Mitä sitten. Tällä hetkellä näyttää siltä, että vaivaiset 12% ei riitä mihinkään. Vuoden vaihteen jälkeen ei yt-toiminta ole ollenkaan niin helppoa, kuin tämän vuoden puolella. Ne yt-keskustelut pitäisi polkaista juuri nyt käyntiin voimassa olevan lainsäädännön näkökulmasta. Toki voi olla myös niin, että poikkeusta sovelletaan ensi vuoden puolella myös, mutta nyt sellaista ei ole näkyvissä. Siitä syystä yt-ilmoitukseb pitäisi tulla nyt eikä hetken päästä. Silloin se on myöhäistä.
Mitä enemmän tänä kautena säästetään, sitä enemmän on pelivaraa ensi kaudella. Sitä seuran selviämistä tässä minä ajan takaa. En haluaisi, että Ässät riutuu taas useamman vuoden peräjälkeen. Nyt on nähtävissä juuri sellaista. Korona-ajan pituudesta ei tällä palstalla eikä hieman suuremmillakaan foorumeilla ole kenelläkään tietoa, eikä edes valistuneita arvauksia, kuinka pitkään tämä kestää. Siksi olisi nyt hyvä hieman jarrutella ja tehdä etukäteen jo turvaavia liikkeitä. Ei niitä ole pakko panna täytäntöön.
Nyt ei ole oikea hetki lomauttaa. Nyt pitää treenata kevättä varten.
Valtiolta on tulossa tukipaketti kattamaan tulon menetyksiä.
Faktaa se on varmasti vasta kun rahat napsahtaa tilille, mutta asiat on vireillä.Faktaa tästä valtion tulevasta tuesta?
Mielenkiintoinen ja ihan hauska tämä KooKoon pahvifiguuri konsepti, vaatii toki toteutukseen hyvän yhteistyökumppanin. Voisi toimia Isomäessäkin jos jossain välissä pelataan tyhjille tai normaalistikin puolityhjille katsomoille....
Oma pahvifiguuri katsomoon?
KooKoon tyhjille katsoimoille 27. joulukuuta pelattavaan katsomoon on mahdollisuus ostaa katsomofiguuri!kookoo.fi
Vielä kun sais ostettua sille pahviukolle sloganeita mitä se huutelee pitkin erää. Vaikka jotain: ”vitun tarzan, mee parturiin!”
Sais huudella livenä kotisohvalta, oman pahviukon kautta, terveisiä kentälle. *hymiö*.Pienellä kehittelyllä pahviukkoon saisi varmaan liitettyä kiinalaisen kaiuttimen josta saisi lisähinnalla ulos haluttua mökää
Sais huudella livenä kotisohvalta, oman pahviukon kautta, terveisiä kentälle. *hymiö*.
Itse en kyllä aio kausikortista näkemättä jääneitä pelejä Ässille lahjoittaa. Joko ostokuponkeja tai siirto ensi vuoden kausariin onnistuu. Ei mene lahjoituksella tällä kertaa.
Nyt ei ole oikea hetki lomauttaa. Nyt pitää treenata kevättä varten.
Valtiolta on tulossa tukipaketti kattamaan tulon menetyksiä.
Moni ei tunnu vieläkään ymmärtävän tätä, vaan päällimmäisenä ongelmana nähdään mm. Kerttulan paskanpuhuminen, tai Sakari Salmisen puuttuminen. Tapahtumat kaukalossa ovat tällä kaudella täysin toissijaisia. Mielenkiintoisinta on nähdä, kuinka moni nykyisistä jengeistä pelaa liigaa tulevina vuosina. Nyt jos koskaan on todella hienoa, että seurajohdossa on kokeneita ammattilaisia.Ei tämä kausi ole ongelma, ensi kausi on. Tämä kausi on pilalla joka tapauksessa, ainoa syy miksi tätä rimpuilua jatketaan, on televisiosopimus. Telian maksama 1,4 miljoonaa/ joukkue on monelle joukkueelle elinehto. Jos sopimus purkautuu tai ensi kauden maksu pienenee, moni joukkue tekee konkurssin.
Moni ei tunnu vieläkään ymmärtävän tätä, vaan päällimmäisenä ongelmana nähdään mm. Kerttulan paskanpuhuminen, tai Sakari Salmisen puuttuminen. Tapahtumat kaukalossa ovat tällä kaudella täysin toissijaisia. Mielenkiintoisinta on nähdä, kuinka moni nykyisistä jengeistä pelaa liigaa tulevina vuosina. Nyt jos koskaan on todella hienoa, että seurajohdossa on kokeneita ammattilaisia.
Tälläiselle ymmärtämättömälle on se seuraava ottelu kaikkein mielenkiintoisin, eikä mikään marraskuinen keskiviikkohöntsä jotain Tapparaa vastaan 2025. Mut nää on näitä.Moni ei tunnu vieläkään ymmärtävän tätä, vaan päällimmäisenä ongelmana nähdään mm. Kerttulan paskanpuhuminen, tai Sakari Salmisen puuttuminen. Tapahtumat kaukalossa ovat tällä kaudella täysin toissijaisia. Mielenkiintoisinta on nähdä, kuinka moni nykyisistä jengeistä pelaa liigaa tulevina vuosina. Nyt jos koskaan on todella hienoa, että seurajohdossa on kokeneita ammattilaisia.
No tätähän mä yritin tuolla kuvailla, mutta aika lailla täystyrmäys tuli. Ei kun uusia pelaajia vaan sisään vaikka millä mitoin, että saadaan tapella epätoivoisesti siitä 10 sijasta tällä kaudella. Ensi kauteen ja sitä seuraaviin tässä nyt pitää jo tuijottaa. Aivan sama, miten tämä kausi räpiköidään loppuun. Tai no ei aivan. Tappiot pitää minimoida.Ei tämä kausi ole ongelma, ensi kausi on. Tämä kausi on pilalla joka tapauksessa, ainoa syy miksi tätä rimpuilua jatketaan, on televisiosopimus. Telian maksama 1,4 miljoonaa/ joukkue on monelle joukkueelle elinehto. Jos sopimus purkautuu tai ensi kauden maksu pienenee, moni joukkue tekee konkurssin.
Tälläiselle ymmärtämättömälle on se seuraava ottelu kaikkein mielenkiintoisin, eikä mikään marraskuinen keskiviikkohöntsä jotain Tapparaa vastaan 2025. Mut nää on näitä.
Vapaa-aika lisääntyy kun ei pääse enää Navettaan.Mitäs siinä vaiheessa, jos sitä Ässien seuraavaa ottelua ei enää tule?
Vapaa-aika lisääntyy kun ei pääse enää Navettaan.
Tottakai aiheuttaisi. En mä silti aio yksinäni pitää kokonaista seuraa pystyssä. Jos oma kulutus ei riitä niin ei voi mitään.Hienoa, että joku voi seurata kiekkoa noin tunteettomasti. Itse en kykene. Ässät ei ole minulle elämä, mutta herättää tunteita. Minulle Ässien pelien päättyminen aiheuttaisi surua ja tyhjiön.
Tottakai aiheuttaisi. En mä silti aio yksinäni pitää kokonaista seuraa pystyssä. Jos oma kulutus ei riitä niin ei voi mitään.
Ei missään tapauksessa ollut tarkoitus ottaa kantaa yksittäisten ihmisten kulutukseen. Jokaisella on kykynsä.
Viittasin fanien vaatimuksiin tässä tilanteessa mm. joukkueen vahvistamisen suhteen tai ylipäätään joukkueen rakentamiseen. Kerttula ilmoitti aikanaan aikataulun ja siinä on pysytty. Nyt varmasti mietitään tulevia liikkeitä. Kyllä Ässillä vakaa tarkoitus joukkueen vahvistamiseen on ollut, mutta toki viimeaikaiset tapahtumat saattaa muuttaa tilannetta.
Ässien on pysyttävä hengissä.