On jo kosolti jengiä, joka voisi pysyä omassa teslassaan.”Omassa kuplassani…”
Jos tuollaista termiä käytät, niin voit mun puolesta siellä kuplassasi pysyäkkin.
On jo kosolti jengiä, joka voisi pysyä omassa teslassaan.”Omassa kuplassani…”
Jos tuollaista termiä käytät, niin voit mun puolesta siellä kuplassasi pysyäkkin.
Tähän somessa trendaavaan bängeriin liittyvä somehaaste on herättänyt someraivoa maailmalla.Trendaa, bängeri, someraivo ja somehaaste. Ei kyllä aina tiedä, että miten päin olisi kun näitä kuulee.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti myös väännös dinneri.Liketkää tuossa K-Marketin uudessa mainoksessa, missä ne kaksi tyttöä kyselee muka asiakkailta, miksi he käyvät K-Marketissa. Se on perkule tykätkää, eikä mikään englanninkielen väännös liketkää!
Kirjoittakoon mitä lystää, kunhan unohtavat kesällä termin "käristyskupoli."Iltalehti ensi viikon säästä.
”Loppuviikolla losahtaa”
Toimittajien taso ilmeisesti koko ajan pasahtaa vai miten tätä ärsyttävää sontaa pitäisi muotoilla, jota saa päivittäin lukea.
Vapu ei lobu!Wappu.
Tekisi mieli potkaista tenskulla.Eräällä youtube videolla tuli kuultua "Tensku" kun Teneriffasta puhuttiin. "Me ollaan Tenskulla tää viikko", voi sentää.
Mää plomikoin iha hoimeena.Tekisi mieli potkaista tenskulla.
Mittään en ymmärrä, mutta murteet on hieno juttu! Rikkautta kieleen. Pelekääkkönää polliisia?Mää plomikoin iha hoimeena.
Onko tensku Tena ja miten sillä potkaistaan?Tekisi mieli potkaista tenskulla.
Tuolta jollakin kenkäsivustolla näytti olevan tennarin nimitys. Käytetyn tenankin voisi toki jonkun päälle vihastuksissaan potkaista.Onko tensku Tena ja miten sillä potkaistaan?
Eikä kummassakaan käsitellä riihikuivaa kuin vaan numeroina paperilla.Ensin oli budjettiriihi ja nyt meillä on sitten kehysriihi
Mulle tulee tuosta sellainen olo, että siinä on itseironiaa mukana, niin ei edes ärsytä.Iltalehdessä hihitellään varmaan tyytyväisenä.
Valkoposkihanhijytky.
Tuon kun kilpailuhenkisten henkilöiden kesken iskee Scrabbleen tai muuhun vastaavaan peliin niin saadaan koko loppuillaksi kiisteltävää, mikä saatetaan muistaa vielä kovin pitkään vääränä tai oikeana sanana riippuen keneltä kysytään.Mulle tulee tuosta sellainen olo, että siinä on itseironiaa mukana, niin ei edes ärsytä.
Huikea otsikko kyllä.
Edelleenkin suomalaisten enemmistön äidinkieli on Suomi. Ei pallopelin seuraaminen häiriinny, vaikka ei käytetä ”konferensseja”. Ikävä, jos tästä häiriydyt!"Itälohko" ja "länsilohko". Kyllähän suomenkielisessäkin mediassa on iät ja ajat puhuttu konferensseista.NHL | Aleksander Barkov syötti ratkaisun jatkoajalla – Floridalle valtava voitto
Itälohkon voittaja kohtaa NHL:n finaaleissa länsilohkon voittajan eli Dallas Starsin tai Edmonton Oilersin.www.hs.fi