Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 545 444
  • 9 521

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigan voimasuhdeketjussa "Lol" mainittu. I'm too old of this shit.

Luulin, että tuo lyhenne olisi haudattu suljettuun kaatopaikkaan suoraan IRC-gallerian, MiniDiscin ja Daruden viereen. Olin väärässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Briiffin ajankohta juuri brunssiksi on hieman haasteellinen, joten ottaisiko joku koppia?

Brunssi on ihan kelvollinen, mutta kaikki mitkä haaveilee briiffistä voisi alkaa työttömiksi ja siirtyä vaikka aktiivimalliin tai downshiftata tai johonkin pelastukseen päätyä. Esimerkiksi uskovaiseksi.

Kopin ottamisesta muualla kuin pelikentällä ei kannata edes puhua. Tai onhan meillä vielä jotain toivoa, kun kansallislajin yksi tärkeimmistä taktisista elementeistä on pudottaa tahallaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Brunssi on ihan kelvollinen, mutta kaikki mitkä haaveilee briiffistä voisi alkaa työttömiksi ja siirtyä vaikka aktiivimalliin tai downshiftata tai johonkin pelastukseen päätyä. Esimerkiksi uskovaiseksi.

Kopin ottamisesta muualla kuin pelikentällä ei kannata edes puhua. Tai onhan meillä vielä jotain toivoa, kun kansallislajin yksi tärkeimmistä taktisista elementeistä on pudottaa tahallaan.
Ai juma toi kyllä pitäisi vetää jossain palaverissä kun joku tollanen itseään täynnä oleva idiootti on hommattu sinne vetään tota jargoniaan ja alkaa mouhottaan kopin ottamisesta. "Pudotin tahallani" ahahaha.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Entä dinneri? Se on ehkä ärsyttävin sana, jonka tiedän. Dinnereillä käy sellaiset tyypit, joilla ei ole oikeaa musiikkimakua, vaan kuuntelevat kaikkea mitä radiosta suolletaan. Tylsät ihmiset, jotka luulevat olevansa jotain, koska käyvät dinnerillä.
Hähä, mä syön myös brekkaria!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Entä dinneri? Se on ehkä ärsyttävin sana, jonka tiedän. Dinnereillä käy sellaiset tyypit, joilla ei ole oikeaa musiikkimakua, vaan kuuntelevat kaikkea mitä radiosta suolletaan. Tylsät ihmiset, jotka luulevat olevansa jotain, koska käyvät dinnerillä.

No ei todellakaan käy, miksi et voi vain mennä syömään tai jos on joku tilaisuus, niin illalliselle. En ole koskaan ollut gaalaillallisella. Kuulostaa vähän sellaiselta mihin en haluaisikaan.

Hähä, mä syön myös brekkaria!

Missä se raportointinappi on.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Markkinointi & mainonta: Copywriterin tuskan parahduksia

Siinä ihan hyvää koontia.

Joku käytti täällä eilen hassunhauskasti (<- tuokin on aika paskaa, ei siinä) termiä pyllyhedelmä lapsesta. Läppähän tuo oli, mutta hyi vittu.

Sauli Niinistön -kin-puhetapa on myös aika kamalaa. "Näin yhtenä kansana voisimmekin ottaa enemmän vastuuta yhteisistä asioistakin. Onneksi sitä harvemmin tarvitsee lukea.

Entä dinneri?

Kunhan se ei ole sentään:

Juomineen on loppulasku kahdelta ollut yleensä 200-300+ euroa, riippuen paikasta ja siitä, montako eri ruokalajia syödään. Tai 0 e kun kyseessä on ollut korruptiodinneri.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Entä dinneri? Se on ehkä ärsyttävin sana, jonka tiedän. Dinnereillä käy sellaiset tyypit, joilla ei ole oikeaa musiikkimakua, vaan kuuntelevat kaikkea mitä radiosta suolletaan. Tylsät ihmiset, jotka luulevat olevansa jotain, koska käyvät dinnerillä.
Mä käyn dinnerillä. Mut en mä luule olevani, mä tiedän mikä mä oon. Musiikkimakua mulla ei todellakaan ole, autossa soi joitain. Taitaa Nostalgia olla vakiona, wanha kun olen. Brunssit on myös ihan kivoja. Sunnuntaina kavereiden kanssa.
 

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Briiffi ja brunssi. Argh, yksikin uraohjus jos tulee puhumaan mulle briiffeistä ja brunsseista nii alkaa läski tummumaan.
Esimerkiks näin vai " pidetää pieni briiffi brunssilla ja tsekataa millai clousataan tää ceissi"
Siinä suoraan yhden uraohjuksen suusta... kohtuu ärsyttävä lause kokonaisuudessaan
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Esimerkiks näin vai " pidetää pieni briiffi brunssilla ja tsekataa millai clousataan tää ceissi"
Siinä suoraan yhden uraohjuksen suusta... kohtuu ärsyttävä lause kokonaisuudessaan
Kesken viimeisen sanan tää uraohjus ois jo lähteny ohjuksen lailla muille urille briiffailemaan jos oisin kuullu tän kauheuden.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei pilannut iltaani suoraan, mutta ihailen tuota kykyä tiivistää noin hyvin.

Se menee noin ja nyt odotellaan äikän maikan vastinetta.
Oli se kyllä erittäin hyvin tiivistetty. Siksi sainkin vitutuksen ja ilta meni ihan pilalle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oli se kyllä erittäin hyvin tiivistetty. Siksi sainkin vitutuksen ja ilta meni ihan pilalle.

Ymmärrän. Maailma on täynnä asioita mitkä osaisi itse paremmin, mutta tuota ei.

Vai onko se harmituksen kohde miten huonossa jamassa suomi on. Kieli saa kehittyä, mutta pitäisikö jotain rajoja laittaa kiinni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Dinneri ja brekkari on perseestä joo, mutta miksi brunssi? Ei sillä oo ees mitään suomenkielistä vastinetta kai, tai siis varmaan joku kielitoimisto on sillekin keksinyt jonkun aamiounaan tai vastaavan suomalaisen sanan jota kukaan oikea ihminen ei käytä.

Toki jos ei ihminen tiedä mikä on brunssi niin saattaahan siinä alkaa keljuttaa kun taas jotkut puhuu hienoilla sanoilla ja varmaan käyvät vielä elokuvateatterissakin saatana perkele kirveellä kaikkia päähän viinapullo pillu öööööööööö.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ymmärrän. Maailma on täynnä asioita mitkä osaisi itse paremmin, mutta tuota ei.

Vai onko se harmituksen kohde miten huonossa jamassa suomi on. Kieli saa kehittyä, mutta pitäisikö jotain rajoja laittaa kiinni.
Olen ehdottomasti tuon joidenkin rajojen kiinnilaiton kannalla. Nyt jotain rajaa saatana!
Pahinta kai se kun eihän tuota kieltä raiskaa edes kukaan neekeri, vaan ihan valkoihoiset suomalaiset. Saisi potkia ne kaikki helvettiin koko maasta tätä kaunista kieltä raiskaamasta. Maassa maan tavalla, tai sit ulos!

Olenkohan minä vähän rasisti? Ja ei, en nyt viittaa tuohon tarkoituksella käytettyyn n-sanaan.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä tässä urheilun arvokisojen aikaan nousee aina esille se mitalli. Mikä vitun mitalli? Samalla logiikalla metalli on varmaan metali. Metalicca.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Höpönassu on kyllä nousemassa todella kovaa tässä kategoriassa kärkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös