Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 547 788
  • 9 521

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sanonta "pessimisti ei pety" oli aikoinaan jotenkin kevyen hauska. Nyt tuota hoetaan jatkuvasti. No, jos asia oliskin noin mutta lähes kaikki tuttavapiiristäni, jotka tuota hokevat, ovat slti päivittäin todella vittuuntuneita ja pettynetä eri asioihin. Aivan kuin kaikki maailman murheet olisi näiden "pessimisti ei pety"-tyyppen harteilla tai ehkäpä juuri siksi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Sanonta "pessimisti ei pety" oli aikoinaan jotenkin kevyen hauska. Nyt tuota hoetaan jatkuvasti. No, jos asia oliskin noin mutta lähes kaikki tuttavapiiristäni, jotka tuota hokevat, ovat slti päivittäin todella vittuuntuneita ja pettynetä eri asioihin. Aivan kuin kaikki maailman murheet olisi näiden "pessimisti ei pety"-tyyppen harteilla tai ehkäpä juuri siksi.
Kyseinen hokema on vieläpä optimistinen näkemys.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku sanoi juuri muksuansa Tättähääräksi.
Siis ei vittu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luin että Kerhopositiivisuus.

Melko ärsyttävä sana olisi kyllä sekin. Ei niin kuin oikein kunnon fanitusta, vaan sellaista kevyttä tsemppaamista.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Niin se menee niin, että jos hyväkroppainen heteromies kertoo olevan tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, on hän narsisti. Jos sen sijaan lihava nainen tekee saman, niin hän on sexy, hot ja kehopositiivinen.
Narsismi on hieman vittumaisempi mielenvika kun pelkkä omaan ulkonäköön tyytyväisyys, ja mielestäni pitää olla sangen tietämätön aiheesta jos tolta pohjalta alkaa narsistiksi syyttelemään. Jos joku hyväkroppainen heteromies kertoisi minulle olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, niin pitäisin häntä ihme tyyppinä ja mahdollisesti hyväkroppaisena homoseksuaalina. Vaatisin myös saada tietää miksi hän sitä minulle kertoo, onko kyseessä kenties yritys flirttailla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
...Jos joku hyväkroppainen heteromies kertoisi minulle olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, niin pitäisin häntä ihme tyyppinä ja mahdollisesti hyväkroppaisena homoseksuaalina. Vaatisin myös saada tietää miksi hän sitä minulle kertoo, onko kyseessä kenties yritys flirttailla.

Tää olis hyvä... olet helteellä terassilla bissejonossa, ja joku rändom-jätkä hihattomassa paidassa alkaa selittämään sulle, kuinka tyytyväinen hän on omaan kroppaansa!!! :D :D :D
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja kun se ei edes tarkoita mitään muuta kuin läskiä.
Niin se menee niin, että jos hyväkroppainen heteromies kertoo olevan tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, on hän narsisti. Jos sen sijaan lihava nainen tekee saman, niin hän on sexy, hot ja kehopositiivinen.

Tosta kehopositiivisuus -sanasta tulee mieleen se, että "hei ei se mitään että olet sairaalloisesti ylipainoinen... opi rakastamaan jokaista sopukkaasi ja ole sinut itsesi kanssa". Mutta missään nimessä ei kannata tehdä mitään muuttakseen tilannetta.

Joojoojoo mustavalkoinen kommentti, mutta tuo onkin vain mielikuva tuosta ärsyttävimmästä sanasta :)
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Ja kun se ei edes tarkoita mitään muuta kuin läskiä.
Ei kai sen luulisi sinua haittaavan. Vai onko vasemmistolaiselle läski joku lahtarin synonyymi? Muutenkin voisi kuvitella, että teidän maailmankatsomuksella kaikki on tasavertaisia ja yhtä tervetulleita ikään, rotuun, seksuaaliseen suuntautumiseen ja painoindeksiin katsomatta. Vai onko tässäkin reunaehtoja?
 

scholl

Jäsen
Tää olis hyvä... olet helteellä terassilla bissejonossa, ja joku rändom-jätkä hihattomassa paidassa alkaa selittämään sulle, kuinka tyytyväinen hän on omaan kroppaansa!!! :D :D :D

Vaimonhakkaajapaidoissa ei esiinnytä julkisesti. Itse asiassa en edes ymmärrä, miksi sellaisia hihattomia paitoja valmistetaan, jos kyseessä ei ole mikään urheiluasu.

Ei kyse ollut siitä, että omasta ulkonäöstä tiedotetaan missään kadulla tai terassilla tuntemattomille, vaan noin yleisesti ottaen. Itse esim. olen saanut lukea sieltä sun täältä olevani narsisti. Mm. kerran kun kerroin olleeni salilla ja havainneeni, että olin paremman näköinen kuin yksikään nainen siellä sinä iltana, niin olen kuulemma narsisti. Minusta minä vain olen paremmassa kondiksessa kuin he. Moni nainen menee vain hengailemaan, eikä urheile kunnolla. Ja jos lähtötaso on jo heikko eli nainen ei ole kovinkaan kaunis ulkoisesti ja kun ei vielä urheilekaan kunnolla, niin silloin hän on vaatimaton. Eikä se minun vikani ole, en voi ottaa kontolleni muiden laiskuutta. Eli nyt kun kirjoitan tänne tämän viestin, niin kohta joissain törkypalstoilla maristaan ja tilitetään. Samaa olen kuullut monilta muiltakin. Narsisteiksi haukutaan muitakin. Monet tutut haukkuvat yhtä tyyppiä narsistiksi ja mietin, minkäköhänlainen tyyppi kyseessä. No nyt olen tavannut parin vuoden sisällä sen tyypin muutaman kerran, enkä koe, että hän olisi narsisti. Se on vain sellainen ilmapiiri tällä hetkellä Suomessa, että jos on johonkin asiaan tyytyväinen, on henkilö narsisti. Pitäisi huutaa "vittu, kaikki on paskaa" ja jos niin ei tee ja murjota joka hetki, on narsisti.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tää olis hyvä... olet helteellä terassilla bissejonossa, ja joku rändom-jätkä hihattomassa paidassa alkaa selittämään sulle, kuinka tyytyväinen hän on omaan kroppaansa!!! :D :D :D

Lihavoituna ärsyttävä termi, ärsyttävät kolme huutomerkkiä (miksi yksi ei riitä?) ja ärsyttävyyden yläpuolella olevat "hymiöt" (ovatko nämä merkiksi, missä kohtaa pitää nauraa?).
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lihavoituna ärsyttävä termi, ärsyttävät kolme huutomerkkiä (miksi yksi ei riitä?) ja ärsyttävyyden yläpuolella olevat "hymiöt" (ovatko nämä merkiksi, missä kohtaa pitää nauraa?).

Noniin, tähän ketjuun saatiin samalla vähän enemmänkin näitä sitten kerralla :) (:
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei kai sen luulisi sinua haittaavan. Vai onko vasemmistolaiselle läski joku lahtarin synonyymi? Muutenkin voisi kuvitella, että teidän maailmankatsomuksella kaikki on tasavertaisia ja yhtä tervetulleita ikään, rotuun, seksuaaliseen suuntautumiseen ja painoindeksiin katsomatta. Vai onko tässäkin reunaehtoja?

Mikä ihmeen vasemmistolaisuus ja mikä maailmankatsomus.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Näyttäis siltä, että jotkut nimittää tätä IFK:n Lessiota Lassieksi, huomasin sen olevan mielestäni hyvinkin ärsyttävää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hö. Tämähän on kauneinta mitä voi naisen suusta kuulla. Mieti ny. Mimmi tulee liukkarin/hierontaöljyn kanssa ja kysyy haluisitko vähän perseillä. Toki asia on eri jos sillä on aivan demonisen kokonen strap-on taisteluasemissa tai hintahtava neekeriorja liekassa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hö. Tämähän on kauneinta mitä voi naisen suusta kuulla. Mieti ny. Mimmi tulee liukkarin/hierontaöljyn kanssa ja kysyy haluisitko vähän perseillä. Toki asia on eri jos sillä on aivan demonisen kokonen strap-on taisteluasemissa tai hintahtava neekeriorja liekassa.
Eikös tuo jälkimmäinen ole jopa vielä parempi tilanne?
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Käristyskupoli. Eiiii... Silmät ja aivot vuotaa verta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös