MusanMake kirjoitti:Itse kyllä olen toivonut, että Pasi saisi pelata uransa loppuun asti Patapaidassa. Siinä on kaveri, joka pelaa sisulla ja sydämellä, niinkuin pitää. Jos on syksy mennyt vähän huonommin, niin pitääkö heti sälli pistää ulostukseen? Mikäli sama periaate pätee tasa-arvoisesti kaikkiin, niin mitä tekevät esim Atte Pentikäinen ja Juha Kiilholma Ässissä? AP olisi saanut jäädä ottamatta muutenkin. Pelkkä pitkä varsi ei tee kenestäkään pelimiestä. Juha nyt tietty on "oma poika"...
Mikä on mennyt väärin? Eikö Pasi viihdy Porissa? Vai Jennikö se on? Pasilla on varmasti näitä selkääntaputtelijoita täällä ja joka paikassa, missä ikinä pelaakin...
En tiedä, mutta minä syytän ihan vaan mutu pohjalta Toivolaa. Se perkele näyttää nörtiltä minkä voisin alistaa vasemmalla kädellä ja poistaa turhat ulokkeet sen suusta, mutta on se kuulemma aika tulisieluinen koutsi. Väittäisin että Pasin on paha kuunnella jonkun vitun insinöörin näköisen räkänokan komennuksia ja vaatimuksia. Pelaa siinä sitten, kun tietää että joku vitun hamsteri kyttää joka juttua mitä teet...
Noissä äijissä ero on yksinkertaisesti siinä, että Juha ja Atte pelaa joukkueelle, Pasi taas omaan pussiin. Menetyksenä tässä kaverissa on ainoastaan pelin ulkopuoliset seikat. Joukkueelle kaverin arvo on lähellä nollaa.
Ja tuskinpa kukaan muu liigavalmentaja olisi Pasille antanut, tai tulee koskaan antamaan yhtä isoa roolia mitä Toivola Nisselle antoi. Munattomaksi valmentajaksi Toivolaa ei todellakaan voi syyttää, vaikka ei ulkonäöltään MusanMakelle kelpaakaan. Hankitaanko seuraava koutsi Mr Finland kisoista?