"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 530
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielenkiintoinen klubi...

... mutta olen asunut mestaruuden jälkeen ulkomailla ja en ole päässyt niin tarkkaan seuraamaan Pentin toilailuja.

Olen näillä näkymin ensi kauden Suomessa ja odotan innolla taas halliin pääsyä. Pentin takia tai siitä huolimatta...

Olisiko kuitenkin mahdollista liittyä klubiin? Lupaan tehdä kotiläksyni Pentin tiimoilta.

Pentti on Ystävä!
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Re: ÄTPPOMK

Viestin lähetti Korak

Stephen Kingin: PEENA

Hätkähdyttävän loistavaa. Minä kiitän.

THE EDJUCATOR - Kouluttamista jo 80-luvulta lähtien.

Tuomarin puusilmät eivät nähneet kiekon menevän maaliverkon lävitse. Näpäytykseksi Matikainen käskyttää koko Kärppäköörin pukuhuoneeseen jättäen Turun Palloseuran ihmettelemään tuomareiden seuraksi Raksilan jäälle. Seuranneet sakot olivat kuin kärpäsen surinaa.

Jätän jäsenanomukseni.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Viime viikonlopun laivareissailu ja vappu siihen päälle ovat pitäneet minut pahassa uutispimennossa, kun kerran näin loistava kerhokin on perustettu. Olisin niin mielelläni ollut ensimmäinen jokerifani, mutta aina ei voi voittaa eikä edes joka kerta. Perusteluni jäsenhakemukselleni ovat: 80 -luvulla ala -asteella takatukka, viikonlopun jälkeen olen kiskonut yli 2 lavaa Koffia ja koko viime kauden toimin Kamraternan terapeuttina hänen purkaessaan tuntojaan Pentin toiminnasta. Vakuutin kuitenkin Pentin olevan mies paikallaan (tarvittaessa useammallakin paikalla) ja nyt suureksi riemukseni huomasin Kamraternan liittyneen klubiin. Kaiken lisäksi ensimmäinen asuinpaikkani oli Nordenskiöldinkadulla ja tunnen muutamia itänaapureita, jotka voivat tiukan paikan tullen kutsua pari Iivanaa hoitamaan kovimmat Pentin suojelutoimet.

Helsingissä 2.5.2002

jpp
Pentin kaveri yli seurarajojen
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Kiitän nöyrästi jäsenyysanomukseni hyväksymisestä.

Vappu tarjosi hieman penttimäisyyksiä, sillä vastasin partsin alta kuuluneeseen "Jokerit! Jokerit!" -kailotukseen huutamalla äänekkään vastalauseen niin lujaa kuin keuhkoista lähti ja muistamalla vasta sen jälkeen, että satun itse asumaan kyseisessä talossa. Mutku mä vaan koulutin niitä!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Olen tässä nyt seurannut ketjua jonkin aikaa. Onko musta jäseneksi?

Olen koittanut löytää itsestäni Penttiä, mutta ilman näkyvämpää tulosta. En jauha purkkaa, mulla on lyhyt letti ja kaupasta raahaan aina Karhua kotiin. Pena on muuten yksi suosikeistani, ollut Prahan kisoista asti. "Meillä on nuori joukkue", oli aikanaan mukana lähes joka toisessa lauseessa minkä mies suustaan päästi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Menikös ÄTPPOMK-klubilaisilla vappu, tuo amatöörien juhla, riittävän Pentti-henkisesti?


Minä elän Pentille!

Henkisellä tasolla kävin keskusteluja Pentin kanssa koko Vapun ajan niin että nyt koen olevani entistä parempi ja entistä penttimäisempi ihminen. Haluan levittää ilosanomaa Pentistä kaikille kanssaihmisilleni sillä Pentti on antanut elämälleni uuden suunnan.

Töissä kaikki kysyvät minulta: "Mitä sinulle on tapahtunut" ja minä hymyilen heille ja sanon iskevästi "Pentti". Tämän jälkeen jätän heidät huulipyöreinä ihmettelemään ja katsomaan loittonevaa selkääni.

Penttiä kunnioittaen,

vlad#16.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sivulle viisi (5) tjn. jaksoin lukea,

sen koommin en enää malttanut pidätellä, jäsenhakemustani.

Arvoisa ÄTPPOMK:n hallitus

Haen jäsenyyttä yhdistyksessänne, joka tullee viimeistään ensi kevään playoffseissa ensimmäisellä kierroksella, viidennen pelin kolmannen jatkoerän viimeisellä peliminuutilla lyömään aikansa eläneen "ei kelloa (lukihäiriöisen suomentamana: Nobel)"-järjestön maailmanlaajuisessa arvostuksessa.

Jäsenyyteni ehtojen täyttymisen osoituksena pidän seuraavia seikkoja:

1) Olen puhunut itsensä Pentti I (Ensimmäinen) Matikaisen kanssa puhelimessa:

*tuut* *tuut* *tuut*
"Iiäfkoo, Matikainen!"
*kröhöm; Herran jestas, olympiahopeavalmentaja* "Täällon xxx, morjes! Oisin kyselly vähä xxx lipuista..."
"Emmä tiä niistä, soita vartin päästä uuestaa ku toi P. on paikalla!"
"Okei..."

Tuosta puhelusta välittyi oitis Maailman miehen, Elämää nähneen, Suuren Johtajan olemus ja hetkessä minussa syntyi hänestä huokuvaa auktoriteettia kohtaan suunnaton kunnioitus.
Sanomattakin lienee selvää, että uuteen soittooni valmistauduin asiaan kuuluvalla hartaudella. Ymmärsin jopa, miksi Suomen, koko maailman, sotilaat ja kansa ovat kautta historian sokeasti seuranneet johtajiaan - silkasta kunnioituksesta esivallan suurempaa ymmärrystä ja henkevyyttä kohtaan.

2) Olen käynyt teatterissa katsomassa Korakin loistavasti muokkaaman "Peenan".

3) Olen käynyt Töölön tapaturma-asemalla potilaan roolissa.

4) Vaikka olenkin Tapparalainen, niin täytynee muistuttaa (toki kunnioittavaan sävyyn), että itse Pentti I (Ensimmäinen) Matikainenkin on käyttänyt "minun joukkuettani" menestyksekkäästi hyödykseen.

5) Iiäfkoon cheerleaderit ovat alansa ykkösiä minun silmissäni.

6) Iiäfkoo on... *pahemman laatuinen yskänpuuska*... paras.

7) Näin monen paukun jälkeen, näin vähät kirjotusvirheet ansainnevat palkinnon, kö?

Helsingissä 3. toukokuuta 2002 (?)

Hevosmies
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Nyt roiskuu klubitakeillenne sinappia.

hannes_ko ei missään nimessä tule edistämään yhdityksenne periaatteita. Tietooni on tullut raskauttavia tietoja Pentistä. Pentti ei ole humaani. Olen nimittäin ottanut yhteyttä katkeroituneisiin ex-pelaajiin, joita Pentti on kohdellut huonosti.

Kovempikin sälli vuodatti kyyneleitä, kun Pexi T. Helsingistä, Arto R. Ruotsista ja Ville S. syvästä unohduksesta kertoivat, kuinka he aktiiviurallaan joutuivat Pentti Matikaisen järjestelmällisen alistamisen uhreiksi.

Pentti ei koskaan arvostanut näiden kolmen pelaajan ainaista uhrautuvaisuutta: harvoin jos koskaan saivat nämä suurlahjakkuudet osakseen sen arvonannon maajoukkueessa, jonka upea kolmikko eittämättä olisi ansainnut. Monet olivat ne kerrat, kun Arto heitettiin jäälle vasta toiseen ylivoimaan, ja Pexillä oli monesti vaikeuksia saada jääaikaa yli 20 minuuttia per ottelu. Villen kiekollista varmuutta Pentti ei koskaan pahemmin käyttänyt hyväkseen. Ihmekös tuo sitten on, että nämä suuruudet jäivät maininnoitta kevään MM-kisojen tähtikenttiä valitessa. Tämä vääryys on huutava, asialle on tehtävä jotain.

Niinpä olen perustanut kerhon nimeltään Hannu Jortikka Sentään Kohtelee Pelaajia Ihmisinä. HJSKPI:n johtokuntaan kuuluvat pj. hannes_ko:n lisäksi Kari Harila ja Jari Hirsimäki. Henkisesti lyödyt ja nöyryytetyt Pexi, Arto ja Ville eivät kykenen toimimaan vastuullisissa tehtävissä terapian ollessa kesken, mutta heillä on aina kunniajäsenyys olemassa, ja optio johtokuntaan odottaa, jahka henkinen tasapaino löytyy.

Veljeskuntamme harteille on astettu Pentti Matikaisen uran mustamaalaamisen taakka. Veljet, älkäämme antako median luoda kirkasotsaista kuvaa Pentistä, vaan tuhotkaamme orastava väärän jumalan palvonta!

HJSKPI:n kokouksissa seisotaan kädet puuskassa ja toisesta suupielestä papatetaan jajajajajajaja sekä syljeksitään inhottavaa limaa samalla. Helsingfors IFK:n edustajia solvataan oikeutetusti hinttareiksi.


Tampereella 3.5. 2002
hannes_ko

PS. En liity kerhoonne vaikka väkisin liittäisitte. En! En.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hannes_ko
Nyt roiskuu klubitakeillenne sinappia.

hannes_ko ei missään nimessä tule edistämään yhdityksenne periaatteita. Tietooni on tullut raskauttavia tietoja Pentistä. Pentti ei ole humaani. Olen nimittäin ottanut yhteyttä katkeroituneisiin ex-pelaajiin, joita Pentti on kohdellut huonosti.

HJSKPI:n kokouksissa seisotaan kädet puuskassa ja toisesta suupielestä papatetaan jajajajajajaja sekä syljeksitään inhottavaa limaa samalla. Helsingfors IFK:n edustajia solvataan oikeutetusti hinttareiksi.


Tampereella 3.5. 2002
hannes_ko

PS. En liity kerhoonne vaikka väkisin liittäisitte. En! En.

Hienoa :)

Näin ÄTPPOMK-klubiin jäsenenä ehdotan meille ystävyysottelua jääkiekon merkeissä. Eli ottelu pelataan Pentti hengessä ja tulen omalta osaltani kouluttamaan teitä parhaan kykyni mukaan. Maalin eteen on turha tulla, minä olen nimitäin viritellyt sormea naama punaisena useaan otteeseen ja äänikin madaltuu kokoajan, sitä bassoa ei kestä moni klubilainenkaan saatikka vastapuoli.

Säännöt luonnollisesti ovat Pentti hengessä ja tuomariksi on tulossa itse Pentti Matikainen (kumartakaa). Raitapaitaa voitte odotaa Penan päälle turhaan, todellisuudessa tyylikäs puku se Penan tekee (vanha Stadilainen totuus). Stunttina toimii tarvittaessa, joku klubilainen jos Pentti on brändi hommissa.

Eli näillä mennään ja vain klubin jäsenet mukaan, vaihtoaitioon Jenkkiä ja Brändiä.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Viestin lähetti Tatzka


Hienoa :)

Näin ÄTPPOMK-klubiin jäsenenä ehdotan meille ystävyysottelua jääkiekon merkeissä. Eli ottelu pelataan Pentti hengessä ja tulen omalta osaltani kouluttamaan teitä parhaan kykyni mukaan. Maalin eteen on turha tulla, minä olen nimitäin viritellyt sormea naama punaisena useaan otteeseen ja äänikin madaltuu kokoajan, sitä bassoa ei kestä moni klubilainenkaan saatikka vastapuoli.

Säännöt luonnollisesti ovat Pentti hengessä ja tuomariksi on tulossa itse Pentti Matikainen (kumartakaa). Raitapaitaa voitte odotaa Penan päälle turhaan, todellisuudessa tyylikäs puku se Penan tekee (vanha Stadilainen totuus). Stunttina toimii tarvittaessa, joku klubilainen jos Pentti on brändi hommissa.

Eli näillä mennään ja vain klubin jäsenet mukaan, vaihtoaitioon Jenkkiä ja Brändiä.

Ei mutta, jos oikeasti tälläinen h-matsi järjestetään, niin silloin aion kammata takatukkani geelillä, ja vanha kunnon vm päähän ja peliin vaan, harjoitusottelu olisi hieno tapahtuma
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Hakemus ÄTPPOMK -klubiin.

Haen jäsenyyttä klubissa, tässä muutama syy miksi:

1) Olen nähnyt Pentin livenä moneen otteeseen; kerran olen jopa puhunutkin tämän maailmaa kulisseissa johtavan kunnianmiehen kanssa.

2) Omistan Takatukka on jees! -t-paidan

3) Olen rakastanut Penttiä alusta lähtien: Miten kukaan voi olla rakastamatta tuollaista hahmoa??

4) Pentti tulee aina olemaan Pentti.


Helsingissä 5.5.2002 klo 3.00
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Nöyrimmät kiitokseni klubiin hyväksymisen johdosta.

Wappu meni siten kuin teekkareilla yleensä eli helvetisti viinaa ja hyvistä bileistä nauttien.

Penttiä kunnioitin takatukallani ja hyvällä brandillä Ulliksella.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Hakemus

Pitkällisen harkinnan jälkeen ja nikotiinivieroitusoireiden aiheuttamien väristysten lomassa ehdotan Teille, arvoisa ÄTPPOMK-raati, että hyväksytte minut yhdistyksenne ns. hangaround-kannattajajäseneksi seuraavien yhteiskunnallis-sosiologisten syiden perusteella:

- Penan 110% -paneutuminen asioihin, mm. erotuomarikoulutukseen, kertoo todellisesta huolenpidosta suomalaisen jääkiekkoilun tulevaisuudesta.

- brändi on korvike konjakille, mutta maistuuhan sekin. Ja viski kans.

- Pena on toiminut esimerkkinä monelle isälle, jonka on täytynyt konsultoida esim. vanhempainilloissa jälkikasvunsa opettajistoa.

- Pena on yksikätisesti osoittanut nykyaikaisen informaatioteknologiayhteiskunnan haavoittuvuuden - virhe bittien virrassa ja tulos voi olla ihan Kobedza.

- "Näillä mennään", "Jokerit on perseestä" ja "Hifki pelaa sikaa" ovat rajallisen jääkiekkotietämykseni ainoat helmet.

- Pentissä on jotain, joka muistuttaa 80-luvusta, YYA-sopimuksesta, kylmästä sodasta, Punakoneesta, Tapparasta ...

Jos käy niin iloisesti, että hakemukseni hyväksytään, ehdotan ÄTPPOMK -fanitapaamista seuraavaan Tapparan-HIFK peliin, varusteena pikkutakki, takatukka, brändiä sekä WAP-kännykkä.

PS: Viime yönä kakkosella 00.30 alkaen esitettiin filmatisointi eräästä nykyaikaisen sci-fi-mytologian kulmakivistä, jossa yhtymäkohtia Pentin elämään on useita. Niinhän se on. Pentti on Mahdi.

Joka hallitsee HIFK:ä, hallitsee iltapäivälehdistöä. Joka hallitsee lööppejä, hallitsee uimalakki-Urpoa. Tosin Pentin Rohto taitaa olla jotain muuta ...

muaddib
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Tervetuloa

Uudet rakkaat ÄTPPOMK-jäsenet;

-muaddib
-Lemieux#68
-hevosmies
-jpp
-hermano
-pernaveikko
-mikkoz
-TheHawks


Muistakaa, Pentti menee kaikkien asioiden edelle. Esim. jos vaimonne pyytää huolehtimaan jostain mitättömistä tiskaus, imurointi, pyykkäämisasioista, niin teillä on oikeus tutkia Jatkoajan kirjoituksia, etsimällä jonkun negatiivisia kommentteja Pentistä ja ojentaa näitä vääräuskoisia.

Muistakaa, vaimon/tyttöystävänne velvollisuus on myös hakea teille teidän jokapäiväinen Koffinne, niinkuin tekin jakaisitte Koffinne teidän ÄTPPOMK-ystävällenne. Tai jotain sinnepäin:D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JHag
Tässä sivussa hyväksytään 58:n jäsenhakemus. Muistathan, että kerhossa suhtaudutaan tästä eteenpäin suhteellisen kritiikittömästi Pentin toimintaan....vaikka se mokaisikin, niin me seisomme lujassa rintamassa takana ja toteamme: "Kukaan muu ei ryssi niin totaalisesti kuin meidän Pentti, älkää tönikö sitä!"

Sivussahan tässä ollaan oltu koko maailman sivu...

Aina olen ollut täysin kritikitikötin Penan toimintaan. Nyt ja aina. Ja hyvä olen ollut minäkin ryssimään, mutta Penalle ei pärjää kukaan.

Go Pena Go!
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuossa toista viestiketjua lukiessa poltettua päreet niin pahasti, että ajattelin tulla tänne Jatkoajan suosituimpaan "klubiin" ehdottamaan seuraavaa: Tähän kerhoon voitaisiin mielestäni perustaa ainakin tarvittavaksi ajaksi alajaoston jyrkempi siipi, joka ottaisi vastaavalla tavalla tuettavakseen Predatorin tämän vaikeassa tilanteessa. Tuollainen uhkailu mitä häneen on kohdistettu ei ole millään tavalla, eikä missään olosuhteissa sallittavaa. Aina viimeisen päälle sanavalmiin ja humoristisen kirjoittajan kirjoittelu estetään raukkamaisella tavalla. Mitä mieltä klubilaiset ovat, sama tuki kuin Penalle niin nyt Predalle?

ps. Predatorille kaikkea hyvää jatkoon, ja toivottavasti saadaan mahdollisimman pian lukea taas tuotoksiasi!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti kamraterna
Tuli tuossa toista viestiketjua lukiessa poltettua päreet niin pahasti, että ajattelin tulla tänne Jatkoajan suosituimpaan "klubiin" ehdottamaan seuraavaa: Tähän kerhoon voitaisiin mielestäni perustaa ainakin tarvittavaksi ajaksi alajaoston jyrkempi siipi, joka ottaisi vastaavalla tavalla tuettavakseen Predatorin tämän vaikeassa tilanteessa. Tuollainen uhkailu mitä häneen on kohdistettu ei ole millään tavalla, eikä missään olosuhteissa sallittavaa. Aina viimeisen päälle sanavalmiin ja humoristisen kirjoittajan kirjoittelu estetään raukkamaisella tavalla. Mitä mieltä klubilaiset ovat, sama tuki kuin Penalle niin nyt Predalle?

ps. Predatorille kaikkea hyvää jatkoon, ja toivottavasti saadaan mahdollisimman pian lukea taas tuotoksiasi!

-Asiaa luonnollisesti hoidetaan jo parhaan mukaan ja ÄTPPOMK:n puheenjohtajana olen fyysisenä tukena tässä tilanteessa. Henkistä tukea tarjotkoon marttakerhot sun muut liirumlaarumit. Täältä tulee luuvitostukea ja mawashigeriä nenään päälle. Asia siis hoidossa, jatketaan harjoituksia. Ja tukea johtokunnan jäsenelle vielä tästäkin ketjusta.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Punalippu liittyy klubiib ja tarjoaa näille nettichattiuhkaajahäiriköille tarvittaessa vasaraa varpaaseen...:)
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pääsenkö jäseneksi?Suosikkijoukkueen kohdalla on jo pitkään ollut Fööni Matikainen (kyllä Pentti yhtä joukkuetta vastaa) ja diggasin Penttiä jo silloin kun hän veti joukkueensa (Kärpät) pukusuojaan kesken matsin ja Mäkelältä repes peliverkkarit.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Kiitoksia, kun hyväksyitte minut jäseneksi klubiin...Tulen vastedes pitämään Pentin puolia aina kuolemaani saakka.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JHag


-Asiaa luonnollisesti hoidetaan jo parhaan mukaan ja ÄTPPOMK:n puheenjohtajana olen fyysisenä tukena tässä tilanteessa. Henkistä tukea tarjotkoon marttakerhot sun muut liirumlaarumit. Täältä tulee luuvitostukea ja mawashigeriä nenään päälle. Asia siis hoidossa, jatketaan harjoituksia. Ja tukea johtokunnan jäsenelle vielä tästäkin ketjusta.

HIFK-tyylinen tuenosoitukseni ei ole saavuttanut jakamatonta suosiota veljemme Predin avaamassa ketjussa. Tietämättömät moukat...en gång IFK, alltid IFK. En gång ÄTPPOMK, alltid ÄTPPOMK! Ugh!

mixu: Olemme huomioineet suosikkijoukkueesi ja hieman odotelleet jäsenhakemustasi. Miksi vasta nyt?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Lähetin tämän samasanaisen ilmoituksen kertaalleen jo "takatukkainen purkanpurija etsii takatukkaista purkanpurijaa" -deittipasltalle. Jostain on lähdettävä rakentamaan uutta alkua, en ole päässyt Pentistä vielä oikein yli. Ehkä ilmoitukseni kuitenkin oli hieman väärin ymmärretty, sillä en saanut yhtään vastausta. Vain purkkapaperit jäivät käteen.

Ajattelin josko täältä saisi vastakaikua yksinäisen purkanpurijan ikävään. En etsi seikkailua, vaan tosiystävää. Sellaista sitkeää ja pitkämakuista. Imoituksessani koitin viestittää, että vien purkansyönnin seuraavalle tasolle:

"Minä nielen. nimim. Gum-a-sutra.
PS. tukkanäyte = 100% vastaus"


Toivottavasti nyt tärppää, sillä seuraavaksi lähetän hakemukseni Far-Outtiin. :(
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti JHag


HIFK-tyylinen tuenosoitukseni ei ole saavuttanut jakamatonta suosiota veljemme Predin avaamassa ketjussa. Tietämättömät moukat...en gång IFK, alltid IFK. En gång ÄTPPOMK, alltid ÄTPPOMK! Ugh!

Italian osastolta täysi tuki projektille Älä töni Predaa, Preda on mun kaveri!

Pistäkää viestiä tulemaan jos/kun on aika ottaa yhteyttä Corleonen perheeseen...

Tsemiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös