sekuntiakaan, mutta jo näiden kommenttien perusteella tiedän että kyseessä on raivostuttava ihminen. Minullakaan ei pinna varsinkaan avovaimoon kohdistuvista solvauksista kovin pitkälle kestä. Lähtis kamera ja ukko sunttiin suht nopeaa jos tulisi kaupungilla vastaan. Toivottavasti joku lopettaa tuon touhun ennen kuin teroa tai jotain sivullista oikeasti sattuu.

Itse perun sanomisiani sen verran, että eilistä striimiä seurattuani jäi päällimmäinen fiilis, että turpaansaamisen sijasta Tero tarvitsee hoitoa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kovia poikia tuollaset kun vetää sucker punchilla ja luikitaan mäkeen.

Tää tuli myös mieleen, raukkamaista pelkuruutta. Puuttui ainoastaan, että olisi vielä isketty takaapäin.

Edit. Eikös nää väkivaltaiset nuorisojengit toimi juuri niin, että piiritetään tyyppi ja sitten yksi hyökkää takaapäin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.

Itse taisin aiemmin saada, mutta vanhemmat satunnaisesti syynäsivät tilitapahtumia. Luulisi, että vanhempia kiinnostaisi, mihin kullanmussukkansa ovat lahjoituksia tehneet.

Nythän on Tubecon, itse ottaisin siellä puheeksi, että tällaiset ei kovin mallikansalaisia ole. Joo, olen tiukkis enkä ymmärrä tällaisia. Enkä ole edes äiti.

edit hieman: Tosin mitä tiedän näistä piireistä, Tubeconissa on sitä hyvää meininkiä. Ja näissä tytöt ja pojat erottuu. Ehkä Assemblyt olisi se toinen, jossa näitä kannattaisi esille ottaa, vaikka pelailuun keskittyykin. Toisen puoliskoni kanssa Assyilla höröttelin pojujen näyttöjä. Monilla näkyi näiden ei-niin-mallikkaiden tubettajien videoita.
 
Viimeksi muokattu:

Barney

Jäsen
Kun pari klippiä katsoi eiliseltä, niin tuo lyöjähän oli jopa Teroa rasittavampi jankuttaja. Suoritus sinänsä sekin. Nyt kun jonneilla on tuon lyöjän nimi ja kohta varmaan osoitekin tiedossa, niin kannattaa varmaan siellä päässä alkaa odottamaan jo jotain postipaketteja ulkomailta ja muita mukavia piloja.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On se kun turpaanvetäjätkään ei nykypäivänä ole kunniallisia vaan luikkivat karkuun. Ennen otettiin se nahkahanska kädestä ja huitaistiin kaveria sillä ensin naamaan ja haastettiin kaksintaisteluun.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se kun turpaanvetäjätkään ei nykypäivänä ole kunniallisia vaan luikkivat karkuun. Ennen otettiin se nahkahanska kädestä ja huitaistiin kaveria sillä ensin naamaan ja haastettiin kaksintaisteluun.
Millä vuosituhannella sä olet elänyt? No ei vaan. Kieltämättä aika nössöä tuommoinen piirittäminen ja sitten yks lyö nokkaan. No olihan tämä tietysti odotettavissa, että jossain vaiheessa sattuu Teroa leukaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Millä vuosituhannella sä olet elänyt? No ei vaan. Kieltämättä aika nössöä tuommoinen piirittäminen ja sitten yks lyö nokkaan. No olihan tämä tietysti odotettavissa, että jossain vaiheessa sattuu Teroa leukaan.

Katsoneet varmaan jostain elokuvasta tai tv-sarjasta mallia toimintaansa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Onko asap rocky tavannut kenties Teron? Samassa kaupungissa kuitenkin nyt liikkuvat ja tuollainen raukkamainen turpiintökkäisy sopii gangsta-ghetto-nigga kulttuuriin hyvin.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Tietävätköhän Teron vanhemmat, että poika juoksee öisin humalassa huutelemassa pitkin kaupungin katuja, läpsimässä perseille ja provoamassa ties ketä. Lopputuloksena on joka toinen yö putkassa ja nyt tuli nenille. Ei muutenkaan ole elämäntaidot hallussa. Jos on jotain läheisiä, jotka välittävät niin luulisi heillä olevan halua toimittaa Tero tarvisemaansa hoitoon, kun ei hän itse sinne näytä osaavan.

Katsotaan muuttuuko Teron toiminta yhtään viimeöisen seuraksena eli ottiko opiksi. Isku päähän on aina riski ja on onnea, jos selvisi nyt vain murtuneella nenällä. Nyt oli myös ystävällisiä ihmisiä ympärillä ja tekijät luikkivat karkuun, mutta usein Tero vaeltaa öisin itsekseen provosoimassa ihmisiä ja voi olla, että joku kerta ei olekaan kaveria seurana eikä päällekäyjä lopeta yhteen iskuun.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Paljon tuolla Terolla on ikää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös