Ässien talous

  • 1 534 669
  • 6 852

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Vähän kyllä hassulta kuulostaa tosiaan tässä tilanteessa "kevääseen panostaminen" kun seurojen olemassaolo on vaakalaudalla. Onko realistista odottaa, että kun esimerkiksi helmikuu koittaa, niin lehterit pullistelevat ja loppurunkosarja pelataan normaalisti (tai siis järkyttävään tahtiin) ja tähän pleijarit päälle ja kassakone kilisee? Onko mitään takeita siitä, että helmikuussa katsomossa on yhtään sen enempää katsojia kuin syksyllä?

Ymmärrän kannattajanäkökulman ja halun nähdä lätkää keväällä ja Ässien pleijarit, mutta eikö ensi syksy ja normaali, täysi kausi ole tärkeämpi kokonaisuus?
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vähän kyllä hassulta kuulostaa tosiaan tässä tilanteessa "kevääseen panostaminen" kun seurojen olemassaolo on vaakalaudalla. Onko realistista odottaa, että kun esimerkiksi helmikuu koittaa, niin lehterit pullistelevat ja loppurunkosarja pelataan normaalisti (tai siis järkyttävään tahtiin) ja tähän pleijarit päälle ja kassakone kilisee? Onko mitään takeita siitä, että helmikuussa katsomossa on yhtään sen enempää katsojia kuin syksyllä?

Ymmärrän kannattajanäkökulman ja halun nähdä lätkää keväällä ja Ässien pleijarit, mutta eikö ensi syksy ja normaali, täysi kausi ole tärkeämpi kokonaisuus?

Minä ainakin otan kantaa vain Ässien antamien lausuntojen mukaan. Minä luotan Ässien päätöksiin.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Minä ainakin otan kantaa vain Ässien antamien lausuntojen mukaan. Minä luotan Ässien päätöksiin.
Ei nyt sekoiteta kaikkia puuroja ja vellejä. Lähtökohta on ja on oltavakin, että tämä kausi pelataan loppuun täysin pelimäärin. Silloin siihen täytyy tietysti panostaa, muuhan olisi järjetöntä. Jos pelejä ei lainkaan pelattaisi niin miten se kassakone silloin kilisisi enemmän?
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei nyt sekoiteta kaikkia puuroja ja vellejä. Lähtökohta on ja on oltavakin, että tämä kausi pelataan loppuun täysin pelimäärin. Silloin siihen täytyy tietysti panostaa, muuhan olisi järjetöntä. Jos pelejä ei lainkaan pelattaisi niin miten se kassakone silloin kilisisi enemmän?

Ei kai tässä mulle ollut kysymystä? :)
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Onko realistista odottaa, että kun esimerkiksi helmikuu koittaa, niin lehterit pullistelevat ja loppurunkosarja pelataan normaalisti (tai siis järkyttävään tahtiin) ja tähän pleijarit päälle ja kassakone kilisee? Onko mitään takeita siitä, että helmikuussa katsomossa on yhtään sen enempää katsojia kuin syksyllä?

Ei ole mitään takeita eikä oikeastaan edes realistista odottaa katsojamäärien nousevan kevään tullessa. Ainoa asia, joilla katsojamääriin voisi saada mainittavaa nostetta, on lopettaa tämän koronahysterian lietsonta joka tuutista. Maskipakot pois, samoin kaikkinaiset kokoontumisrajoitukset. Ja sen päälle tuote, eli peli siellä kaukalossa, kuntoon. Sitä ei vaan taida saada kuntoon nykyisellä rosterilla ja valmennusjohdolla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!

Olen ehdottomasti tässä mukana, koska rakasta seuraa on tuettava näinä vaikeina aikoina. Idea on muutenkin hyvä ja mielenkiintoinen. Kiitos myös haasteesta. Osallistun tähän joko nimimerkillä tai omalla nimelläni. Tietysti riippuen siitä, että voiko nimimerkkiä edes käyttää. Nyt kaikki palstaveljet tähän mukaan.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!

Nimimerkillä ajattelin alun perinkin osallistua, jos sellainen hyväksytään.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Laitettu, ihan kiva idea kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!
Kiitos haasteestaa ja pakkohan se on osallistua!
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!


Voi perkeles sun kanssas. Olin kahden vaiheilla pitäisikö tuohon osallistua, mutta jos nimimerkin kanssa saa osallistua niin laitan varmasti oman korteni kekoon.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Halvempihan tuo on kuin se hallin käytävällä ollut ympyrä. Kyllä kai sitä vois oman nimimerkin tuonnekin laittaa, kun se hallin käytävälläkin on.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!
Kyllä kiinnostaa!

Aion osallistua omalla nimellä, mutta mikäli myös kunniakkaalla nimimerkilläni saa ottaa osaa, teen sen myös!
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mun täytyy kaikkien ikäväksi sanoa, että tein tuolla Joulukuun alussa jo periaatepäätöksen, että meikäläisen tuki koko Liigalle on siinä kohtaa puhallettu poikki. Olen henkilökohtaisesti antanut sen verran panosta, että se pitää. Anteeksi tästä. En aio siitä livetä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä konkurssissa 40 euroa on aivan liian suuri summa minulle ja toisaalta olisi ehkä hieman irvokasta, jos Isomäen jäähallissa koristaisi Via Dolorosan nimi, vaikka ideana olisikin hauskaa.

Viha-rakkaus suhde Ässiin kuitenkin on periytynyt jo äidinmaidosta ja Liiga taikka jääkiekko ei olisi mitään ilman ra(s)kasta Porin Ässiä. Hädän hetkellä pahimmalle viholliselle onkin syytä tarjota kepin sijaan porkkanaa, eikä jättää oman onnensa ojaan, kun omalla seuralla menee hyvin. Verkkokaupasta löytyi kuitenkin 15 euron yhteistyölippu, joka ohjataan haluamalleen yhteistyökohteelle ja sieltä löytyi hyvistä vaihtoehdoista Satasairaala, jolle lipun tänään myöhemmin haluankin sponsoroida.

Hyvää joulua Poriin ja Ässä-kannattajile. Pidetään meidän kaunis Satakunta yhtenäisenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös