Taas tää sama itkeminen oikeinkannattamisesta. Mikä vittu siinä on niin vaikea ymmärtää että palautetta saa antaa ja ottaa vastaan ilman että se tarvitsee ottaa jonain henkilökohtaisena hyökkäyksenä teitä ja Karhunkämmentä vastaan? On se saatana kumma kun kannattajaryhmän kannattamista ei saa mitenkään kommentoida koska "he kuitenkin vaivautuivat paikalle".
Keskustelua ei myöskään vie eteenpäin jostain keiteista jankkaaminen ja toiselle porukalle vittuilu siitä että reissu jouduttiin perumaan.
Itsehän tuon aloitit. Minä vain osoitan sinulle miten hölmöltä se kuulostaa.
Minulla ei ole mitään tekemistä kummankaan ryhmän kanssa ja toivon, että Ässien peleissä kannatus raikuu ja laulu joikuu.
Tuo sinun ja muutaman muun ajama vastakkainasettelu on aika lapsellista.
Ne jotka ovat paikalla kannattavat miten parhaaksi näkevät. Jos ei saavu edes paikalle, ei voi tehdä mitään. Siksi on turha lässyttää mitään "kyllä me oltais tehty hommat paremmin"-roskaa. Te ette tehneet hommaa paremmin. Itse asiassa te ette tehneet mitään. Toivottavasti hoidatte asiat jatkossa niin, että pääsette edes paikalle. Katsotaan sitten miten se kannatuspuoli onnistuu.
Toivotan kaikkea hyvää jatkoon Pataljoonallekin, mutta muutamalla sieltä näyttää keulivan niin yli, että tulee mieleen taannoinen Etulinjan uho ja tuho. Siitä ei paljoa kerrottavaa jäänytkään.
Poriin ja hallien katsomoihin mahtuu varmasti monenlaisia Ässien kannattajia.