Tää olis hyvä... olet helteellä terassilla bissejonossa, ja joku rändom-jätkä hihattomassa paidassa alkaa selittämään sulle, kuinka tyytyväinen hän on omaan kroppaansa!!! :D :D :D
Vaimonhakkaajapaidoissa ei esiinnytä julkisesti. Itse asiassa en edes ymmärrä, miksi sellaisia hihattomia paitoja valmistetaan, jos kyseessä ei ole mikään urheiluasu.
Ei kyse ollut siitä, että omasta ulkonäöstä tiedotetaan missään kadulla tai terassilla tuntemattomille, vaan noin yleisesti ottaen. Itse esim. olen saanut lukea sieltä sun täältä olevani narsisti. Mm. kerran kun kerroin olleeni salilla ja havainneeni, että olin paremman näköinen kuin yksikään nainen siellä sinä iltana, niin olen kuulemma narsisti. Minusta minä vain olen paremmassa kondiksessa kuin he. Moni nainen menee vain hengailemaan, eikä urheile kunnolla. Ja jos lähtötaso on jo heikko eli nainen ei ole kovinkaan kaunis ulkoisesti ja kun ei vielä urheilekaan kunnolla, niin silloin hän on vaatimaton. Eikä se minun vikani ole, en voi ottaa kontolleni muiden laiskuutta. Eli nyt kun kirjoitan tänne tämän viestin, niin kohta joissain törkypalstoilla maristaan ja tilitetään. Samaa olen kuullut monilta muiltakin. Narsisteiksi haukutaan muitakin. Monet tutut haukkuvat yhtä tyyppiä narsistiksi ja mietin, minkäköhänlainen tyyppi kyseessä. No nyt olen tavannut parin vuoden sisällä sen tyypin muutaman kerran, enkä koe, että hän olisi narsisti. Se on vain sellainen ilmapiiri tällä hetkellä Suomessa, että jos on johonkin asiaan tyytyväinen, on henkilö narsisti. Pitäisi huutaa "vittu, kaikki on paskaa" ja jos niin ei tee ja murjota joka hetki, on narsisti.