lainelaser
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL Leijonat
Nyt kun ilmeisesti häätö ja muutto tiedossa, niin seuraavaksi vaikka Turku haltuun.
Swindon kodittomuus settie!! jönttereitä kehiin! Tietäjät tietää
Nyt kun ilmeisesti häätö ja muutto tiedossa, niin seuraavaksi vaikka Turku haltuun.
Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.
Joo ehkä Teron kannattaa ottaa näitä isompia kaupunkeja haltuun. Jossain Keravalla tulis pataan heti ekalla kerralla. Tosin siinä olis sitä kkontenttia.Nyt kun ilmeisesti häätö ja muutto tiedossa, niin seuraavaksi vaikka Turku haltuun.
Sori offtopic mutta kun Kekkoslovakian aikoina 15-vuotiaana aloitin kesätyöt niin olisin pitänyt aika epiksenä jos minulla ei olisi ollut käyttöoikeutta itse tienattuihin rahoihin. Pankkikorttia en saanut mutta automaattikortti oli. Nettipankkia ei vielä ollut keksitty. Kuten ei koko nettiäkään.Pankkitili toki voi olla, mutta ainakin itse sain käyttöoikeuden omaan pankkitiliini vasta täysikäisenä, samoin pankkikortin. Toki perheissä voi olla höllempää linjaa tämän suhteen ja antaa jo alaikäiselle käyttöoikeuden pankkitiliinsä ja oman pankkikortin.
Faneja ja yhteiskuviin haluavia näyttää riittävän ja nuo eivät ole enää mitään jonneja ja muutenkin ihan normaalin näköisiä. En vaan voi helvetti ymmärtää. Esitteleekö nuo kavereilleen noita kuvia, että kattokaa miten siistiä pääsin pultsarin kanssa samaan kuvaan?
Faneja ja yhteiskuviin haluavia näyttää riittävän ja nuo eivät ole enää mitään jonneja ja muutenkin ihan normaalin näköisiä. En vaan voi helvetti ymmärtää. Esitteleekö nuo kavereilleen noita kuvia, että kattokaa miten siistiä pääsin pultsarin kanssa samaan kuvaan?
Samahan se oli Risumiehen kanssa. Hänellä toki se julkisuus ei ollut oma valinta, mutta terveys ilmeisesti petti osittain tuosta tulleen hässäkän takia.No eiköhän nuo ole tuommoinen "kylähullu" tyyppi monien mielestä ja kun tulee kohalle niin hauska ottaa kuva ja laittaa kavereille jakoon, että kattokaas keneen törmättiin.