Ässien talous

  • 1 511 936
  • 6 719

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Eipä ole vielä haasteesta huolimatta tullut hankittua pysyvää palstatilaa. Katsotaan jos mieli muuttuu vielä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pitkästä aikaa aidosti tuntui hyvältä, kun ottelu ratkesi. Tästä innostuneena lisää palstatilaa laidasta!

Hyvä Ässät!

Hyvä voitto Ässiltä. Itse olen hankkinut palstatilaa laidasta, jonne on jo siis hankittu tämä Jatkoajan nimimerkki. Olen kuitenkin päätymässä siihen, että ostan myös oman nimeni sinne vielä tämän viikon aikana. Ässien kassa kiittää ja meikäläinen saa ansaitsemaansa (?) mediahuomiota edes joskus.
 

Myrvold

Jäsen
Hyvä voitto Ässiltä. Itse olen hankkinut palstatilaa laidasta, jonne on jo siis hankittu tämä Jatkoajan nimimerkki. Olen kuitenkin päätymässä siihen, että ostan myös oman nimeni sinne vielä tämän viikon aikana. Ässien kassa kiittää ja meikäläinen saa ansaitsemaansa (?) mediahuomiota edes joskus.

Kyllä sinne 200 nimeä/nimimerkkiä pitää saada! Toivottavasti pian väliaikatietoa tilanteesta.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä sinne 200 nimeä/nimimerkkiä pitää saada! Toivottavasti pian väliaikatietoa tilanteesta.

Uskon vahvasti, että tuo 200 ylitetään. Tämä ei tosin tarkoita sitä, että sekoan lopullisesti ja hankin esimerkiksi meidän koirien nimet sinne laitaan. Olen varma, että patakansa ostaa nimiä ja nimimerkkejä ahkerasti sinne laitaan.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilaa laidasta hommattu. En tartte sinne mitään nimeä tai nimimerkkiä, joten tullee vain tyhjää tilaa tai sitten ei mitään, mikä lienisi ainakin kustannusten kannalta paras vaihtoehto.

Toivottavasti sikariportaalla on myös mietinnässä vähän isompia kaloja kuin laitojen uudelleen maalaus tai maksulliset studiot. Enemmin tai myöhemmin omistuspohjaa on uudistettava ja löydettävä sitä kautta lisää puskuria tulevia myrskyjä varten.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KooKoo peliin saa 9 eurolla vähän ekstraa studion muodossa.


Juuri näitä kaivataan nyt tässä tilanteessa. Toimistolla oltu hereillä viime päivät.
Peukku innovoinnille. Poikkeusolot voi pakottaa kehittämään uusia kokeiluja, joista voi syntyä parhaimmillaan menestyviäkin juttuja.
Oman maksullisen sisällön tuottaminen voi hyvinkin olla yksi suunta mihin tulevaisuudessa ollaan menossa. Voisiko asetelmat kääntyä jossakin tulevaisuudessa niin että ottelutapahtuma on yhä enemmän sitä markkinointia, jolla myydään oheissisältöä. Sitä se on tietysti jo nyt, mutta kasvaako niin paljon että peruskatsojan lipun hinta muuttuu merkityksettömäksi.

Mielenkiinnosta ja kannatukseksi ostin live studion huomiselle.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Tilaa laidasta hommattu. En tartte sinne mitään nimeä tai nimimerkkiä, joten tullee vain tyhjää tilaa tai sitten ei mitään, mikä lienisi ainakin kustannusten kannalta paras vaihtoehto.

Toivottavasti sikariportaalla on myös mietinnässä vähän isompia kaloja kuin laitojen uudelleen maalaus tai maksulliset studiot. Enemmin tai myöhemmin omistuspohjaa on uudistettava ja löydettävä sitä kautta lisää puskuria tulevia myrskyjä varten.
Tami ja Kuismanen olivat takavuosina halukkaat ostamaan ison siivun mutta ry ei ollut halukas myymään. Tokkopa on nytkään valmis luopumaan enemmistöosuudesta. Ja yleensä jos joku isompi sijoittaja lähtee mukaan, niin sellainen haluaa myös määräysvaltaa. Vähemmistöomistus ei yleensä näitä isoja kaloja kiinnosta. Ja taas toisaalta, kuinka toimintakykyinen ja reaktiivinen olisi firma, jonka omistus on pieninä sirpaleina ympäri maakuntaa ilman että kellään olisi oikeasti ns. isännän ääntä?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
KooKoo peliin saa 9 eurolla vähän ekstraa studion muodossa.


Juuri näitä kaivataan nyt tässä tilanteessa. Toimistolla oltu hereillä viime päivät.

Ostettu! Ihan sama sisältö tuossa on kuin missä tahansa kiekkostudiossa, mutta ihan pakko tukea innovaatiota, etenkin kun kyse on summasta johon oma kuukausibudjetti ei tosiaankaan kaadu..

Tuossa jätettiin nyt vain kertomatta miten homma käytännössä toimii, mutta oletan että huomenna Ässien sivuille tulee linkki nettilähetykseen, johon pääsee kirjautumaan omilla Ässien nettikaupan tunnuksilla, nyt kun olen tuotteen maksanut..

EDIT: no nyt huomasin tekstin "ikkuna suoraan lähetykseen aukeaa hieman ennen klo 18" :D eli siinä kait sitten vaaditaan kirjautuminen
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Peukku innovoinnille. Poikkeusolot voi pakottaa kehittämään uusia kokeiluja, joista voi syntyä parhaimmillaan menestyviäkin juttuja.
Oman maksullisen sisällön tuottaminen voi hyvinkin olla yksi suunta mihin tulevaisuudessa ollaan menossa. Voisiko asetelmat kääntyä jossakin tulevaisuudessa niin että ottelutapahtuma on yhä enemmän sitä markkinointia, jolla myydään oheissisältöä. Sitä se on tietysti jo nyt, mutta kasvaako niin paljon että peruskatsojan lipun hinta muuttuu merkityksettömäksi.

Mielenkiinnosta ja kannatukseksi ostin live studion huomiselle.
Onko liigajoukkueella oikeutta striimata ottelunsa nettiin, vai onko tämä jotain yhteistyötä sen kanavan kanssa jonka kanssa liigalla on tv-sopimus?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Onko liigajoukkueella oikeutta striimata ottelunsa nettiin, vai onko tämä jotain yhteistyötä sen kanavan kanssa jonka kanssa liigalla on tv-sopimus?

Huomasit varmaan, että ottelua ei striimata tuossa lähetyksessä, lähetyksen ohjelmahan sisältää ainoastaan Kuparisen studio-osuudet ja erätauko haastattelut. Eihän nimenomaan millään Ässät voisi laskuttaa ottelun näyttämisestä, kun kuluttaja maksaa eri taholle sen näyttämisestä..
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Huomasit varmaan, että ottelua ei striimata tuossa lähetyksessä, lähetyksen ohjelmahan sisältää ainoastaan Kuparisen studio-osuudet ja erätauko haastattelut. Eihän nimenomaan millään Ässät voisi laskuttaa ottelun näyttämisestä, kun kuluttaja maksaa eri taholle sen näyttämisestä..
Eli ottelu ei näy samasta paikasta kuin studio?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eli ottelu ei näy samasta paikasta kuin studio?

No näethän sinä nyt omilla silmilläsi Ässien sivuilta: lähetyksen ohjelma ei sisällä itse peliä, vaan pelkän studion ja haastattelut. Miten ratakiskosta tämä nyt pitää vääntää?? Tuote on jopa nimeltään "pata live studio". Pelin katsot tietysti omalta palveluntarjoajaltasi ihan normaalisti..

Eihän tietenkään millään Ässillä voisi edes olla oikeutta lähettää itse omaa peliään netissä, koska lähetysoikeudet ovat muilla tahoilla..
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
No näethän sinä nyt omilla silmilläsi Ässien sivuilta: lähetyksen ohjelma ei sisällä itse peliä, vaan pelkän studion ja haastattelut. Miten ratakiskosta tämä nyt pitää vääntää?? Tuote on jopa nimeltään "pata live studio". Pelin katsot tietysti omalta palveluntarjoajaltasi ihan normaalisti..

Eihän tietenkään millään Ässillä voisi edes olla oikeutta lähettää itse omaa peliään netissä, koska lähetysoikeudet ovat muilla tahoilla..
En tainnut lukea kovin tarkkaan. Vielä siis joutuu odottelemaan pelin näkemistä. Kotipeleistä taisi olla maininta että ainakin kaksi kotipeliä jää näkemättä, ja Ässät on lähiaikoina yhteydessä niiden hyvittämisestä. Olisivat saaneet vaikka tarjota huomisen pelin telkkarista, mutta kai se on liian hankalaa.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tainnut lukea kovin tarkkaan. Vielä siis joutuu odottelemaan pelin näkemistä. Kotipeleistä taisi olla maininta että ainakin kaksi kotipeliä jää näkemättä, ja Ässät on lähiaikoina yhteydessä niiden hyvittämisestä. Olisivat saaneet vaikka tarjota huomisen pelin telkkarista, mutta kai se on liian hankalaa.

Jos nyt oikein ymmärsin niin kausikorttilaisille tuo live studio on ilmainen. Sähköpostissa tuli linkki.
Kannatusmielessä tuli nyt hankittua maksullinenkin striimi.

Kausikorttilaiset näkevät myös pelin cmorelta ilmaiseksi. Koodi tuli sähköpostissa tuossa ennen joulua.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos nyt oikein ymmärsin niin kausikorttilaisille tuo live studio on ilmainen. Sähköpostissa tuli linkki.
Kannatusmielessä tuli nyt hankittua maksullinenkin striimi.

Kausikorttilaiset näkevät myös pelin cmorelta ilmaiseksi. Koodi tuli sähköpostissa tuossa ennen joulua.
Oho, kiitos tiedosta. Näköjään jostain Gmailin mainokset-osiosta näytti löytyvän tuollainen Ässien sähköposti jossa tuo koodi oli. Olisi mennyt kyllä tyystin ohi.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Patapodisee kertoi että Isomäen plekseihin on tullut mainoksia. Ihan hyvä hyödyntää nyt tuo tila, kun ei yleisöä ole paikalla. Ne jotka 80-luvulla jo kävivät Isomäessä varmasti muistavat Sokoksen isot mainokset plekseissä. Päädyistä peliä seuranneet eivät niistä juurikaan tykänneet.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos nyt oikein ymmärsin niin kausikorttilaisille tuo live studio on ilmainen. Sähköpostissa tuli linkki.
Kannatusmielessä tuli nyt hankittua maksullinenkin striimi.

Kausikorttilaiset näkevät myös pelin cmorelta ilmaiseksi. Koodi tuli sähköpostissa tuossa ennen joulua.

Mä oon varmaan paska kausikortin omaava fani kun en ole saanut mitään linkkejä tai koodeja sähköpostilla.

Ainoastaan uutiskirje on tullut.

Ei löydy mistään kansiosta tuollaista spostia, prkl.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mä oon varmaan paska kausikortin omaava fani kun en ole saanut mitään linkkejä tai koodeja sähköpostilla.

Ainoastaan uutiskirje on tullut.

Ei löydy mistään kansiosta tuollaista spostia, prkl.
Mulle tuli näköjään 21.12. viesti Ässiltä minkä otsikko on "Tärkeää tietoa kausikorttiasiakkaille".

Uusimmassa spostissa taisi lukea lopussa että jos et ole saanut koodia niin ota yhteyttä viestissä olevaan henkilöön.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle tuli näköjään 21.12. viesti Ässiltä minkä otsikko on "Tärkeää tietoa kausikorttiasiakkaille".

Uusimmassa spostissa taisi lukea lopussa että jos et ole saanut koodia niin ota yhteyttä viestissä olevaan henkilöön.

Okei, mulle ei ole tullut. Ei kyllä tuota uusinta spostiakaan. :D

Kuka on tämä henkilö keneen pitää olla yhteydessä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös