"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

• 22 915
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luvattoman pitkän harkinnan jälkeen Kalbakin hakee jäsenyyttä klubissanne. Välitön toimimisenne Penan tönimistä havaittaessa teki minuun lähtemättömän vaikutuksen.
Itsekin taka-jeejeen ex-omistajana ja Sinebrychoffin juomien ahkerana nauttijana uskon täyttäväni kriteerit.
Tönijöiden tarkkailu alkaa jo nyt, vaikka paikkaani klubissa ei olekaan vielä vahvistettu.

Kunnioittavasti teidän: Kalba

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Nikke
[
Parhaiten on mieleen jäänyt 15-3 välierä Tapparaa vastaan joskus 80-luvulla. Joukkueessa pelasivat Iiro Järvi,Darren Boyko,Pekka Tuomisto sun muita. Hallissa oli mahtava tunnelma ainakin tällaisen nuoren pojan mielestä.
Ja suosikki oli tietty Kari "Suomen lujin lämäri" Laitinen.
[/B]

Niin...Tapparahan nuiji IFK:n neljännessä välierässä tampereella 15-3 (oisko ollu keväällä 87) voittaakseen viidennen välierän Stadissa jatkoajalla 6-5...Itse olin tuolloin 12-v ja on kyllä yks katkerimmista lätkämuistoista..

Mutta muistojahan ne on ne katkeratkin muistot :rolleyes:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
En hae jäsenyyttä seurassanne vaikka tiettyä sympatiaa tunnenkin Matikaisen suuntaan, onhan kyseessä Joensuun mies. Toki onhan se pelottavaa tietää että HIFK-goonit hyökkää kimppuun jos uskaltaa nousta vastustamaan teidän Penttiä.

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Kyllä se nyt niin on, että pakko se on meikäläisenkin hakea tämän jatkuvasti paisuvan järjestön jäsenyyttä. En tosin asu aivan pääkaupungissamme, joten kaikkiin peleihin en pääse paikalle, mutta IFK-hengessä vannon olevani vahva. Oltiin sitten viimeisiä tai joskus ensimmäisiäkin. Ylpeyttähän ei tunneta sijoituksesta vaan siitä omasta seurasta ja väristä. Purkkaa syön minkä kerkiän ja Pena on mielestäni edelleen kaikkien aikojen paras Suomen maajoukkueeen päävalmentaja. Penaa en jätä, jos minut jäseneksi suodaan hyväksyä.

Kunnioittaen ÄTPPOMK:n jäsenyyttä hallitukselta anoen,

Buccaneer

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kaizu

Niin...Tapparahan nuiji IFK:n neljännessä välierässä tampereella 15-3 (oisko ollu keväällä 87) voittaakseen viidennen välierän Stadissa jatkoajalla 6-5...Itse olin tuolloin 12-v ja on kyllä yks katkerimmista lätkämuistoista..

Mutta muistojahan ne on ne katkeratkin muistot :rolleyes:
Tuossa 15-3 katastrofissa oli muistaakseni jossain vaiheessa ollut kuusi punapaitaa kerralla penalttiboksissa. Jälkeenpäin Hexi Riihiranta oli pressitilaisuudessa todennut, että eihän siellä kentällä nyt oikeastaan mitään tapahtunut.
Viidettä ottelua HIFK taisi johtaa jo kahdella maalilla tehtyään jopa yhden alivoimamaalinkin ja kaiken piti olla selvää, mutta EI. Vitutuksen määrä voi joskus saavuttaa uskomattomia mittasuhteita. Äärimmäiset tunteet ovat osa brändiä.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Tuo hangaround on ihan jees.
Tosin , kylppäriä pengottuani , löysin tyylikkään viiltävänharmaan föönijutun jossa luki , uskokaa tai älkää : silence , auto sensor ja cool ! Toden totta , tyylikäs föönius oli jo totta ennenkuin ....tai no ,,,en taida sanoa ääneen.
Sanooko teille arvon loistavat iäfkoovanit mitään seuraavat sanat ja luonnehdinat : Abu Dhabi , Dubai , aavikkojääkiekko , orastava kihara takatukka varustettuna ei niin aurinkoon verrattavalla naamavärkillä , buffalo sekä kertoisin jos osaisin mutta sellainen arabiankiälinen sanasekasotku joka myöhemmin jopa koko Suomen televisiosta oli tuttu ?
Samoihin aikoihin taisi Pentti toimia itäsuomessa maalitolppana jonka työn seurauksena on vieläkin havaittavissa tuo suoraselkäinen ryhti.
Jos tiedätte mistä on kyse voitte katsoa tietävänne kamraternajutuista yhden erikoisuuden ja voitte sanoa sen hymynaamoin.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Jäsenhakemus

Pitkällisen harkinnan jälkeen päädyin siihen tulokseen, että anon jäsenyyttä hienoon Klubiinne.
The Pena on suomalaisen jääkiekkoilun uranuurtaja parhaasta päästä. Maajoukkuevalmentajien aatelia.
Ensimmäinen henkilö, jonka ymmärsin olevan jääkiekkovalmentaja, oli Pentti Matikainen. Hän oli tuolloin maajoukkueen päävalmentajan postilla. Itse olin jotain alle kymmenen. Tinkimätön tyyli ja vankkumaton asenne tekivät lähtemättömän vaikutuksen pieneen poikaan, ja vielä nykyäänkin kunnioitan Penaa vakaasti.
Tämä pätkä viime syksyn Veikkaajan SM-liiga -ennakosta on aivan ehdotonta Pentti-kamaa.

"Uusi toimitusjohtaja istuu uuden toimiston isoimmassa huoneessa, leveän pöydän takana. Sinne löytää helposti seuraamalla tupakansavua. Eikö kiekkohommista tovin sivussa ollut toimitusjohtaja tiedä, että nykyään on olemassa laki, joka kieltää tupakoinnin työpaikalla?
"En ole kuullutkaan", kuuluu yliolkainen vastaus.
Juuri sytytetty savuke sojottaa sormien välissä.
"Tai olen, mutta siinä on pykälä, jonka mukaan laki ei koske yhtiön ylimmän johdon kokouksia", hän jatkaa, ja puhaltaa paksun savun kohti kattoa."

Ei epäilystäkään. Pena on kova jätkä. Jäsenhakemukseni on luovutettu.

Kunnioittavasti,
8.5.2002.,

the great leo

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jaahas, taas on hakemuksia tullut. Ihan ok:lta vaikuttaa tämä kama eli hyväksymisiä: Nikke, em4mapson (veikkaisin, että et saanut vastaukseksi nickiä valitessasi että "käytössä jo"), Kalba ja the great leo. Viimeksi mainitulle kiitokset Pena-lainauksesta. Asiallista Pentti-matskua.

Oloneuvokselle kiitos Turun alueen tilannetiedotuksesta. Sieltä nyt kaikkein viimeiseksi odottaisi Penan tönijöitä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Pelkään, että turkulaiset käyvät Penan kimppuun -jos käyvät- taidolla!!

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuota noin, anteeksi että intän arvoisat JHag ynnä muu hallitus, mutta entäs tuo meikäläisen jäsenanomus. Jumalauta tehän meitä koulutatte!!!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneer, hyväksytty. Tämä oli vain pistokoe, jolla halusimme testata Pena-ominaisuuksiasi. Eli reagointia ohittamiseen. Erittäin hyvä ja nopea kuitti, tervetuloa!

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti gammonthis
Sanooko teille arvon loistavat iäfkoovanit mitään seuraavat sanat ja luonnehdinat : Abu Dhabi , Dubai , aavikkojääkiekko , orastava kihara takatukka varustettuna ei niin aurinkoon verrattavalla naamavärkillä , buffalo sekä kertoisin jos osaisin mutta sellainen arabiankiälinen sanasekasotku joka myöhemmin jopa koko Suomen televisiosta oli tuttu ?
Samoihin aikoihin taisi Pentti toimia itäsuomessa maalitolppana jonka työn seurauksena on vieläkin havaittavissa tuo suoraselkäinen ryhti.
Jos tiedätte mistä on kyse voitte katsoa tietävänne kamraternajutuista yhden erikoisuuden ja voitte sanoa sen hymynaamoin.

Onpas kiperä pannari. Mestaruuskausi 79-80 on kyseessä. HIFK kävi joulu(olympia???)tauolla lataamassa akkujaan Arabian niemimaalla. Pojat taisivat pelata keskenään helvetin hienossa hallissa, ja yleisön joukossa oli paljon suomalaisia rakennustyöläisiä. Ottelua kai sponsoroi joku paikallinen limsatehdas.
Ainakin siltä reissulta tuli tuliaisina huuto"HABATSI" (tai jotain siihen suuntaan). Olikos se muuten samassa yhteydessä sellainenkin sanasekasotku kuin UGATSUGA-UGATSUGA-UH-UH-UH!(???)

"Paljon on nähty ja koettu
jos kaiken vain muistaisi.
Ja ihmekkös sellainen olisi
jos hihna ei luistaisi"
(Irwin)

PS Se taitaa alkaa pullon henki jo puhua minun hahmossani:p

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nelostie tarkkailuun

Huomenna starttaa ÄTPPOMK-vi**u sä koulutat niitä-hengessä liikkuva yhdenmiehen partio liikkeelle aamuhämärissä, kohteena Oulu.

Huomiota kohdistetaan erityisesti hämäriin maitolaitureihin sekä nuhruisiin huoltoasemiin. Epämääräisiä huhuja on kummunnut maanalaisen vastarintaliikkeen säälittävistä mielenilmauksista, joita on kuulemma esiintynyt erinäisissä yhteyksissä.

Raportti seuraa myöhemmin.

ÄTPPOMK - shoot to thrill.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ai rakennustyöläisiä ? Saattoi ollakin.
Kännissä pojat pelasivat kuitenkin ja maalejakin tehtiin paljon , taisi päättyä jotakin 29-27. Huoltajilla oli vastuuna nostaa pelaajat kentälle ja työntää heidät siihen suuntaan jonne heidän hyökkäyksensä piti mennä.
Huutosakkeina oli paikallisia jotka kyllä kannustivat vuorotellen kovaäänisesti mutta kun eivät tienneet kiekosta mitään , kannustivat ja hurrasivat vähän miten ja missä sattuu eli kun joku sattui tekemään tiukan ja kovan kaarroksen ja vielä pysyi pystyssä aplodit olivat mahtavat ja sitä rataa.
Joskus helmi-maaliskuun vaihteen tienoilla tuo tapahti.
Ai että miten tämä liittyy klubiin ?
No ihan vaan silleen että silloinkin oli suoraselkäisiä ( jos meni kyyryyn , ei jaksanut enää nousta ) jotka ymmärsivät tämän klubin tärkeimmät pääperiaatteet ja myös osasivat niitä toteuttaa niin maalla kuin merelläkin ( ilmasta ei ole varmuutta mutta myös todennäköisesti ).

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on tainnut käydä niin että minäkin olen joutunut pistokokeen uhriksi tai sitten kuvaukseni takatukastani on sokaissut teidät niin että hakemukseni on jäänyt huomaamatta. Ei näin komeaa takatukaa voi jättää klubin (ei se jalkapalloseura) ulkopuolelle. Eihän?

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Rauhallista...

...niin rauhallista!

Mutta kun väijyä täytyy, ettei tuuppimisia pääsisi tapahtumaan, niin listailin hieman Pyhälle asialle vihkiytyneen kerhomme tilannetta... Turpa kiinni! miten niin muka epäilisin jk:lla mopon karanneen?... kohta kaksi viikkoisen taipaleen jälkeen.

ÄTPPOMK

Johtokunta:

JHag pj.
Brewer vpj.
Korak
Johannes
Predator (AND HE'S BACK!!)

VIP- for ever and ever and ever...:

Janina

Jäsenet (vapaasti aakkosjärjestyksessä):

Abu, Annuli, bambamcam, BigRedBob, Bigreds., bigZ, bisnesman, Bob77, Buccaneer, bystander, Carlos, catkin, cobol, Cougar, Demonos, dude, em4mapson, fiftyeight, Fireblade, Gellner, girlzilla15, Hai, Hemba, hermano, Hevosmies, ifota, InSideHockey, jake, Janos, Jet Ace, jh, Johnny99, Jonna79, jpp, Kaivanto, Kalba, kamraterna, kapa76, Kopiovastaava, korkki, Kossu, Kurgan, Lemieux#68, Luiro, matti&teppo, mikkoz, mixu, muaddib, Muksu, Nikke, Oiva, OldTimeHockey, Oloneuvos, pernaveikko, Pihvi, pikkukisu, Playmaker, PorkkananPurija, punaiset_lasit, pXi, Rebel, reds1897, Risa, Rubinho, Salomon, seeyou@jäähalli, Senior, Shammy Agitator, Sledge Hammer!, StevieY, Stone Cold, Tatzka, Taz#24, the great leo, The Hawks, tiki10, Tinde, Tkachuk7, TTTTT, Tähtirinnat, Vegas, Virumaa, vlad, wabbit, werther, WPK

JanJn tilanne on hieman epäselvä ja "Pistari" Gellnerin jäsenyys lienee vielä arvoisan johtokuntamme harkinnassa, asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta itse ottaisin kyllä heittämällä sisään... Näinhän sittemmin myös tapahtui!

Hangaround-tyyppinen Prospect-jäsenyys:

Kempes, Snowraven, gammonthis, dosentti Timo Seppälä

Ulkojäsen:

Lapanen

Johtokunnan Ruotsin ulkojäsenet:

Kaasumies, Finnishninja

Saitin ulkopuoliset, itse ilmoittautuneet:

Jari & David Enklannista, Keijo Iisalmesta kerallaan ystävänsä Ron

Kerhon tappaja dobermanni:

PorkkananPurijan Felix the hauva (mun mielestä kuuluu vähintään tähän rakoon, ehkä jopa ylemmäs? Älkääkä antako sen liitteestä löytyvän kuvan hämätä, kyseessä on karski tappaja jos komento käy, kuvakulma vaan on tehnyt tepposet)

Kunniajäsen:

Chief of American ÄTPPOMK-Penailu; Bill *jam* Wallet:cool:

Bändärit:

Smokie "Liisan seinän takana kämppään" pelimannit

Hyvältähän tuo sakki näyttää ja pelivaraakin löytyy erilaisiin roolituksiin...

Sitten ynnäillään...

viis+1+86+4+1+2+4+1 koira+1+4...niin se tekee...
...kaiken kaikkiaan 109 kpl Seniorin mainitsemia Cerrutin klubitakkeja ym. eritilanteisiin sopivia vaateparsia (Huom! Yhdet vetimet Felixille)! Varmistelen sillä vaan, että laskussa pysytään, kun en ehdi ensimmäisten joukossa omia noutamaan.

No, Pena voinee nukkua yönsä rauhassa rauhallista on edelleen klo 01.10. (CET). Hei, kenes vuoro väijyä? Mä haluun koisaan...

Edit: update

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Rauhallista...

Viestin lähetti Risa
...niin rauhallista!

...

No, Pena voinee nukkua yönsä rauhassa rauhallista on edelleen klo 01.10. (CET). Hei, kenes vuoro väijyä? Mä haluun koisaan...

Rauhallista on...

Minä väijyn vielä n. puoli tuntia (klo on nyt 02.25 EET), sitten menen itsekin goisiin. Mutta lepää rauhassa Risa, eiköhän ÄTPPOMK:n valtaisasta populasta löydy väijyjiä.

En vaan malta mennä ennen kuin saan varmuuden, että joku vahtii.

EDIT: Lisäys

Viimeksi muokattu:

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitokset jäsenanomukseni hyväksynnästä. Olen tällä hetkellä majoittuneena Itä-Suomeen lähelle Penan synnyinseutuja. Helatorstain takia on vartioita luonnollisesti kiristetty, jottei yllättäviä tönimisiskuja pääsisi tapahtumaan. (Onhan tämä Penallekin tärkeä juhlapäivä). Häiriöitä ei ole ilmennyt.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, Gellner ilman muuta in ja kiitos Italian osastolle listauksesta! Tiedämme suurinpiirtein määrän, kun alamme jossain vaiheessa -kyllä- työstää hieman kerhon fanikamaa.

Gellnerin tapauksessa viivästys johtui siitä, että luultiin lukihäiriöisinä Uri Gellerin yrittävän klubiin - ja ehkä föönien sähköjärjestelmiä sotkemaan ja Rolexeja pysäyttämään. Onneksi asia tuli selväksi. Ugh!

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Johtokunnalle sellaista viestiä että muut saavat jaella varoituksia mutta kun päitä aletaan pudotella niin täältä löytyy kunnon soturi.

Bob77

Jäsen
Ihastukseni on ollut ÄTPPOMK:a kohtaan alusta asti suurta. En osannut märimmissä päiväunissani kuvittelemaan, että maailmasta voi löytyä näin monta hienoa persoonaa, jotka ajavat tätä hienoa juttua näin ylpeästi eteenpäin. Olisi minulle suuri kunnia saada jäsenyys tähän JA:n ja koko universumin hienoimpaan joukkoon. Olen valmis uhrautumaan asialle, tästä on pienenä esimerkkinä tuossa "ÄTPPOMK Online 24h"-ketjussa hankkimani "markkinoiden paras" ravinnonlähde urhealle Felix-vahtikoiralle.

Kunnioittavasti,
09.05.2002 Jatkoaika,

Bob77

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sign

Jokaisen esikuvaansa kunnioittavan ÄTPPOMK-jäsenen tulee lisätä kerhon nimi joko osaksi allekirjoitustaan tai vähintään lisätä ÄTPPOMK suosikkijoukkueiden joukkoon (ekaks). (Itse huomioin jo asian tilatessani mm uusia käyntikortteja.)

Tällä tavalla näppärästi tunnistamme valveutuneet virtuaaliset kanssa-ajattelijat. Joko Sinä lisäsit omaasi?

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Risan viestiä lukiessani koin elämäni ehdottoman tähtihetken - minä olen aakkosjärjestyksessä ensimmäinen ÄTPPOMK-klubin rivijäsen. Voisiko hienompaa olla? Voisi, mutta tuskin minä kuitenkaan olen Penan poika vaikka Joensuussa olenkin syntynyt. Olen kuitenkin saavuttanut jotain suurta.

Mitä seuraavaksi? Pyrinkö eduskuntaan vaalilauseenani Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri? Kai sinnekin tarvitaan joku valvomaan, ettei takatukkia kielletä lailla? Tämä lienee ainoa vaihtoehto ja valitsijayhdistyksen ehdokkaana tietenkin, ÄTPPOMK lienee poliittisesti sitoutumaton järjestö.

Juhlahetki vaatii muutaman pullon Koffia ja pari sikaria.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bob77 on hyväksytty.

Tänne tuli juuri hakemus joltain...hetkinen...Ara...lopusta ei saa selvää. Perusteena oma järkähtämättömyys itsestäänselvyyksienkin edessä. Ja allekirjoituksena vielä "Lydman olisi ollut seuraava ja sitten Norrena". Pistetään harkintaan, kun ei tästä oikein saa selvää tästä ruttaantuneesta faxista.

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Noniin. Kertaakaan en ole aikaisemmin kirjoittanut tänne (matsit jääny vähiin), mutta klubin määrittelyt vastaa aivan omia ajatuksiani, eli tahtoo ainakin jonkinlaiseksi ulkojäseneksi, Tampereella kun kerran opiskelemaan joudun...

Penaa ei morkata, jos koomataan (viime kausi) niin koomataan ainakin tyylillä ja pidetään siitä kiinni !!!

Jos ei tuo riitä, niin olen sentään saanut hervantalaisen lähiöbaarin kattoon roikkuun meirän punaisen paidan :D .

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Hakemus:

Olen aina pyrkinyt olemaan kiusattujen puolella. Itse ihailen suuresti Penttiä ja arvostan miestä joka uskaltaa olla oma itsensä. Ulkonäöltäni en Penttiä muistuta,mutta Jenkkiä jauhan säännöllisesti ja Koffikin maistuu. Täten pyydän nöyrimmästi, että minut hyväksytään jäseneksi ÄTPPOMK-klubiin.

9.5.2002

jh

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.