Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

  • 32 872
  • 365

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sanotaan suoraan kun et mielestäni ole kauheasti täällä kirjoitellut että sitä haittaa että näille hoilaajille kasvaa joku ego aina ja he luulevat että vain he ovat oikeita faneja ja hoilaaminen on se ainoa tapa millä joukkuetta saa kannattaa. Ja varsinkin kun aika moni oikeinkannattaja tuntuu lähinnä valittavan kannatuksesta täällä ja seuraa hoilaamiset vain television välityksellä.
Vai onko tämä jonkinlainen oma kehitelmä oman pään sisällä? Nyt kun hommia saatu polkaistua käyntiin, niin en ole ainakaan täällä nähnyt mitään pissan päähän nousemista. Mielelläni olisin itsekin ollut Tampereella mukana kannustamassa, mutta kun elämäntilanne on se, ettei irtoa läheskään niin paljon matseihin mitä toivoisi.

Itseäni harmittaa, että kun kerrankin saatiin isommin porukkaa liikkeelle, niin ei sieltä erottunut porilaiset muuten kuin punaisesta paidan väristä. Ja seulaa kyllä huudettiin. Mitä nyt pari videota somesta vakoili, niin kyllä siellä jotain kannustuksen tynkää oli yritetty myös.

Alkukaudella ollut hyvä boogie patafaneilla. Toivottavasti se saadaan jatkumaan myös pimeän syksyn yli.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kannattaa säilyttää ajatus siitä, että laulu ja möykkä ei ole itse tarkoitus. Esimerkiksi Ilveksen osaston vierailuissa Porissa ovat hoilanneet ajalta ennen peliä ihan viimeisiin jään ajeluihin asti katkeamatonta meteliä. Tyly esimerkki oli pudotuspeleistä, kun osaston nenän alla jäi päivänselvä ässäjäähy viheltämättä, eikä kukaan faneista noteerannut.

Meno on ollut Porissa nyt alkukaudella hyvää, kannattaa jatkaa samalla tiellä.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
- Sieltä tulee joku kulmatuolinkuluttaja - En perkele ees tiiä kuka perkeleen piipertäjä se on - Tulee tietokoke päreinä palstalle perkele vanhoille legendoille vittuilemaan tänne näin - Ja mikä on lopputulos? - Faniryhmät saa paskan niskaansa ja se piipertäjä saatana kun ei ole pannut yhtään kunnon chänttiä aluille, niin se kirjottaa täällä klubitakki päällä ja seuraavana päivänä sanoo että kaikki kannustus on paskaa. Tasapuolista?! Herranjumala sentään.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Säkin oot @Raimoton tänne sen verran kauan kirjoittanut että luulis että olet huomannut nämä jo ennen koronaakin olleet vaatimukset oman osion varaamisesta hoilausporukalle (tarvittais jakkaraa ja kaidetta ja) sekä kaikki nämä ihmettelyt siitä mitä järkeä on tulla peleihin olemaan hiljaa ja miksi ei saa heilutella lippuja edessä pelin ollessa käynnissä ym jutut. Vähän sillä twistillä että me paremmat ihmiset sentään hoilataan joka pelissä.

Ei mua haittaa kenenkään hoilaaminen mun ympärilläni. Itsekin voin taputtaa mukana. Ja olen varmasti pitänyt meteliä peleissä enemmän kuin nuoriso kun noita pelejä on 40 vuodessa tullut jokunen nähtyä. Mutta mua vituttaa se että jatkuvasti valitetaan siitä että bussillinen Ässäfaneja kannustaa väärin kun kehtaavat huutaa Ässiä ja seulaa ym.

Enkä tosiaan halua nähdä yhtään lippua heilumassa edessäni pelin aikana. Se riittää jo kun uusintoja tilanteista ei näe niiden takia (ja ne voi katsoa kyllä myöhemminkin kotona) Ja siitäkin joku vitun turkulainen aukoi täällä päätä kun olin nähnyt yhden tilanteen vain livenä kertaalleen.

Ja niinkuin @peruspata sanoo niin tilanteisiin reagoimisen kuuluu olla hoilaamista tärkeämpää. Siellä ollaan kuitenkin auttamassa joukkuetta voittoon eikä viihdyttämässä toisiaan. Jos itse peli ei kiinnosta niin Porissa on monta kuoroa jotka kärsivät laulajakadosta.
 

Räyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Djurgår'n
Säkin oot @Raimoton tänne sen verran kauan kirjoittanut että luulis että olet huomannut nämä jo ennen koronaakin olleet vaatimukset oman osion varaamisesta hoilausporukalle (tarvittais jakkaraa ja kaidetta ja) sekä kaikki nämä ihmettelyt siitä mitä järkeä on tulla peleihin olemaan hiljaa ja miksi ei saa heilutella lippuja edessä pelin ollessa käynnissä ym jutut. Vähän sillä twistillä että me paremmat ihmiset sentään hoilataan joka pelissä.

Ei mua haittaa kenenkään hoilaaminen mun ympärilläni. Itsekin voin taputtaa mukana. Ja olen varmasti pitänyt meteliä peleissä enemmän kuin nuoriso kun noita pelejä on 40 vuodessa tullut jokunen nähtyä. Mutta mua vituttaa se että jatkuvasti valitetaan siitä että bussillinen Ässäfaneja kannustaa väärin kun kehtaavat huutaa Ässiä ja seulaa ym.

Enkä tosiaan halua nähdä yhtään lippua heilumassa edessäni pelin aikana. Se riittää jo kun uusintoja tilanteista ei näe niiden takia (ja ne voi katsoa kyllä myöhemminkin kotona) Ja siitäkin joku vitun turkulainen aukoi täällä päätä kun olin nähnyt yhden tilanteen vain livenä kertaalleen.
Liputhan ei heilu pelin ollessa käynnissä, eikä pitäisikään.
Kukaan ei myöskään ole sanonut ett seulaa ja Ässiä ei saisi huutaa. Annettiin vaan kommenttia siitä että ne huudot mitä sieltä kuului oli vähän mitä oli. Kyllähän täällä Pataljoonan huutamisia kommentoidaan mutta Karhunkämmen on vissiin niin pyhä asia että ei saa kritisoida ja itse pitäisi tehdä paremmin prkl!!

Mitä pahaa muuten jakkarat ja kaiteet on teille ikinä tehnyt? :O
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa: Pori, Pata ja Pesäkarhut
Liputhan ei heilu pelin ollessa käynnissä, eikä pitäisikään.
Kukaan ei myöskään ole sanonut ett seulaa ja Ässiä ei saisi huutaa. Annettiin vaan kommenttia siitä että ne huudot mitä sieltä kuului oli vähän mitä oli. Kyllähän täällä Pataljoonan huutamisia kommentoidaan mutta Karhunkämmen on vissiin niin pyhä asia että ei saa kritisoida ja itse pitäisi tehdä paremmin prkl!!

Mitä pahaa muuten jakkarat ja kaiteet on teille ikinä tehnyt? :O

Ei tässä oikeesti ole kyse mistään muusta kuin toisen arvostamisesta. Mä arvostan sitä miten te kannatatte. Ainoa mitä pyydän teiltä on et et arvostatte mun kannatustapaa, joka on vähemmän laulava, enemmän spontaanisti reagoiva. Ei ole olemassa "oikeaa" tapaa kannattaa, on vaan erilaisia tapoja.

Mikä täs nyt on niin vaikeeta?
 

Räyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Djurgår'n
Ei tässä oikeesti ole kyse mistään muusta kuin toisen arvostamisesta. Mä arvostan sitä miten te kannatatte. Ainoa mitä pyydän teiltä on et et arvostatte mun kannatustapaa, joka on vähemmän laulava, enemmän spontaanisti reagoiva. Ei ole olemassa "oikeaa" tapaa kannattaa, on vaan erilaisia tapoja.

Mikä täs nyt on niin vaikeeta?
Oon moneen kertaan jo sanonut että kaikki kannatustavat on ok. Kommentoin tässä nyt heitä ketkä kannattivat tampereella ääneen, että olisivat voineet vähän rytmittää tuota huutamista eikä vetää niin nopealla temmolla, ja että Patljoonan kanssa meno olisi eri ja harmi kun reissu peruuntui. Vastaukseksi tuli "pataljoona ulisee kaide lippu kaide wää wää"
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ei tässä oikeesti ole kyse mistään muusta kuin toisen arvostamisesta. Mä arvostan sitä miten te kannatatte. Ainoa mitä pyydän teiltä on et et arvostatte mun kannatustapaa, joka on vähemmän laulava, enemmän spontaanisti reagoiva. Ei ole olemassa "oikeaa" tapaa kannattaa, on vaan erilaisia tapoja.

Mikä täs nyt on niin vaikeeta?
Eli Pataljoonan tekemistä saa kritisoida ja haukkua miten haluaa, mutta kun kyseenalaistaa että miksi eilen vieraspääty oli hiljaa niin täällä revitään pelihousut?
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa: Pori, Pata ja Pesäkarhut
Oon moneen kertaan jo sanonut että kaikki kannatustavat on ok. Kommentoin tässä nyt heitä ketkä kannattivat tampereella ääneen, että olisivat voineet vähän rytmittää tuota huutamista eikä vetää niin nopealla temmolla, ja että Patljoonan kanssa meno olisi eri ja harmi kun reissu peruuntui. Vastaukseksi tuli "pataljoona ulisee kaide lippu kaide wää wää"

Eli siis arvostelit yksittäisten ihmisten tapaa kannattaa. Ei kaikki tykkää mistään johdetusta huutamisesta. Mä kannatan pääasiallisesti yksilönä, en osana ryhmää.
 

Fabrangus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tässä oikeesti ole kyse mistään muusta kuin toisen arvostamisesta. Mä arvostan sitä miten te kannatatte. Ainoa mitä pyydän teiltä on et et arvostatte mun kannatustapaa, joka on vähemmän laulava, enemmän spontaanisti reagoiva. Ei ole olemassa "oikeaa" tapaa kannattaa, on vaan erilaisia tapoja.

Mikä täs nyt on niin vaikeeta?

Ilmeisesti tähän on myös pyritty Pataljoonassa, että tulee mukaan ken tahtoo. Foorumiwarriorit vaan sekoittaa soppaa keksimällä oikein ja väärin kannattamiset ja puhumalla ryhmien puolesta täällä. Tietääkseni Pataljoonan aktiivit ei hallilla pakota ketään toimintaan vaikkakin sitä toivotaan ja capo pyrkii parhaan mukaan sytyttämään muita messiin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Säkin oot @Raimoton tänne sen verran kauan kirjoittanut että luulis että olet huomannut nämä jo ennen koronaakin olleet vaatimukset oman osion varaamisesta hoilausporukalle (tarvittais jakkaraa ja kaidetta ja) sekä kaikki nämä ihmettelyt siitä mitä järkeä on tulla peleihin olemaan hiljaa ja miksi ei saa heilutella lippuja edessä pelin ollessa käynnissä ym jutut. Vähän sillä twistillä että me paremmat ihmiset sentään hoilataan joka pelissä.

Ei mua haittaa kenenkään hoilaaminen mun ympärilläni. Itsekin voin taputtaa mukana. Ja olen varmasti pitänyt meteliä peleissä enemmän kuin nuoriso kun noita pelejä on 40 vuodessa tullut jokunen nähtyä. Mutta mua vituttaa se että jatkuvasti valitetaan siitä että bussillinen Ässäfaneja kannustaa väärin kun kehtaavat huutaa Ässiä ja seulaa ym.

Enkä tosiaan halua nähdä yhtään lippua heilumassa edessäni pelin aikana. Se riittää jo kun uusintoja tilanteista ei näe niiden takia (ja ne voi katsoa kyllä myöhemminkin kotona) Ja siitäkin joku vitun turkulainen aukoi täällä päätä kun olin nähnyt yhden tilanteen vain livenä kertaalleen.

Ja niinkuin @peruspata sanoo niin tilanteisiin reagoimisen kuuluu olla hoilaamista tärkeämpää. Siellä ollaan kuitenkin auttamassa joukkuetta voittoon eikä viihdyttämässä toisiaan. Jos itse peli ei kiinnosta niin Porissa on monta kuoroa jotka kärsivät laulajakadosta.
Jos nyt jostain yksittäisiltä tullut aikoinaan ajatusta omasta osiosta tai vastaavasta, niin ihme homma niputtaa koko tyyli saman negan alle. Mielestäni Pataljoona on nyt onnistunut hyvin tuomaan uudenlaista tunnelmaa halliin, eikä mielestäni ole ketään häirinnyt. Eivätkä vaikuta kovinkaan ylimieliseltä. Ovat innostaneet jopa muutamia vanhempia herroja ja rouvia takariveiltä taputtamaan heidän tahdissa. Mikä sitten on parempaa tai huonompaa? Kyllä itse viihdyn pelissä paljon paremmin kun hallissa on vähän mökää jo valmiiksi, eikä tunnelma johdu vaan huonosta tuomaroinnista tai pienestä nyhjäyksestä maalin edessä. Perjantainakin nautein seisomakatsomon tunnelmasta, vaikken itse aktiivisesti kannattanut (häät seuraavana päivänä, ääni katoaa itseltä helposti, tietoinen valinta).

En kovinkaan isoa valitusta ole asiasta kuullut, harmittelua enemmänkin. Hiljaista oli ja se tiedostettiin jo etukäteen. KK ei panosta katsomossa mitenkään. Se on ihan heidän valinta. Harmi sinänsä, kun yhdistyksellä on selvästi voimaa liikutella massoja.

Pelin aikana ne liput ovat olleet alhaalla ja se on hyvä linja Porissa. Katkoille ne kuuluu ja sopii. Jollai tapaa sitä näkyvyyttä voi tuoda esille. Mielestäni tuo porukka mikä on nyt chäntännyt, on reagoinut kyllä peliinkin. Siitä hyvänä esimerkkinä, ettei se selkä ole enää taipunut parin maalin tappioasemassa. Yleensä on tupannut ne kädet menemään taskuun siinä tilanteessa. Ja jossei 60min kannatuslauluja ja huutoja jatkaen joukkueelle ole kannatusta nimenomaan joukkueen takia, niin mikä sitten? Joukkueen ja pelin takia se väki sinne hallille tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa: Pori, Pata ja Pesäkarhut
Eli Pataljoonan tekemistä saa kritisoida ja haukkua miten haluaa, mutta kun kyseenalaistaa että miksi eilen vieraspääty oli hiljaa niin täällä revitään pelihousut?

Ei tietenkää saa. Molemmista leireistä täs on tullu ylilyöntejä.

Minkä takia vieraissa peliä kattomaan tulleitten kannattajien pitäis olla koko ajan äänessä jos eivät halua olla? Jos sä et ymmärrä sitä kannatukseksi että tulee paikalle kattomaan peliä omien väreihin pukeutuneena, ni ok. Silti voi arvostaa sitä että sinne on porukkaa tullu tukemaan omaa porukkaa vaikka sitten hiljaa penkillä istuen.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kotipeleissä on tosiaan ollut parempaa tunnelmaa kuin mitä viime kaudella oli. Homma on selkeästi kehittynyt jatkuvan ääneen kannattamisen osalta! Yhtenä positiivisena esimerkkinä nostaisin esille sen, että perjantain KalPa-pelissä kannustusta kuitenkin tuntui olevan läpi ottelun, vaikka joukkueen esitys oli heikko ja tappiolle jäätiin heti pelin alussa. Tässä on selkeä merkki kehittymisestä aiempaan nähden. Tämä kannattamisen jatkuminen tappioasemassa oltaessa oli myös asia, joka oli aika paljon esillä elokuun lopussa järjestetyssä kaikille avoimessa kannattajapalaverissa. Hienoa, että tässä ollaan kehitytty. Toivottavasti myös muita palaverissa keskusteltuja asioita jaksetaan työstää eteenpäin.

Pataljoonan nuorten aktiivien osalta voisi olla hyvä keskittyä alkukauden hyvän kehityksen jatkojalostamiseen. Miten saadaan tämä positiivinen aihio vietyä eteenpäin, eli miten saadaan annettua lisää konkreettista tukea Ässille kotipeleissä? Miten saataisiin yhä useampi osallistumaan kannattamiseen aidosti hyvällä asenteella? Ja miten saataisiin jatkossa hoidettua asiat siten, että vierasreissut saadaan toteutumaan? Jos siitä massasta, joka on tällä kaudella Isomäessä osallistunut aktiiviseen kannattamiseen, saadaan edes osa lähtemään vierasreissulle ja siellä osallistumaan hyvällä asenteella, niin uskoakseni lopputulos on hyvä. Vaasan reissun osalta tämä jo nähtiinkin. Monessa vierashallissa on kannattajaryhmän sijainnin osalta otollisempi maaperä äänen kuulumiselle ja myös aktiivisemmalle lippujen käyttämiselle kuin Isomäessä.

Vaikka Karhunkämmenen katsomossa hiljaa oleminen ärsyttääkin, ei tämän tuskailemiseen kannata laittaa liikaa energiaa. Asia tuskin tulee mihinkään muuttumaan ja tässä sarjassa on muitakin seuroja, joilla on aktiivisesti ääneen kannattava ryhmä ja tämän lisäksi pääasiassa vanhemmasta väestä koostuva ryhmä, joka perustaa toimintansa muihin juttuihin. Itse älähtäisin vasta sitten, jos esimerkiksi aletaan julkisesti ottamaan Karhunkämmenelle kunniaa katsomossa tapahtuvan ääneen kannattamisen edistymisestä. Ja tämä siis hypoteettisena esimerkkinä, en väitä, että näin olisi tapahtunut.

Itse en ihan ymmärrä sitä, miksei täällä voisi esittää kehitysideoita ja osallistua keskusteluun, jos ei pääse joka peliin paikalle. Moni on etäkannattaja, kuten tässä itsekin olen ollut jo pitkään ja ihmisten elämäntilanteet on erilaisia. Kahteen kotipeliin olen täältä yli 200km päästä päässyt tähän mennessä ja tällä viikolla tulee kolmas.

Täällä on tosiaan vuosia näistä asioista keskusteltu ja välillä otettu yhteenkin, kun on oltu asioiden kehittämisen tarpeesta eri mieltä. Kehittyvään toimintaan aktiivisesti osallistuvien ei mielestäni kannata ottaa liikaa itseensä siitä, että välillä täällä tulee joidenkin toimesta ikävämmän sävyistä viestiä asioiden kehittämisen tarpeeseen ja aktiivisen kannattamisen tyyliin liittyen. Välillä nämä viestit on lyhyitä, vittuilevaankin sävyyn kirjoitettuja. Osaa vanhemmasta väestä tämä kannattamisen uudistaminen ja kehittyminen ärsyttää ja osaltaan sen voi nähdä inhimillisenä reaktiona, kun kyse on jossain määrin sukupolvikokemuksesta, kuten joku tässä jo kirjoittikin.

Itse arvostan sitä, kun jaksetaan asiallisesti perustella ja asia-argumenttien kautta todistaa, miten asioita kannattaa tehdä, jotta Ässille saadaan annettua parasta mahdollista tukea.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ei tietenkää saa. Molemmista leireistä täs on tullu ylilyöntejä.

Minkä takia vieraissa peliä kattomaan tulleitten kannattajien pitäis olla koko ajan äänessä jos eivät halua olla? Jos sä et ymmärrä sitä kannatukseksi että tulee paikalle kattomaan peliä omien väreihin pukeutuneena, ni ok. Silti voi arvostaa sitä että sinne on porukkaa tullu tukemaan omaa porukkaa vaikka sitten hiljaa penkillä istuen.
En puhunut koskaan väärin kannattamisesta, sellaista ei ole olemassakaan. Ainahan se on hieno näky kun vieraspäädyssä on porukkaa. Liigassa on silti totuttu siihen että kannattajamatkoilla pidetään ääntä, joten kyseenalaistin syytä että miksi olivat hiljaa.

Toivottavasti saadaan tulevaisuudessa Pataljoonankin bussi matkaan, uskon että tuosta eilisestäkin porukasta ihmisiä lähtee pienemmällä kynnyksellä huutoihin mukaan kun siellä on capo johtamassa.

Mikähän on syynä Pataljoonan reissujen ja lähtijöiden vähyyteen? Karhunkämmen mainostaa itseään paljon paremmin toki, onkohan se ainoa syy?
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa: Pori, Pata ja Pesäkarhut
En puhunut koskaan väärin kannattamisesta, sellaista ei ole olemassakaan. Ainahan se on hieno näky kun vieraspäädyssä on porukkaa. Liigassa on silti totuttu siihen että kannattajamatkoilla pidetään ääntä, joten kyseenalaistin syytä että miksi olivat hiljaa.

Toivottavasti saadaan tulevaisuudessa Pataljoonankin bussi matkaan, uskon että tuosta eilisestäkin porukasta ihmisiä lähtee pienemmällä kynnyksellä huutoihin mukaan kun siellä on capo johtamassa.

Mikähän on syynä Pataljoonan reissujen ja lähtijöiden vähyyteen? Karhunkämmen mainostaa itseään paljon paremmin toki, onkohan se ainoa syy?

Mun mielestä on vaan hienoa et jotkut tykkää ohjatusta kannattamisesta. Tulee tunnelmaa halliin. Ite en ryhmässä laulamisesta niin välitä omalla kohdalla. Se on myös syy miks liityin mielummin Karhunkämmeneen, kuin Pataljoonaan. Jos lähen kattomaan peliä (täältä Espoosta ei kovin moneen kotipeliin kaudessa taivu), ni en halua minkäänlaista ryhmäpainetta siitä et mun pitäis kannattaa jollain tietyllä tavalla tai osallistua lauluihin.

Yksilön tapaa kannattaa ei mun mielestä saa kritisoida, ellei se sit sisällä esim. penkkien irti repimistä tai muuta vastaavaa idiotismia. Kaikki kannattaa tavallaan. KK on ilmottanu et he ei odota jäseniltään johdettua laulua eikä sitä yhdistyksenä edistä. Mun mielestä on aika turha sillon kritisoida KK:takaan siitä ettei heidän jäsenet laula mukana.

Kyl Pori sen verran iso kaupunki kuitenki on et sinne mahtuu molemmat ryhmät ilma et tarttee tapella keskenää. Toivottavasti saatte Pataljoonassaki porukan liikkeelle paremmin.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Säkin oot @Raimoton tänne sen verran kauan kirjoittanut että luulis että olet huomannut nämä jo ennen koronaakin olleet vaatimukset oman osion varaamisesta hoilausporukalle (tarvittais jakkaraa ja kaidetta ja) sekä kaikki nämä ihmettelyt siitä mitä järkeä on tulla peleihin olemaan hiljaa ja miksi ei saa heilutella lippuja edessä pelin ollessa käynnissä ym jutut. Vähän sillä twistillä että me paremmat ihmiset sentään hoilataan joka pelissä.
Tämä on kuitenkin pohjannut siihen, että annetaan konkreettisia vaihtoehtoja sille, mikäli olosuhteet ja visuaalinen ilme haluttaisiin saattaa sille tasolle, että mm. lippujen käyttäminen onnistuisi aktiivisesti myös pelin ollessa käynnissä. Sitten taas jos puhutaan kaidejärjestelyistä, niin ajatuksena saada kannattajakatsomoon lisää näyttävyyttä, kun banderolleja saataisiin kunnolla kiinnitettyä. Itse olen ehdottomasti myös näiden näyttävien elementtien kannalla osana toimintaa.

Tosiaan nykyään kun toimitaan tuosta keskustasta, niin nämä mainitsemani jutut jäävät pois, eikä jäljelle jää kuin kehitys äänellisellä puolella. Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua ollenkaan niin paljoa kehitystä näillä aiemmin mainitsemillani sektoreilla, niin olkaamme onnellisia, että ollaan saatu nyt edes tällaista nähdynlaista mukavaa herätettä toimintaan alkaneella kaudella ja toivomme sen tietysti jatkuvan.

Vaikkakin olihan se komea kokonaispaketti taas eilen, kun katseli missä Ilveksen kotipäädyn kannattajatoiminnassa mennään tällä hetkellä.

Ja niinkuin @peruspata sanoo niin tilanteisiin reagoimisen kuuluu olla hoilaamista tärkeämpää. Siellä ollaan kuitenkin auttamassa joukkuetta voittoon eikä viihdyttämässä toisiaan. Jos itse peli ei kiinnosta niin Porissa on monta kuoroa jotka kärsivät laulajakadosta.
Nämä jutut tapahtuvat omalla painollaan ja siellä on kuitenkin koko halli näihin reagoimassa, eikä sitä tarvitse korostetusti ulkoistaa kellekään. Kaikki halukkaat pystyvät reagoimaan katsomonosasta riippumatta. Kuten aiemmassa tähän liittyvässä viestissä totesin, että silti organisoitu toiminta pystyy vielä hyvin lyömään taustalla höökiä samaan aikaan ja kaikki voittavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös