Pahoitteluni, luin hieman hätäisesti edellisen viestisi. Kyllä tavallaan näin, mutta sitten siinä on myös näitä muita aspekteja, että miten tämä luo mielekkyyttä itse toimintaan, kun on vähän monipuolisuutta ja erilaisia variaatiota mukana. Että itse taas sitä kautta enemmän sillä monipuolisuuden kannalla väkimäärästä riippumatta.Niin, enhän sitä väittänytkään etteikö laulaminen toisi lisää ääntä, ja sitä kautta tunnelmaa halliin. Pointti oli se, että oli porukka kuinka suuri vain niin se on sanoitukseltaan joka tapauksessa puuroa (vai meneekö jopa vain pahemmaksi puuroksi, mitä enemmän "laulajia"?). Täten siis kannatusvaikutus on tasavertainen molemmille jengeille.
Itse taas haluan uskoa, että jos kerran Isomäki on ollut tunnettu tunnelmastaan menneisyydessä, niin tulee se olemaan sitä myös tulevaisuudessakin. Kun hommat tässä tasaisesti kehittyvät eteenpäin ja tipoittain saadaan lisää ihmisiä mukaan aktiiviseen toimintaan, niin uskon sen heijastuvan ajoittain hyvällä tavalla myös sinne Ässien pistesarakkeeseenkin. ;)Näitä kun lukee niin voisi kuvitella että Ässät hävisi kun oli kannatettu väärin. Kyllä se on kuulkaas kakarat niin että yhtään pistettä ei sarjataulukkoon saa sillä että joikaa jotain mistä ei edes kentällä saa selvää koko ottelun.