Ei taida olla. Ei se poista sitä et sen kuuleminen ärsyttää mua.
Tehtiin avovaimon synttäreille eilen ihan sikamagee brunssi. No kidding.
Ei taida olla. Ei se poista sitä et sen kuuleminen ärsyttää mua.
Brunssille ei taida oikein olla muuta sanaa. Vai onko?
Mulle brunssi on vaan ihan turha termi. Ehkä se johtuu siitä, että en elä mitenkään kovin säännöllisesti ja en ymmärrä miksi tuo ei vaan voisi olla lounas tai aamupala.
Ahh, tässäpä ero. Brunssi on ruokailu jossa saa sekoittaa aamupalaa ja lounasta. Esim. eilen tehtiin brunssi avovaimon synttäreiden vuoksi. Kutsuttiin ihmiset kylään nimenomaan brunssille. Useita eri ruokia joita syödään kaikkia vähän. Muistuttaa hieman hyvän hotellin aamupalaa.
No joo ehkä tähänkin vähän viittasin tuolla omalla epäsäännöllisyydelläni. Kun muutenkin vetelee kaikentyylisiä sapuskoja sekaisin vaihteleviin kellonaikoihin niin on vaikea hahmottaa tuollaista.
Ahh, tässäpä ero. Brunssi on ruokailu jossa saa sekoittaa aamupalaa ja lounasta. Esim. eilen tehtiin brunssi avovaimon synttäreiden vuoksi. Kutsuttiin ihmiset kylään nimenomaan brunssille. Useita eri ruokia joita syödään kaikkia vähän. Muistuttaa hieman hyvän hotellin aamupalaa.
Olen varmaan aiemminkin maininnut kyllä tuo jalkapallosta käytetty termi fudis on yksi tyhmimpiä koskaan. Miksi se d-kirjain pitää tunkea sinne väliin? Futis nyt kuulostaa vielä järkevältä mutta jonkun speden on pitänyt mennä se d tunkemaan sinne keskelle.
Vitun fudikset.
Kyllähän jalitsu on tällaiselle tosiÄIJJÄlle kuten mitä paljon parempi termi. Fudis on vähän sellainen hinureiden termi. Tiiäkkö. Sellaisten mistä scholl aina puhui. Mitkä käyttää niitä homohousuja uidessaan. Shortseja?No se tulee siitä englanninkielen sanasta foodball.
Itsekin kyllä tykkään termistä "jalitsu" huomattavasti enemmän.
"Maitojuna" on kyllä terminä aika vituttava.
Jalitsu on hyvä termi, suomalaiset tosin pelaavat lähinnä potkista.No se tulee siitä englanninkielen sanasta foodball.
Itsekin kyllä tykkään termistä "jalitsu" huomattavasti enemmän.
Hölmö sana... Joo, en ole ihan varma mitä tuo tarkoittaa mutta veljeni lapset tekee sitä äitinsä mielestä vähän väliä. Tai sitten ne lapset töötöilee (ihan yhtä hölmö sana?) Kait ne sanat tarkoittaa hölmöilyä... Vai mitä se tarkoittaa teillä päin @laalki ?Pööpöillä.
Hölmö sana... Joo, en ole ihan varma mitä tuo tarkoittaa mutta veljeni lapset tekee sitä äitinsä mielestä vähän väliä. Tai sitten ne lapset töötöilee (ihan yhtä hölmö sana?) Kait ne sanat tarkoittaa hölmöilyä... Vai mitä se tarkoittaa teillä päin @laalki ?