Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 548 330
  • 9 521
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Brothers like bobcats? Ehkä veljelläsi on outoja harrasteita.

Ei mulla oo veljiä. Puhuin Tamismia. Sinäkin olet veli Evil.

Lisätään viälä jokunen:

Ylämummo
Yläpelti
Huuhkajat
Helmarit
Susijengi
Maikkari

Kuka saatanan uuvatti näitä keksii? Ekan toki Juti, joka on hieno mies.

edit. Jos mulla olis veli, niin oon 100% varma että sillä olis outoja harrasteita. Ja jos ei olis niin minähän saatana pitäsin huolen että kohta olis.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Bonuslapset.

Bonus on jotain hyvää ja ylimääräistä, iloinen yllätys. Sen sijaan toisen lapset voivat olla vitunmoinen riesa, joissa ei ole mitään hyvää ja iloista, vain sitä ylimääräistä painolastia.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kun käy lukemassa NHL-puolelta epäpuhtaiden ja kyseenalaisten taklausten ketjun neljä viimeisintä viestiä, niin sieltähän se pompsahtaa silmille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Black Fridayn setämies-gate.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
ASAP, IMO, SC ja kaikki muut ihohilseilevän sukupolven käyttämät slangit, mitä viljellään viralliseen kirjoituskieleen. Olen nähnyt näitä esim. työhakemuksissa, mitkä on jo entuudestaan kieliopillisesti heikkojen ulkomaisten huijaus-sähköpostiviestien tasoa. Kai olen viittä vaille kääkkä jo itsekin, kun en käsitä missään muodossa tätä. Mieluummin ehkä olenkin kääkkä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
IMO on kyllä erityisen ärsyttävä. Mutta mitä SC tarkoittaa? Stanley Cup?

Pitkään selvitin tuota ja ilmeisesti snapchat. En tiedä mikä tuo varsinaisesti on, joku tsittitsätti se kai on johon varmaan tarvitaan profiilin luomiseen jo yllä mainittuja sanoja ja kuvaan sellainen typerä muikistus tai ilmeily mitä nuoriso tekee omaan puhelimeen nykyään odottaessaan bussia tai notkuen jossain porttikongissa kiroillen samaan aikaan ”vhidduu kui sä oot ton näkönen”
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hulvaton. Tämä oli hulvaton kommentti tähän ketjuun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Bonuslapset.

Vieraat lapset ovat harvoin mitään bonusta. Ennemminkin ne voisivat olla miinusta. Ärsyttää ihan hirveästi tällaiset termit, joissa lähtökohtaisesti kielteisestä asiasta yritetään vääntää myönteinen.
 

444

Jäsen
Bonuslapset.

Bonus on jotain hyvää ja ylimääräistä, iloinen yllätys. Sen sijaan toisen lapset voivat olla vitunmoinen riesa, joissa ei ole mitään hyvää ja iloista, vain sitä ylimääräistä painolastia.
Bonuslapset.

Vieraat lapset ovat harvoin mitään bonusta. Ennemminkin ne voisivat olla miinusta. Ärsyttää ihan hirveästi tällaiset termit, joissa lähtökohtaisesti kielteisestä asiasta yritetään vääntää myönteinen.
Nummenkalliota ei ilmeisesti viehätä ajatus bonuslapsista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nummenkalliota ei ilmeisesti viehätä ajatus bonuslapsista.

Katos vaan, olen ehtinyt tämän jo kahteen kertaan mainita. Olisin varmaan maininnut taas parin kuukauden päästä.

Bonuslapset-termissä ärsyttää äärimmäinen epärehellisyys ja asioiden kaunistelu. Eivät lapset ole automaattisesti ihania. On kivoja lapsia, kuten veljieni lapset, mutta myös aivan kammottavia lapsia. Ja vaivaahan lapsista on aina.

Jos sadalta mieheltä kysyttäisiin, kumman ottaisi mieluummin, lapsettoman naisen vai naisen, jolla on lapsia, niin 99 sadasta ottaisi lapsettoman.

Kuten joku nainen osuvasti deitti-ilmossaan totesi: lapset teen itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös