Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 545 494
  • 9 521

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Terdesesonki

Tuplaärsytys - molemmat sanat ovat jo sinällään ärsyttäviä. Tänään kuulin ensimmäistä kertaa yhdistelmänä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jos joku on kanssasi eri mieltä, ei hätää! Ei tarvitse kuin todeta päässeesi ihon alle tai vähintään vastaväittäjällä menneen tunteisiin. Automatic win.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voikkari vai mikä se joku sana on voileivästä. Ja oliko niitä muitakin vastaavia.

Itse asiassa toi voileipäkin kuulostaa aika hassulta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pluskokoinen. Joku laadidaa-diibadaaba-maailmanhalaajien poliittisesti korrekti termi itsepetoksessa eläville läskeille.

Joo, en ole täydellinen itsekään. Mieluusti vähän miinuskokoistaisin tuota tynnyriksi muuttuvaa sixpackiani.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pluskokoinen. Joku laadidaa-diibadaaba-maailmanhalaajien poliittisesti korrekti termi itsepetoksessa eläville läskeille.
Kyllä näitä petoksia riittää. Seppälällä oli great girls. Siis upeat tytöt...
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Teipistä teippiin. Mikä vika on termissä syöttö lapaan? Onko muuten englannin kielessä sanaa mailan lavalle? Käyttävätkö siksi tuota tape to tape ilmaisua kun ei lapa sanaa ole?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Teipistä teippiin. Mikä vika on termissä syöttö lapaan? Onko muuten englannin kielessä sanaa mailan lavalle? Käyttävätkö siksi tuota tape to tape ilmaisua kun ei lapa sanaa ole?
Käsittääkseni lapa on blade. Vähän ongelmia tulee siitä, että luistimen terä on myös blade, joten se ei sellaisenaan vielä kerro että millä välineellä kiekkoon kosketaan.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Teipistä teippiin. Mikä vika on termissä syöttö lapaan? Onko muuten englannin kielessä sanaa mailan lavalle? Käyttävätkö siksi tuota tape to tape ilmaisua kun ei lapa sanaa ole?
Hymyilin tässä ääneen kun tajusin, että lapamato on englanniks tapeworm.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Startup, entrepreneur/ship, kiihdyttämö, 24/7...
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Voikkari vai mikä se joku sana on voileivästä. Ja oliko niitä muitakin vastaavia.

Itse asiassa toi voileipäkin kuulostaa aika hassulta.
Jos voileipä kuulostaa sinusta hassulta, niin miksi sitä pitäisi kutsua että ei kuulostaisi hassulta..?

Eniveis.

Kyseisen sanan lisääntynyt käyttö ärsyttää.

Entä jos sen kirjoittaisi oikein eli anyways? Eli häiritseekö itse sana vai tapa jolla se kirjoitetaan?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varsinkin toimittajien lanseerama erotukka. Siis vittu, ihminen eroaa ja muuttaa hiustyyliä niin sillä on uusi erotukka!! Taas sattu uutinen silmiin erotukasta.

Jos käyn paskalla ja laitan hiukset samalla nii onko se paskatukka häh?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kenttä kun tarkoitetaan hyökkäysketjua. Siellä taas ehdotellaan Suomelle kolmen pelaajan ykköskenttää MM-kisaketjussa, mutta ei kai niille vastustajille niin paljon tasoitusta tarvitse antaa.
 
Viimeksi muokattu:

sinikettu

Jäsen
Kenttä kun tarkoitetaan hyökkäysketjua. Siellä taas ehdotellaan Suomelle kolmen pelaajan ykköskenttää MM-kisaketjussa, mutta ei kai niille vastustajille niin paljon tasoitusta tarvitse antaa.
Mun miälestä hyökkäyskenttä on ihan normaali sana. Täytyy sanoa, että itse käytän mieluummin ehkä kenttä tai hyökkäyskenttä sanaa. Tästä asiasta toki saa mielensä niin pahoittaa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"Silkkaa seksiä". Kaikki mikä miellyttää silmää tai sujuu hyvin, on nykyään "seksiä" tai "silkkaa seksiä". Esim. Brasilian futismaajoukkueen peli on silkkaa seksiä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mun miälestä hyökkäyskenttä on ihan normaali sana. Täytyy sanoa, että itse käytän mieluummin ehkä kenttä tai hyökkäyskenttä sanaa. Tästä asiasta toki saa mielensä niin pahoittaa.
En pahoita mieltäni, mutta tällaisessa yhteydessä pitäisi kai käyttää sanaa "kentällinen" eikä "kenttä".
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Ketjussa jo aiemmin lueteltujen sanojen lisäksi "jäätävä". Jäätävä harhautus, jäätävä muija,...
Vuodet kuluvat, jäätävä pysyy sukupolvesta toiseen.

Toimittajien(?) mielestä "No ite oot"-tason vastaukset on edelleen nokkela otsikoida jäätävänä kuittauksena. Laittaisivat sen käytön jo syväjäähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös