Ässien talous

  • 1 534 030
  • 6 848

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä konkurssissa 40 euroa on aivan liian suuri summa minulle ja toisaalta olisi ehkä hieman irvokasta, jos Isomäen jäähallissa koristaisi Via Dolorosan nimi, vaikka ideana olisikin hauskaa.

Viha-rakkaus suhde Ässiin kuitenkin on periytynyt jo äidinmaidosta ja Liiga taikka jääkiekko ei olisi mitään ilman ra(s)kasta Porin Ässiä. Hädän hetkellä pahimmalle viholliselle onkin syytä tarjota kepin sijaan porkkanaa, eikä jättää oman onnensa ojaan, kun omalla seuralla menee hyvin. Verkkokaupasta löytyi kuitenkin 15 euron yhteistyölippu, joka ohjataan haluamalleen yhteistyökohteelle ja sieltä löytyi hyvistä vaihtoehdoista Satasairaala, jolle lipun tänään myöhemmin haluankin sponsoroida.

Hyvää joulua Poriin ja Ässä-kannattajile. Pidetään meidän kaunis Satakunta yhtenäisenä.

Tätä on pakko arvostaa aivan maksimaalisen paljon. Kun Lukko-palstan Danforth ja koko Jatkoajan kirjoittajalegenda käy ostoksilla Ässien verkkokaupassa, niin kohta voin purskahtaa itkuun ja ihan ilosta. Voin myös todeta, että tätä on satakuntalainen yhteisöllisyys parhaimmillaan.

Voin luvata myös sen, että sitten viimeistään kun RTK:n rahat loppuvat joskus 2700-luvulla ja Lukko tarvitsee massia muualtakin Suomesta, niin tulen ostamaan sen neliömetrin Kivikylä Areenan seinästä. Todennäköisimmin kuitenkin käyn tekemässä jonkun kivan pienen ostoksen Lukon verkkokaupasta.

Itse osallistuin nimimerkillä tähän juttuun. Hyvää joulua kaikille palstaveljille niin Raumalla kuin Porissa.
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!
Ehdottomasti mukana.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtiskö porukka haasteeseen? Kerran jo haastoin, niin vastaanotto oli hyvä. Mutta rakkaan seuran eteen tässä ollaan ainakin itse mukana.

Voisin yrittää selvittää Ässien suunnasta josko tuonne saisi osallistua nimimerkillä? Olisiko @ValkMan, @Tuamas, @madeOFspade, @Belak, @Naurava Kulkuri, @Naurava Sika, @Mondie, @Ainapata, @vero, @Jalat1990, @1stApril, @TosiFani innolla mukana?

Edit. myös @Juomari Turmio, @Fuzzy, @Rannari ja @kepu11 haastettu!
Ostettu, vaikka en haasteeseesi kuulunutkaan *hymiö*.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Pakko sanoa, etten oikein osaa päättää mitä tuon asian kanssa itse tekisi.. toisaalta ei jotenkin kiinnosta ajatus siitä, että nimeni olisi jatkossa Isomäen seinällä, vaikka tässä tällä kaudella onkin oltu Ässien tukitalkoissa mukana yhteisölippujen sun muiden puitteissa sen minkä etäfani vain olla voi. Mutta jotenkin en silti koe tarvetta sille, että maksaisin 40€ siitä että nimi lukisi hallin seinällä, edes tämä rakas Jatkiksen alter egoni.. noh, pohditaan nyt vielä..
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko sanoa, etten oikein osaa päättää mitä tuon asian kanssa itse tekisi.. toisaalta ei jotenkin kiinnosta ajatus siitä, että nimeni olisi jatkossa Isomäen seinällä, vaikka tässä tällä kaudella onkin oltu Ässien tukitalkoissa mukana yhteisölippujen sun muiden puitteissa sen minkä etäfani vain olla voi. Mutta jotenkin en silti koe tarvetta sille, että maksaisin 40€ siitä että nimi lukisi hallin seinällä, edes tämä rakas Jatkiksen alter egoni.. noh, pohditaan nyt vielä..
Ei ole välttämätöntä käyttää omaa nimeä, tai edes täältä tuttua nimimerkkiä. Itsekkin käytin tällä kertaa varsin geneeristä ”nimimerkkiä”.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ideana tuo on varmaan ihan hyvä niille, joille Ässäfanius on jotain elämää suurempaa. Mutta omalta kohdaltani olen vielä skeptisempi kuin Patajaska tuossa edellä. Ei vaan ota ajatus 40 egen vaihtamisesta johonkin nimmariin seinällä tuulta alleen. Ennemminkin olen lipumassa yhä etäämmälle koko lajin tai ainakin liigakiekkoilun parista. Tuote ei vaan kiinnosta siinä määrin kuin takavuosina ja trendi on ennemminkin laskeva kuin nouseva. Nykyaikainen "perheystävällinen" liigakiekkoilu on kuin salibandya luistimilla eikä ottelussa tapahdu pääsääntöisesti mitään, mikä saisi aikaan muita tunteita kuin enintään vitutuksen.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kyllä mä tuon ostin omalla nimimerkillä. Vähän samoilla linjoilla silti kuin SJS tuossa yllä, mutta joulu on antamisen aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Ei vaan ota ajatus 40 egen vaihtamisesta johonkin nimmariin seinällä tuulta alleen. Ennemminkin olen lipumassa yhä etäämmälle koko lajin tai ainakin liigakiekkoilun parista. Tuote ei vaan kiinnosta siinä määrin kuin takavuosina ja trendi on ennemminkin laskeva kuin nouseva. Nykyaikainen "perheystävällinen" liigakiekkoilu on kuin salibandya luistimilla eikä ottelussa tapahdu pääsääntöisesti mitään, mikä saisi aikaan muita tunteita kuin enintään vitutuksen.

Samaa mieltä. Ei kiekko ole enään kiekkoa. Tunne puuttuu täysin. Tiedän todella monta jotka ajattelee samoin ja seuraaminen on jäänyt taka alalle, mutta lajipäälliköt luottaa edelleen kiekon vetovoimaan... No ei siitä sen enempää.
Itse kuitenkin mielin tuon 40e halvaksi hinnaksi ja tuen vielä kerran paikallista seuraa. Hieno noita pelejä kuitenkin on seurata vaikka ei niin tunteella enään tule seurattua.
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Padan puolesta kävelyjoukkueen kanssa yhdessä ostettiin nimi kaukalon laitaan. On Ässät niin rakas meille, että lähdimme mukaan.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Et hyväksy vastiikkeettoman rahan kerjäämistä, tuote on paska ja silti ostat 550€:n kausikortin?
Kyllähän ihminen ostaa kaikenlaisia ainakin suureksi osaksi paskoja sijoituksia, kuten esim moottoripyörän, josta ei ole muuta kuin rahanmenoa ja päänvaivaa. Joskus harvoin todellista iloa siellä kilometrien välissä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän ihminen ostaa kaikenlaisia ainakin suureksi osaksi paskoja sijoituksia, kuten esim moottoripyörän, josta ei ole muuta kuin rahanmenoa ja päänvaivaa. Joskus harvoin todellista iloa siellä kilometrien välissä.

Minua vaan ihmetytti viestissä ollut ristiriita, tuote on paska eli rahalle ei saa vastiketta, mutta silti ostetaan 550€:n kausikortti. Kuitenkin paheksutaan Ässien vastiikkeettoman rahan keräystä, vaikka vastiikkeettomuus on hyväksytty toisessa paikassa.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Minua vaan ihmetytti viestissä ollut ristiriita, tuote on paska eli rahalle ei saa vastiketta, mutta silti ostetaan 550€:n kausikortti. Kuitenkin paheksutaan Ässien vastiikkeettoman rahan keräystä, vaikka vastiikkeettomuus on hyväksytty toisessa paikassa.
No eihän siinä nyt ihan niin sanottu, mitä kirjoitat. Nyt maalailet hieman omiasi ja laitat naapurille sanoja kuvainnollisesti suuhun.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eihän siinä nyt ihan niin sanottu, mitä kirjoitat. Nyt maalailet hieman omiasi ja laitat naapurille sanoja kuvainnollisesti suuhun.

Älä nyt höpötä! Kyse on viestin tulkinnasta, ei sanojen suuhun laittamisesta. Sinä kun haet Ässistä pelkkää negatiivista, joten ymmärrän ettet hyväksy minun tulkintaa.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Et hyväksy vastiikkeettoman rahan kerjäämistä, tuote on paska ja silti ostat 550€:n kausikortin?
Kyllä, koska tykkään käydä peleissä ja onhan jääkiekko parasta paikan päällä. En puhu kerjäämisestä vaan vastikkeettoman rahan keräämisestä. Tukitarkoituksessa ja parempaan menestykseen uskoen tuo kausikortti on tullut lunastettua joka kausi vaikka tuote ei ole ollut vuosiin kunnossa. Parempia aikoja tässä odotellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös