”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

  • 370 826
  • 1 259

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
mutta nähtävästi rahoittaja löytyi jo ja valtio isona tukena uuden kämpän haussa. Tämähän juuri uusia hökäleitä motivoi kun saa perseillä ja valtio pelastaa.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Sillä luki muistaakseni jo viime viikolla livessä lahjoitusotsikkona jotain takuuvuokraan rahaa yms. Ja tämä reppanahan on siis eläkeläinen, jos joku ei vielä sitä tiennyt.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Onko laillinen viikon häätöaika? Luulisi että kuukausi ainakin.
Ei ole häätö vaan vuokrasopimuksen purku, se on lain mukaan eri asia.

Joku oli listannut Toimitusjohtajan setit:

>osta 500€:lla toimitusjohtaja vaatteet
>mee taksilla kaikki matkat
>käy ravintolassa joka päivä
>osta 2 uutta puhelinta yhteishinta melkeen 500€
>osta 200€ kajarit
>hommaa itse bannit kanavalle
>menetä donatet
>saa häätö
>ei luottotietoja
>viikko aikaa etsiä uus asunto
>ei rahoja takuuvuokraa

:D
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Nyt se tero häädettiin kämpästä. Oli annettu viikko aikaa muuttoon.

Kyseessähän on siis joku palvelu(?) mesta. En oo varma. Jengi oli soitellu henkilökunnalle keskellä yötä ja vaikka mitä muuta.

Seuraavan kerran kun "pompullat" tulee ni voisivat ottaa kaverin talteen ja käydä viranomaisten kanssa kaverin tilanne kaiken puolin kunnolla läpi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Seuraavan kerran kun "pompullat" tulee ni voisivat ottaa kaverin talteen ja käydä viranomaisten kanssa kaverin tilanne kaiken puolin kunnolla läpi.

Jos kaveria aletaan väkisin muuttamaan elämäntilannettaan, niin luulen, että se pahentaisi vain tilannetta. Kyllä Teron pitää itse haluta sitä apua ja osata mennä itse vaikka psykoterapiaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei myöskään paljon naurattaisi, jos tuommoinen tulisi läpsimään naamaan ihan yhtäkkiä.
Sen verran vähän olen eläkeläisen puuhia katsonut, ettei tuommoinen ole onneksi kohdalle osunut, sen pätkän näin jossa se huuteli jotain päättömiä Tuomiokirkonkadulla ja tinanapit tuli ottamaan kyytiin. Riitti minulle.

Kyllä sitä joku läpsäisee nyrkillä kun aikansa onneaan koettelee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Terolla on faneja nuoriso-osastolla selkeästi, kun tätä blockfestien aikaista menoa nyt katselee.

Kuinkakohan moni näistä nuoriso-osaston jäsenistä on alaikäisiä? Meinaan vaan, että jos alaikäiset lahjoittaa tuolle Terolle rahaa, niin millä ne sen tekevät? Vanhempien pankkitilillä?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
2,3 t. katsojaa. "PÖRRRRRKÖLÖ!!! RAISKIS!!!!" "Nyt tulee contenttia!"

Toivottavasti joku lataa tota turpaan.

Jaha, taas ollaan juotettavana. Joku kerta tuolle tulee vielä käymään melko ikävästi kun tallailee ympäriinsä ja ärsyttää kaikkia vastaantulevia.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Jaha, taas ollaan juotettavana. Joku kerta tuolle tulee vielä käymään melko ikävästi kun tallailee ympäriinsä ja ärsyttää kaikkia vastaantulevia.
ja varsinkin tänä viikonloppuna kun blockit meneillään. oikeasti mestoilla sellasta porukkaa jotka voi lähteä hippasille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkelleen jonnet pilaa "katselukokemuksen". Toivottavasti menevät nukumaan pian.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mut pakko sanoo että tero osaa markkinoida itseään. Jakelee noita kortteja ja pitää mölyä. kaikki tuntee kohta sen tuolla kaupungissa. Ehkä vääristä syistä mutta kuitenkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mut pakko sanoo että tero osaa markkinoida itseään. Jakelee noita kortteja ja pitää mölyä. kaikki tuntee kohta sen tuolla kaupungissa. Ehkä vääristä syistä mutta kuitenkin.

Persujen listoilta vaan valtuustoon. Olisi varmaan ääniharava
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mut pakko sanoo että tero osaa markkinoida itseään. Jakelee noita kortteja ja pitää mölyä. kaikki tuntee kohta sen tuolla kaupungissa. Ehkä vääristä syistä mutta kuitenkin.
Nyt kun ilmeisesti häätö ja muutto tiedossa, niin seuraavaksi vaikka Turku haltuun.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eikö alaikäisellä voi olla pankkitiliä?

Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös