Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Twerkkaus. Oikeastaan koko kyseinen laji oltaisiin saatu jättää keksimättä ja veikkaan että maailma ei olisi menettänyt mitään.
Allekirjoittanut on sitä mieltä, että tää oli ihan helvetin haastava työviikko, mutta meikän tahtotila oli sellainen, että selvisin lopulta ihan hyvin, ainakin itseni mielestä.Joka kerta kyllä vaihtuu tv-kanava kun joku sanoo haastava, allekirjoittanut, tahtotila tai itseni mielestä.
Olen joskun miettinyt mistä tämä termi sai alkunsa, mikä se sketsi oli?"Setämies". Hauskasta sketsistä alkanut kansakunnan kokoinen tahaton tragikomedia.
Olen joskun miettinyt mistä tämä termi sai alkunsa, mikä se sketsi oli?
"Setämies". Hauskasta sketsistä alkanut kansakunnan kokoinen tahaton tragikomedia.
Olen joskun miettinyt mistä tämä termi sai alkunsa, mikä se sketsi oli?
Kaisse tää on:
Probleema onkin siinä, että "setämies"-termi (tai pelkkä "setä") on nykyisin - ironia-asteesta riippuen - ns. feministien lyömäase, "rasvaisten huutelijoiden" itsestään käyttämä ilmaisu ("Lääh,,,,,, ;)" jne.) sekä muuten vain vastenmielinen. Sen sijaan ko. termi alkuperäiskäyttöyhteydessään ei ärsytä minuakaan.Emmä tiedä... Mä oon kyl oikeastaan koko elämäni kuullut tuota setämies -termiä, vähän samalla tavalla käytettävän, kuin esimerkiksi, äitimuori, velipoika, siskolikka, ym. Jollakin tavalla tuntuu, että tuo sketsi teki siitä yksittäisestä sanasta hauskan.
Tosin, en löydä sitä ärsyttävyyttä siitä sanasta.
Prismaperheily. Vittu miksen vaan voi lopettaa iltapaskojen lukemista.
Syntyvyyden laskuun liittyen, Iltalehden mukaan naisia kiinnostaa enemmän muut asiat kuin prismaperheily.Mitä helvettiä tuokin nyt tarkoittaa? Siis perheen kanssa Prismaan ja se nykyään korvaa jotenkin esim. illallisen perheen kesken? Terminä jo typerän kuuloinen, ja luultavasti myös käytännössä taas jotain nykyajan turhaa puppua.
Tästä eteenpäin liukuportaat tunnettakoon nimellä ”kehkeytyjät”.Eskaloitua.
Kaikki nykyisin eskaloituu joksikin. Meillä on sana tälle suomen kielessä, kehkeytyä. Joissakin tapauksissa kehittyä. Mutta onhan se helvetin paljon hienompaa sanoa, että asiat Römppäsen korjaamon ja asiakas Horttanaisen välillä ovat eskaloituneet huonompaan suuntaan.
Minä taas ihmettelen, miksi housut monikossa. Lahkeitahan niissä on kaksi, mutta housuja?Tahtotila
Kaverin jalka liikkuu paremmin
...ja tästä mieleen juohtuneena se kun myydään housua, sukkaa tai kenkää. Laadukas miesten housu vain ysiysi. Yksijalkaisia on näemmä kovin paljon.
Minä taas ihmettelen, miksi housut monikossa. Lahkeitahan niissä on kaksi, mutta housuja?
Brothers like bobcats? Ehkä veljelläsi on outoja harrasteita.Mutta jos minä juon itseni tarkoituksellisesti humalatilaan, niin miksi veli joka tekee samoin, kertoo vetävänsä perseet?
Brothers like bobcats? Ehkä veljelläsi on outoja harrasteita.