Cal Bizmaier
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jalkapallossa toimii paremmin lauleskelu, kun se tempo on mitä on ja tilanteita ei juurikaan synny. Lätkässä taas sitten pitäisi pystyä kannattajienkin reagoimaan nopeammin. Eli laulun pitäisi ainakin siinä kohtaa vaihtua Ässät-huutoihin, kun pelissä tulee esimerkiksi kova töötti, tahi rummutus vastapäätyyn. Selkeämmin pitäisi pystyä ilmaisemaan se tuki nimenomaan Ässille, eikä vain tuoda yleistä ääntä halliin.Pahoitteluni, luin hieman hätäisesti edellisen viestisi. Kyllä tavallaan näin, mutta sitten siinä on myös näitä muita aspekteja, että miten tämä luo mielekkyyttä itse toimintaan, kun on vähän monipuolisuutta ja erilaisia variaatiota mukana. Että itse taas sitä kautta enemmän sillä monipuolisuuden kannalla väkimäärästä riippumatta.
Itse taas haluan uskoa, että jos kerran Isomäki on ollut tunnettu tunnelmastaan menneisyydessä, niin tulee se olemaan sitä myös tulevaisuudessakin. Kun hommat tässä tasaisesti kehittyvät eteenpäin ja tipoittain saadaan lisää ihmisiä mukaan aktiiviseen toimintaan, niin uskon sen heijastuvan ajoittain hyvällä tavalla myös sinne Ässien pistesarakkeeseenkin. ;)