Ja tähän lisäksi Jäätävä kuitti, sekä hulvaton ja hillitön. Yleensä esiintyy otsikoissa.Iltapäivälehtien viljelemät sanat kuten hulvaton, kuvankaunis, öky.
Ja tähän lisäksi Jäätävä kuitti, sekä hulvaton ja hillitön. Yleensä esiintyy otsikoissa.Iltapäivälehtien viljelemät sanat kuten hulvaton, kuvankaunis, öky.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Parempaa Seppälää.
Koskaan kuullutkaan.Viskari...
Ei siis se laulaja vaan vissiin eskaria edeltävä ikävuosi tai jotain...
En minäkään ennen kuin kuulin juttua Pikkukakkosen eskari-sovelluksesta joka sopii eskareiden lisäksi viskareille ja epuille (ekaluokkalaiset?)...Koskaan kuullutkaan.
En minäkään ennen kuin kuulin juttua Pikkukakkosen eskari-sovelluksesta joka sopii eskareiden lisäksi viskareille ja epuille (ekaluokkalaiset?)...
Mikäs se seiskaluokkalnen sitten on? Ökö se oli ainakin täälläpäin silloin kun minä olin seiskalla.Viskareista oon kuullut (itselläkin sellainen ollut), mutta noista eppuluokkalaisista, eppukerroista tai muusta vastaavasta en ole kuullut muualla kuin aikanaan Jyväskylässä pyöriessä. Siellä tuntui olevan ihan normaalia kielenkäyttöä. Rusahti kyllä korvaan joka kerta, kun joku noin puhui..
Mikäs se seiskaluokkalnen sitten on? Ökö se oli ainakin täälläpäin silloin kun minä olin seiskalla.
Mopoksi minutkin aikanaan kastettiin. Onnekseni ei kuitenkaan pöntössä vaan se tehtiin hienovaraisemmin. Ököä en ollut kuullut ennen. Ökäämistä kylläkin pönttökastajaisissa.Rakkaalla seiskaluokkalaisella on monta nimeä. Mopoja meillä päin, mutta tuttu tuokin.
Ilman ylilautaa tämäkin ihana sana olisi jäänyt todennäköisesti syntymättä.Huutista sille tai huutista tälle.
Eikös tuo läpändeeros ole jostain Putouksesta alun perin? Saatan muistaa väärinkin."sori/anteeksi offtopik"
Sitten kaksi muuta v-käyrää sekä kylmiä väreitä tuottavia sanoja ovat:
"Some", "läpändeeros" sekä "lutuuri"
Kamalaa kuunneltavaa, varsinkin tuo "läpändeeros", kuka ikinä tuon on keksinyt, kärsikööt.
"sori/anteeksi offtopik"
Sitten kaksi muuta v-käyrää sekä kylmiä väreitä tuottavia sanoja ovat:
"Some", "läpändeeros" sekä "lutuuri"
Kamalaa kuunneltavaa, varsinkin tuo "läpändeeros", kuka ikinä tuon on keksinyt, kärsikööt.
Lutuuri on vain junttien tapa puhua fanikulttuurista. Kiekkopiireissä tuota kirjoitustapaa on ainakin käytetty. En futisfaneista sitten tiiä.Mut mikä on lutuuri? Silloin tällöin siihen törmää, mutta merkityksestä ei hajuakaan. Olen tälläinen sivistymätön moukka.
Lutuuri on vain junttien tapa puhua fanikulttuurista. Kiekkopiireissä tuota kirjoitustapaa on ainakin käytetty. En futisfaneista sitten tiiä.
Lutuuri on vain junttien tapa puhua fanikulttuurista. Kiekkopiireissä tuota kirjoitustapaa on ainakin käytetty. En futisfaneista sitten tiiä.
Lainaan Partakusta toisesta ketjusta. Ehdottomasti tämän ketjun kamaa tämä kirjoitusvirhe.enään
Kaikkein helpointahan olisi, kun ei vittuuntuisi mistään, oikeesti. Nuo termit nyt vain aiheuttavat saman reaktion, kuin veitsen kirskuttaminen lautasta vasten. Kamalaa!Some-sanasta en suosittele vittuuntumaan, sillä sitä näkee ja kuulee tuota noin.. aika lailla joka paikassa nykypäivänä. Parempi totutella.
Lainaan Partakusta toisesta ketjusta. Ehdottomasti tämän ketjun kamaa tämä kirjoitusvirhe.