No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?Kyseessä on itse räyh.
E: Enkä mä kyllä mitään ole jäällekkään heitellyt. Onko sulla jotain näyttöä vai heitteletkö muuten vaan nimiä?
Viimeksi muokattu:
No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?Kyseessä on itse räyh.
En viitsi nyt turhaan banaania ottaa nimen jakamisilla, voi olla jo että tulee nyt. Kuitenkin piti tarkentaa että ”EN AINAKAAN MINÄ OLLUT”No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?
E: Enkä mä kyllä mitään ole jäällekkään heitellyt. Onko sulla jotain näyttöä vai heitteletkö muuten vaan nimiä?
No kuuluukin tulla bannia. Sanos nyt vielä kuitenkin että mitä oon sun mielestä huutanut ja ketä oon uhkaillut?En viitsi nyt turhaan banaania ottaa nimen jakamisilla, voi olla jo että tulee nyt. Kuitenkin piti tarkentaa että ”EN AINAKAAN MINÄ OLLUT”
Nyt ei puhuttu huutelusta vaan tosta toisesta. Sun perseily täällä ylipäätään on vituttanut pidemmän aikaa monia. Varmasti matsissa tänään kuulit.No kuuluukin tulla bannia. Sanos nyt vielä kuitenkin että mitä oon sun mielestä huutanut ja ketä oon uhkaillut?
Kerro toki mitä tarkoitat.Sun perseily täällä ylipäätään on vituttanut pidemmän aikaa monia. Varmasti matsissa tänään kuulit.
No sano nyt mitä perseilyä sä tarkotat.:DDDDDDDDD älä nyt esitä.
Aiemmin syksyn ja muuna aikana laittamat viestit toisen kannattajayhdistyksen puolesta ja kertomans asiat ns heidän mielipiteinä.Kerro toki mitä tarkoitat.
En mä kyllä mielestäni ole esittänyt mitään Pataljoonan virallisina mielipiteinä eikä sellaista ole tarkoituskaan tehdä.Aiemmin syksyn ja muuna aikana laittamat viestit toisen kannattajayhdistyksen puolesta ja kertomans asiat ns heidän mielipiteinä.
Se ei voi kun on arvatenkin marssinut pihalle kesken ottelun ja kiroaa miksei kukaan seurannut.@Maltec Jos kerta tiedät kuka olen ja olet asiasta täysin varma, niin tervetuloa vaan omalla nimellä myös laittamaan mulle viestiä. Oletan, että sultakin joku some löytyy? Tai en tiiä, tule vaikka hallilla moikkaamaan.