22.Paljon tuolla Terolla on ikää?
22.Paljon tuolla Terolla on ikää?
Tietävätköhän Teron vanhemmat, että poika juoksee öisin humalassa huutelemassa pitkin kaupungin katuja, läpsimässä perseille ja provoamassa ties ketä. Lopputuloksena on joka toinen yö putkassa ja nyt tuli nenille. Ei muutenkaan ole elämäntaidot hallussa. Jos on jotain läheisiä, jotka välittävät niin luulisi heillä olevan halua toimittaa Tero tarvisemaansa hoitoon, kun ei hän itse sinne näytä osaavan.
Onhan tuo Tero aika selvästi haitaksi sekä itselleen, että ympäristölleen, mutta jos näillä näytöillä pistettäisiin pakkohoitoon niin kyllä siinä olisi melko neuvostoliittomainen mielisairaalaansuljenta toteutettu. Mielenkiintoista nähdä (tai siis lukea tältä palstalta, kun en tuon streameja viitsi kyllä katsoa) vaikuttaako nenän poskelle laitto tekemisen tasoon, vai jatkaako kunnes saa joltakulta jekutettavalta puukosta, tai vaikkapa hakataan oikeasti huonoon kuntoon.Terveyskirjaston sivuilla sanotaan tahdosta riippumattomasta hoidosta Milloin lääkäriin kohdasta näin:
"Jos on syytä epäillä, että henkilö on mielisairautensa vuoksi kyvytön huolehtimaan itsestään tai on vaarallinen itselleen tai toisten turvallisuudelle, voi jokainen ilmoittaa tästä alueen terveyskeskukseen. Terveyskeskuksen vastaavan lääkärin tai tämän tehtävään määräämän lääkärin velvollisuutena on perehtyä tilanteeseen, tarvittaessa laatia henkilöstä M1-tarkkailulähete ja toimittaa hänet terveyskeskuksen kustannuksella sairaalaan."
Eli tämän mukaan jokaisella on oikeus ilmoittaa terveyskeskukseen, jos epäilee mielisairaan henkilön olevan kyvytön huolehtimaan itsestään tai on vaarallinen joko oman tai toisten turvallisuudelle.
Onhan tuo Tero aika selvästi haitaksi sekä itselleen, että ympäristölleen, mutta jos näillä näytöillä pistettäisiin pakkohoitoon niin kyllä siinä olisi melko neuvostoliittomainen mielisairaalaansuljenta toteutettu. Mielenkiintoista nähdä (tai siis lukea tältä palstalta, kun en tuon streameja viitsi kyllä katsoa) vaikuttaako nenän poskelle laitto tekemisen tasoon, vai jatkaako kunnes saa joltakulta jekutettavalta puukosta, tai vaikkapa hakataan oikeasti huonoon kuntoon.
Ansaitusti kyllä, mutta tuommoinen tilanteeseen mitenkään liittymätön valkoritari tuottaa joka kerta ihan pelkkää myötähäpeää. Odotin turpasaunaa Teron provojen seurauksena, mutta että joku ulkopuolinen tulee vanhojen striimien perusteella vetämään nenän poskelle. :D Tamin sanoin; mä häpeän.Ansaitusti sai nenilleen.
Mulla menee tunteisiin tuo poliisien kiusaaminen tälläisellä turhuudella. Kaveri kerjää turpaansa kadulla päiviä ja kerran kun ottaa nenään niin jäätävä uhriutuminen.
Uskon että poliiseilla voisi olla tärkeempääkin tekemistä.
Ansaitusti kyllä, mutta tuommoinen tilanteeseen mitenkään liittymätön valkoritari tuottaa joka kerta ihan pelkkää myötähäpeää. Odotin turpasaunaa Teron provojen seurauksena, mutta että joku ulkopuolinen tulee vanhojen striimien perusteella vetämään nenän poskelle. :D Tamin sanoin; mä häpeän.
Enemmän minä häpeäisin jos itse provosoituisin Teron puheista ja kävisin siksi käsiksi tuohon vässykkään.
Hän on itse kertonut näin.Mikä se Teron diagnoosi on? Tourette ja asberger on ainakin noussut niissä striimeissä esiin, mitä on tullut kateltua.
Jonnet ovat lahjoittaneet hänelle tässä parin tunnin aikana ihan helvetisti rahaa.
Rahat menee suoraan Paypaliin josta ne pystyy nostamaan omalle tilille. Lahjoittaja voi lähettää refund pyynnön Paypalin kautta mutta Teron pitää itse hyväksyä nuo palautukset. Nuo voi tietääkseni myös riitauttaa jos haluaa ja silloin Paypal päättää että kumpi saa rahat.Kertokaas tyhmälle että miten nää lahjoitukset toimii? Eli siirtyykö rahat oikeasti suoraan pankkitililtä toiselle vai kiertääkö ne ensin erinäisten välikäsien kuten Paypalin tmv. kautta? Ja pystyykö tehdyn lahjoituksen vielä perumaan vai onko noi summat aidosti sellaisia mitä kaveri tienaa?
En yksinkertaisesti suostu noita lähetyksiä katsomaan kun en voi toimintaa edelleenkään ymmärtää mutta silti tämä puoli kiinnostaa :D
Rahat menee suoraan Paypaliin josta ne pystyy nostamaan omalle tilille. Lahjoittaja voi lähettää refund pyynnön Paypalin kautta mutta Teron pitää itse hyväksyä nuo palautukset. Nuo voi tietääkseni myös riitauttaa jos haluaa ja silloin Paypal päättää että kumpi saa rahat.
Putkaanhan tuo taisi Tero lähteä. Ihmeellisen kauan sai sai kyllä popittaa nuclear alarmia ennen kuin five'o paikalle saapui. Hyvä näpäytys vuokranantajaa kohtaan anyway. Tienasi vajaan tonnin eilen tuolla nukkumisellaan.Ilta päättyi siihen että Pompullat tuli ja sammutti striimin, liekö vieneet Teron mukanaan. Aiemmin tosiaan kävi palolaitoksen miehet.
Putkaanhan tuo taisi Tero lähteä. Ihmeellisen kauan sai sai kyllä popittaa nuclear alarmia ennen kuin five'o paikalle saapui. Hyvä näpäytys vuokranantajaa kohtaan anyway. Tienasi vajaan tonnin eilen tuolla nukkumisellaan.