Kun nyt noin kauniisti kysyit niin voidaan mennä tälleen muutamalle.Ketä lähtis meikämuffinsin kanssa parille sidukalle?
Kun nyt noin kauniisti kysyit niin voidaan mennä tälleen muutamalle.Ketä lähtis meikämuffinsin kanssa parille sidukalle?
Sillä ehdolla että revitään terdellä kunnolla sitä märkää, eikä unohdeta hirvilimua ja muistetaan olla ystäviä jookos, niinkuin ananas ja kookos.Ketä lähtis meikämuffinsin kanssa parille sidukalle?
Mokkula. Vittu mokkula.
- - - ala herisemään - - -
Mitä nämä edes tarkoittaa? En ole koskaan kuullut yhtäkään, onneksi. Ruipparista tulee mieleen ruisleipä?bursa, broisku, sänkkäri, sänykkä, ruippari, jne.
Mäkin vaikka koko ikäni olen stadissa asunut, tiedän noista varmuudella ainoastaan broiskun jolla tarkoitetaan broileria.Yhdyn HogiBoin viestiin: en ole kuullut ylläolevia termejä varmaan koskaan. Kuulostavat joltakin murteelta. Eivät ole niinkään ärsyttäviä, vaan kiehtovan outoja.
Hei, tämän tiedän (kai)... Siitä oli juttua vissiin täällä jatkoajassa joskus ennenkin. Se on hampurilainen. Ja kyllä, kyllä se bursa on aika ärsyttävä sana.bursa
Mitä nämä edes tarkoittaa? En ole koskaan kuullut yhtäkään, onneksi. Ruipparista tulee mieleen ruisleipä?
Yhdyn HogiBoin viestiin: en ole kuullut ylläolevia termejä varmaan koskaan. Kuulostavat joltakin murteelta. Eivät ole niinkään ärsyttäviä, vaan kiehtovan outoja.
Valitettavan yleisessä käytössä osa näistä. Bursahan on todella yleinen nimitys hampurilaisesta. Joku vitun tv-kokki taasen kutsui sandwichiä (eli perkele leipää suomeksi) kerran sänkkäriksi ja siitä tämä on tullut jonkin verran puhekieleen. Paskapurilaisketju McDonald’s taasen mainostaa uutta BLT-hampurilaistaan: ”Amerikan suosituimman Bacon, Lettuce & Tomato -sänykän ainekset nyt mukana maailman suosituimmassa hampurilaisessa”. Mitä vittua? Ruipparin olen parilta taholta kuullut viimeisen muutaman viikon aikana ja tosiaan ruisleipää sillä tarkoitettaneen. En siedä myöskään kovin helposti ranskalaisia perunoita raneina tai ranuina. Tiedän, olen sillä lailla suppea.Mäkin vaikka koko ikäni olen stadissa asunut, tiedän noista varmuudella ainoastaan broiskun jolla tarkoitetaan broileria.
Onneksi en tiedä ainuttakaan henkilöä, joka kirjoittaisi sen noin.asberger
Ehkä A. S. Berger jos on niin kiire, ettei ehdi pisteitä laittaa.Onneksi en tiedä ainuttakaan henkilöä, joka kirjoittaisi sen noin.
Siis häh? Taas ihan uusi juttu...Kaverivuosipäivä.
Siis häh? Taas ihan uusi juttu...
Antti Joonas Nikula ei liene suosikkejasi...?Joka kerta kyllä vaihtuu tv-kanava kun joku sanoo haastava, allekirjoittanut, tahtotila tai itseni mielestä.
Ai tämä oikeuskanslerin parrakas äijäpoika? No ei varsinaisesti, ei.Antti Joonas Nikula ei liene suosikkejasi...?
No myös suot ovathiilinieluja. Samoin viljelmät voivat toimia lyhytikäisiä hiilinieluina.Voi olla, että on ollut aiemminkin: hiilinielu.
Eikö se ole ihan vaan: metsä ?