Paras nimitys, jonka olen kuullut ex-työkaveristani, on "vitun pihtarihuora". Hmmm...
Eikös tämä ollut taas niitä urbaanilegendoja? Esiintyi myös Menolippu Mombasaan-leffassa.
Paras nimitys, jonka olen kuullut ex-työkaveristani, on "vitun pihtarihuora". Hmmm...
Eikös tämä ollut taas niitä urbaanilegendoja? Esiintyi myös Menolippu Mombasaan-leffassa.
Ei kai lausahduksen tarvitse olla/ harvemmin on mikään urbaanilegenda. Olen itsekin kyseisen toteamuksen kuullut, ja ennen Mombasa-elokuvaa.
Itse asiassa en ole edes nähnyt Menolippu Mombasaan -leffaa. Tosin kyseinen työpaikkani oli kyllä videovuokraamo, mutta lopetin ne hommat jo ennen ko. leffan tuloa vuokraamon hyllylle.Eikös tämä ollut taas niitä urbaanilegendoja? Esiintyi myös Menolippu Mombasaan-leffassa.
Jatkoajassa on se ketju, jonka otsikossa mainitaan sana possunuha. Lisäksi tänään kuulin kaupungilla joidenkin pissisten käyttävän tuota äärimmäisen typerältä ja lapselliselta kuulostavaa sanaa.
Viime aikoina on ärsyttänyt radiota kuunnellessa (pakosta), olisikohan se nyt voicella se Vappu Pimiä. "Vappu Pimiä olen minä!" Eikö jumalauta voi sanoa, että "Minä olen Vappu Pimiä" tai mitä tahansa muuta, alkaa oikeasti rassaamaan ja pahasti tuo.
Kyllähän tuo possunuha nyt vielä menee, mutta helkkarin helkkari alkaa vati keikkumaan, kun samaisesta taudista käytetään sanaa sikis. Voi perkele, että on alkanut yksittäinen sana ärsyttämään.
Ja viime viikkoina on tullut useasti vastaan sana "sikapiikki". Olivat jotkut riskiryhmäläiset kuulemma monta tuntia jonottaneet sikapiikkiä possunuhan varalle.Tai sana "nöf-nöf tauti", joka alkaa myös leviämään näiden pissisten puheissa
Deeku-Arska konsultoi alkon henkilökunnan kanssa...Täytyy konsultoida rouvan kanssa...
Ihan vaan tuli mieleen, että eikö tuon kuuluisi olla eri muodossa ollakseen oikein? Siis "Arska konsultoi alkon henkilökuntaa" ja "täytyy konsultoida rouvaa"? Saatan olla väärässäkin, ei olisi mikään ihme.
Ihan vaan tuli mieleen, että eikö tuon kuuluisi olla eri muodossa ollakseen oikein? Siis "Arska konsultoi alkon henkilökuntaa" ja "täytyy konsultoida rouvaa"? Saatan olla väärässäkin, ei olisi mikään ihme.
Itse olen sitä mieltä, että itseasiassa elämme itsekeskeisessä yhteiskunnassa. Joten tuo itsensä korostaminen ei ole mitenkään epätavallista. Ja kohtahan on taas itsenäisyyspäivä. Joten rohkeasti vaan jokainen olkoon oma itsensä.Ties monettako kertaa tähän ketjuun, mutta ITSE-sana väärinkäytettynä.
Itselleni tulee mieleen, itselleni sitä, itselleni tätä. Kuten joku täällä joskus ansiokkaasti totesi, on helkkarin typeränoloista korostaa noin. Käyttäkää ennemmin vaikka sanaa mulle, jos minä-sanan käyttö tuntuu vaikealta tai tilanteeseen sopimattomalta. Mutta älkää perkele itseilkö.
Joku ilmoitti ottavansa kalsarikänniketjussa lisempää Karhua. Lisempää.. ei voisi juuri enempää vituttaa tuo sanonta!
Ruvennut ihan huolella vituttamaan lienee-sanan väärinkäyttö. Jostain helvetin syystä siitä on nyt tullut joku muotisana jota pitää tunkea vähän joka väliin tekstissä, ja noin 90 prosenttisesti väärin käytettynä.