Zauli kirjoitti:Jaa, onkohan Ässät antamassa monoa, vai onko Pasi vaan tyytymätöön roolinsa Ässissä? Ottais ny itteensä niskasta kiinni ja pelaisi sitä kiekkoo mitä osaa. Kovia taklauksia, karvaamista ja räkämaaleja.
Nielikäisen mietteitä
Zauli kirjoitti:Jaa, onkohan Ässät antamassa monoa, vai onko Pasi vaan tyytymätöön roolinsa Ässissä? Ottais ny itteensä niskasta kiinni ja pelaisi sitä kiekkoo mitä osaa. Kovia taklauksia, karvaamista ja räkämaaleja.
Miksu kirjoitti:
En tiedä mistä on kyse, mutta jotenkin käsittämättömältä tuo nyt tuntuu. Ässillä peli kulkee joukkueena todella hyvin. Miksi joukkuetta haluttaisiin muuttaa näin? Tai miksi Pasi itse haluaisi lähteä keskeltä voittoputkea? Kyllä tämän jutun takaa varmasti löytyy jotain muutakin kuin tyytymättömyyttä pelillisiin suorituksiin puolelta tai toiselta. SK:n uutinen tämä nyt joka tapauksessa oli, eli kai se uskottava on. Ei liene vain huono huuli. Toivottavasti saadaan hyvät rahat Hifkiltä(?). Tuleeko tilalle sitten Halli-Harrin mainostama vahvistus vai jotain muuta ;)Zauli kirjoitti:Jaa, onkohan Ässät antamassa monoa, vai onko Pasi vaan tyytymätöön roolinsa Ässissä?
no niinpäkoohela kirjoitti:Aika hiljaseksi vetää.
MusanMake kirjoitti:Mitä tähän nyt voi sanoa? Vituttaa niin maan perkeleesti. Pasi on justiin tasan tarkkaan Ässien näköinen pelaaja. Miettikääpä sitä miltä näyttää, kun se seuraavan kerran esiintyy Isomäessä ja taklaa ja heittelee Padan ukkoja sivuun niinkuin tahtoo, eikä meillä ole antaa ketään Pasille vastustajaksi.
Itse kyllä olen toivonut, että Pasi saisi pelata uransa loppuun asti Patapaidassa. Siinä on kaveri, joka pelaa sisulla ja sydämellä, niinkuin pitää. Jos on syksy mennyt vähän huonommin, niin pitääkö heti sälli pistää ulostukseen? Mikäli sama periaate pätee tasa-arvoisesti kaikkiin, niin mitä tekevät esim Atte Pentikäinen ja Juha Kiilholma Ässissä? AP olisi saanut jäädä ottamatta muutenkin. Pelkkä pitkä varsi ei tee kenestäkään pelimiestä. Juha nyt tietty on "oma poika"...
Mikä on mennyt väärin? Eikö Pasi viihdy Porissa? Vai Jennikö se on? Pasilla on varmasti näitä selkääntaputtelijoita täällä ja joka paikassa, missä ikinä pelaakin...
En tiedä, mutta minä syytän ihan vaan mutu pohjalta Toivolaa. Se perkele näyttää nörtiltä minkä voisin alistaa vasemmalla kädellä ja poistaa turhat ulokkeet sen suusta, mutta on se kuulemma aika tulisieluinen koutsi. Väittäisin että Pasin on paha kuunnella jonkun vitun insinöörin näköisen räkänokan komennuksia ja vaatimuksia. Pelaa siinä sitten, kun tietää että joku vitun hamsteri kyttää joka juttua mitä teet...
MMake
Redcoat kirjoitti:Kyllähän Pasin lähtö jättää ainakin minulle haikeat tunnelmat - kaikesta huolimatta.
No, ei kai auta muuta kuin toivoa, että Pasista saadaan hyvät rahat ja sopiva korvaava pelaaja löydetään. Jos esim. saataisiin Pasin tilalle Masi (jonka tilannetta ässäjohto on kertonut tarkkailevansa), niin todennäköisesti Ässien taklausvoima ei ainakaan heikentyisi (huomioiden Pasin ajoittainen innottomuus taklauspeliin).
Redcoat kirjoitti:Joka tapauksessa olen pettynyt, jos ässärosteriin ei tule vahvistusta nimenomaan fyysiselle puolelle. Kun Jokerit on vahvistunut Vopatilla ja joku liigajoukkue (Pahimmassa tapauksessa Lukko!) tulee vahvistumaan Nielikäisellä, niin eihän se nyt sovi, että me jäisimme tällä osastolla muiden jalkoihin.
masaman kirjoitti:SK:ssa lukee ihan miehen henk.koht. kommentit. Kehuu valmennusta ja muuta, mutta nyt ei vaan kulje ja siksi pois. Ilmeisesti itse päättänyt lähteä (?)...
MusanMake kirjoitti:Mitä tähän nyt voi sanoa? Vituttaa niin maan perkeleesti. Pasi on justiin tasan tarkkaan Ässien näköinen pelaaja. Miettikääpä sitä miltä näyttää, kun se seuraavan kerran esiintyy Isomäessä ja taklaa ja heittelee Padan ukkoja sivuun niinkuin tahtoo, eikä meillä ole antaa ketään Pasille vastustajaksi.
Itse kyllä olen toivonut, että Pasi saisi pelata uransa loppuun asti Patapaidassa. Siinä on kaveri, joka pelaa sisulla ja sydämellä, niinkuin pitää. Jos on syksy mennyt vähän huonommin, niin pitääkö heti sälli pistää ulostukseen? Mikäli sama periaate pätee tasa-arvoisesti kaikkiin, niin mitä tekevät esim Atte Pentikäinen ja Juha Kiilholma Ässissä? AP olisi saanut jäädä ottamatta muutenkin. Pelkkä pitkä varsi ei tee kenestäkään pelimiestä. Juha nyt tietty on "oma poika"...
Mikä on mennyt väärin? Eikö Pasi viihdy Porissa? Vai Jennikö se on? Pasilla on varmasti näitä selkääntaputtelijoita täällä ja joka paikassa, missä ikinä pelaakin...
En tiedä, mutta minä syytän ihan vaan mutu pohjalta Toivolaa. Se perkele näyttää nörtiltä minkä voisin alistaa vasemmalla kädellä ja poistaa turhat ulokkeet sen suusta, mutta on se kuulemma aika tulisieluinen koutsi. Väittäisin että Pasin on paha kuunnella jonkun vitun insinöörin näköisen räkänokan komennuksia ja vaatimuksia. Pelaa siinä sitten, kun tietää että joku vitun hamsteri kyttää joka juttua mitä teet...
Oli miten oli, se taitaa nyt asia olla niin, että Pasi lähtee. Eikä auta meikäläisen porut. Jälleen kerran mutu-fiiliksellä väittäisin että ottaja on Helsinki tai rauma. Ehkä jopa Oulu... Pasin kaltainen pelaaja mahtuu joka ainoaan porukkaan tässä liigassa, ja varmasti hänet otetaan riemuiten vastaan missä vaan. Eritoten Shedden varmasti kaipaa tällaista pelaajaa porukkaansa, kun omasta nipusta ei kuitenkaan löydy sitä "kovinikinämissäänkoskaan"-nyrkkimiestä. Pianhan tuo nähdään...
Eipä tässä kai muuta, kuin että toivotan Pasille onnea ja menestystä joka asiassa mihin hän ikinä päättääkin ryhtyä. Olit suosikkini Patapaidassa ja toivoisin että pysyisit siinä. Sä oot paras. Zemiä äijä!
MMake