Voikku. Menee todellakin samaan kategroiaan.Voikkari vai mikä se joku sana on voileivästä. Ja oliko niitä muitakin vastaavia.
Itse asiassa toi voileipäkin kuulostaa aika hassulta.
Kyllä näitä petoksia riittää. Seppälällä oli great girls. Siis upeat tytöt...Pluskokoinen. Joku laadidaa-diibadaaba-maailmanhalaajien poliittisesti korrekti termi itsepetoksessa eläville läskeille.
Käsittääkseni lapa on blade. Vähän ongelmia tulee siitä, että luistimen terä on myös blade, joten se ei sellaisenaan vielä kerro että millä välineellä kiekkoon kosketaan.Teipistä teippiin. Mikä vika on termissä syöttö lapaan? Onko muuten englannin kielessä sanaa mailan lavalle? Käyttävätkö siksi tuota tape to tape ilmaisua kun ei lapa sanaa ole?
Hymyilin tässä ääneen kun tajusin, että lapamato on englanniks tapeworm.Teipistä teippiin. Mikä vika on termissä syöttö lapaan? Onko muuten englannin kielessä sanaa mailan lavalle? Käyttävätkö siksi tuota tape to tape ilmaisua kun ei lapa sanaa ole?
Jos voileipä kuulostaa sinusta hassulta, niin miksi sitä pitäisi kutsua että ei kuulostaisi hassulta..?Voikkari vai mikä se joku sana on voileivästä. Ja oliko niitä muitakin vastaavia.
Itse asiassa toi voileipäkin kuulostaa aika hassulta.
Eniveis.
Kyseisen sanan lisääntynyt käyttö ärsyttää.
Mun miälestä hyökkäyskenttä on ihan normaali sana. Täytyy sanoa, että itse käytän mieluummin ehkä kenttä tai hyökkäyskenttä sanaa. Tästä asiasta toki saa mielensä niin pahoittaa.Kenttä kun tarkoitetaan hyökkäysketjua. Siellä taas ehdotellaan Suomelle kolmen pelaajan ykköskenttää MM-kisaketjussa, mutta ei kai niille vastustajille niin paljon tasoitusta tarvitse antaa.
Suikkari, kun sillä tarkoitetaan... tiedätte varmaan kyllä mitä.Voikkari, merkkari, foneettisesti hyvin rumia. Terkkari.
En pahoita mieltäni, mutta tällaisessa yhteydessä pitäisi kai käyttää sanaa "kentällinen" eikä "kenttä".Mun miälestä hyökkäyskenttä on ihan normaali sana. Täytyy sanoa, että itse käytän mieluummin ehkä kenttä tai hyökkäyskenttä sanaa. Tästä asiasta toki saa mielensä niin pahoittaa.
Vuodet kuluvat, jäätävä pysyy sukupolvesta toiseen.Ketjussa jo aiemmin lueteltujen sanojen lisäksi "jäätävä". Jäätävä harhautus, jäätävä muija,...
Hyökkäysketju se minusta on. Ja tuon mielen pahoittamisen voi lisätä ärsyttävien sanojen listalle.Mun miälestä hyökkäyskenttä on ihan normaali sana. Täytyy sanoa, että itse käytän mieluummin ehkä kenttä tai hyökkäyskenttä sanaa. Tästä asiasta toki saa mielensä niin pahoittaa.
Kai Suikkasta tietysti. Se ei oo mikään turha runkkari.Suikkari, kun sillä tarkoitetaan... tiedätte varmaan kyllä mitä.