Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 544 136
  • 9 521

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mun miälestä hyökkäyskenttä on ihan normaali sana. Täytyy sanoa, että itse käytän mieluummin ehkä kenttä tai hyökkäyskenttä sanaa. Tästä asiasta toki saa mielensä niin pahoittaa.
Hyökkäysketju se minusta on. Ja tuon mielen pahoittamisen voi lisätä ärsyttävien sanojen listalle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Thinking man's metal, eli perus_suomalaiseen tapaan älykkömetalli.

"Neurosis and Tool is known as the thinking man's metal bands"

Nuohan ovat yleensä loistavia yhtyeitä, mutta ei vittu mikä termi. Sama kun tunkisi puukkoa esariin
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Thinking man's metal, eli perus_suomalaiseen tapaan älykkömetalli.

"Neurosis and Tool is known as the thinking man's metal bands"

Nuohan ovat yleensä loistavia yhtyeitä, mutta ei vittu mikä termi. Sama kun tunkisi puukkoa esariin

"I think both of those bands suck and I am a man, so I am a thinking man" on ainoa oikea vastaus tuollaiseen väitteeseen ja tuollaiseen termiin.

Älykkö-termistä tulee muutenkin mieleen itse itsensä älyköksi ylentänyt mulkvisti, kuuluu yleensä samaan kategoriaan "vasemmistointellektuellien" kanssa eli niihin ihmisiin, jotka auliisti kertovat omasta älykkyydestään muille.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Älykkö-termistä tulee muutenkin mieleen itse itsensä älyköksi ylentänyt mulkvisti, kuuluu yleensä samaan kategoriaan "vasemmistointellektuellien" kanssa eli niihin ihmisiin, jotka auliisti kertovat omasta älykkyydestään muille.

Ihmisten tai minkään muun elikon kohdalla ei voida älystä puhua, egoilusta sitäkin enemmän.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Claywoman.

Ilmeisesti tää on nyt muodissa ja tosi super hassu, kun vähän kaikkialla somessa ja täälläkin viljellään kisojen aikana. Ei jatkoon.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kokonaisvaltainen
Ei varmaankaan tarvitse perusteita?
Hoidin veskin täysistunnolla kokonaisvaltaisesti kolmw asiaa.
Otin omassa sukellusveneessäni kokonaisvaltaisesti minua seuraanneen toimittajan .
Painoin Supparin hississä kokonaisvaltaosesti nappia kolme.

Überylilyöntisenfixua?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Laittaa ostohousut jalkaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Setämies
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ylen Urheiluradiossa sanottin tänään Suomen tyttöjen U17 jalkapallomaajoukkueen nimeksi Pikkuhelmarit.

Miksi tällainen keinotekoinen ja mukahauska nimi pitää joukkueelle keksiä, ja miksi ns. valtamedia vielä käyttää sitä?

Huuhkajat jo oli alunperin pöhkö nimi-idea miesten potkupallotiimille, mutta nämä helmipöllöjohdannaiset naispuolisille ovat vähintään yhtä älyttömiä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ylen Urheiluradiossa sanottin tänään Suomen tyttöjen U17 jalkapallomaajoukkueen nimeksi Pikkuhelmarit.

Miksi tällainen keinotekoinen ja mukahauska nimi pitää joukkueelle keksiä, ja miksi ns. valtamedia vielä käyttää sitä?

Huuhkajat jo oli alunperin pöhkö nimi-idea miesten potkupallotiimille, mutta nämä helmipöllöjohdannaiset naispuolisille ovat vähintään yhtä älyttömiä.
Miksi Huuhkajat on mielestäsi pöhkö nimi Suomen jalkapallon A-maajoukkueelle? Sehän syntyi kuitenkin aika luonnollisesti sen jälkeen kun Bupi huuhkaja otti Stadikan haltuun hienossa 3-0 voittoon päättyneessä ottelussa Belgiaa vastaan. Itse olin paikalla tuolloin, ja se oli hauska episodi kesken pelin. Ennen tätä joukkueella ei edes ollut mitään hellittelynimeä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi Huuhkajat on mielestäsi pöhkö nimi Suomen jalkapallon A-maajoukkueelle? Sehän syntyi kuitenkin aika luonnollisesti sen jälkeen kun Bupi huuhkaja otti Stadikan haltuun hienossa 3-0 voittoon päättyneessä ottelussa Belgiaa vastaan. Itse olin paikalla tuolloin, ja se oli hauska episodi kesken pelin. Ennen tätä joukkueella ei edes ollut mitään hellittelynimeä.
Tiedän kyllä Huuhkajien nimen historian. Olisi saanut iso lintu jättää sen stadionvierailunsa tekemättä, niin tältäkin ihmisten älynväläykseltä olisi vältytty.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tiedän kyllä Huuhkajien nimen historian. Olisi saanut iso lintu jättää sen stadionvierailunsa tekemättä, niin tältäkin ihmisten älynväläykseltä olisi vältytty.
Edelleen ihmettelen, miksi se nimi on mielestäsi huono? En halua muuttaa mielipidettäsi, mutta en vaan ymmärrä sitä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Miksi Huuhkajat on mielestäsi pöhkö nimi Suomen jalkapallon A-maajoukkueelle?
Leijonat elävät laumoissa, sudet elävät laumoissa. Huuhkajat on erakkoja, eikä täten mielestäni sovellu joukkueen lempinimeksi.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Miksi Huuhkajat on mielestäsi pöhkö nimi Suomen jalkapallon A-maajoukkueelle? Sehän syntyi kuitenkin aika luonnollisesti sen jälkeen kun Bupi huuhkaja otti Stadikan haltuun hienossa 3-0 voittoon päättyneessä ottelussa Belgiaa vastaan. Itse olin paikalla tuolloin, ja se oli hauska episodi kesken pelin. Ennen tätä joukkueella ei edes ollut mitään hellittelynimeä.

Huuhkajat ei ole typerä lempinimi, mutta typerää on se, että sellainen on pakko olla. Ei Huuhkajat mielestäni syntynyt luonnollisesti, vaan enemmänkin teknisesti. Bubi-huuhkajan lennon jälkeen nimi otettiin käyttöön, koska mitään nimeä ei aikaisemmin ollut. Kysyn vain, miksi ei voitu jatkaa aikaisemmassa linjassa ja kutsua sitä vain Suomen maajoukkueeksi?

Tiedän kyllä Huuhkajien nimen historian. Olisi saanut iso lintu jättää sen stadionvierailunsa tekemättä, niin tältäkin ihmisten älynväläykseltä olisi vältytty.

Ei olisi. Olen ihan varma, että ilman huuhkajan lentoa Olympiastadionilla olisi enemmin tai myöhemmin otettu käyttöön jokin muu nimi. Vaikka sitten Pukit Teemu Pukin tekemän tasoitusmaalin jälkeen Espanjan Gijónissa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestini koski alunperin tänään kuulemaani "Pikkuhelmareita", eli tyttömaajoukkueen helmipöllöjä. Tämä pöllö-teema suomifutiksen ynpärillä olisi saanut jäädä Huuhkajiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viestini koski alunperin tänään kuulemaani "Pikkuhelmareita", eli tyttömaajoukkueen helmipöllöjä. Tämä pöllö-teema suomifutiksen ynpärillä olisi saanut jäädä Huuhkajiin.
No tästä kyllä voi olla samaa mieltä. Mikä vitun helmarit? Millos siellä on joku pöllö vieraillut kun ne on pelanneet? Räkättirastaat, tai pulut olisi ollut paljon parempi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Huuhkajat ei ole typerä lempinimi, mutta typerää on se, että sellainen on pakko olla. Ei Huuhkajat mielestäni syntynyt luonnollisesti, vaan enemmänkin teknisesti. Bubi-huuhkajan lennon jälkeen nimi otettiin käyttöön, koska mitään nimeä ei aikaisemmin ollut. Kysyn vain, miksi ei voitu jatkaa aikaisemmassa linjassa ja kutsua sitä vain Suomen maajoukkueeksi?
Useimmilla joukkueilla futiksessa on joku lempinimi, ja mielestäni hyvä niin. Suomen maajoukkkue on nimenä kovin virallinen ja tylsä, mutta eihän mikään estä sen käyttöä jatkossakaan jos Huuhkajat ei kelpaa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Viestini koski alunperin tänään kuulemaani "Pikkuhelmareita", eli tyttömaajoukkueen helmipöllöjä. Tämä pöllö-teema suomifutiksen ynpärillä olisi saanut jäädä Huuhkajiin.
Toki näin, enkä itsekään näistä nimistä välitä. Ovat kovin väkisin väännettyjä ja suoraan sanottuna tyhmän kuuloisia. Mutta mainitsit myös Huuhkajien olevan "pöhkö nimi-idea" ja siihen vaan mielenkiinnosta yritin kaivaa näkemystäsi.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja tähän aiheeseen liittyen, Suomen jääpallomaajoukkueen nimi "jalopeurat" kuullostaa jo melko väkisin keksityltä. Ainakin omasta mielestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös