Rauhallista...
...niin rauhallista!
Mutta kun väijyä täytyy, ettei tuuppimisia pääsisi tapahtumaan, niin listailin hieman Pyhälle asialle vihkiytyneen kerhomme tilannetta... Turpa kiinni! miten niin muka epäilisin jk:lla mopon karanneen?... kohta kaksi viikkoisen taipaleen jälkeen.
ÄTPPOMK
Johtokunta:
JHag pj.
Brewer vpj.
Korak
Johannes
Predator (AND HE'S BACK!!)
VIP- for ever and ever and ever...:
Janina
Jäsenet (vapaasti aakkosjärjestyksessä):
Abu, Annuli, bambamcam, BigRedBob, Bigreds., bigZ, bisnesman, Bob77, Buccaneer, bystander, Carlos, catkin, cobol, Cougar, Demonos, dude, em4mapson, fiftyeight, Fireblade, Gellner, girlzilla15, Hai, Hemba, hermano, Hevosmies, ifota, InSideHockey, jake, Janos, Jet Ace, jh, Johnny99, Jonna79, jpp, Kaivanto, Kalba, kamraterna, kapa76, Kopiovastaava, korkki, Kossu, Kurgan, Lemieux#68, Luiro, matti&teppo, mikkoz, mixu, muaddib, Muksu, Nikke, Oiva, OldTimeHockey, Oloneuvos, pernaveikko, Pihvi, pikkukisu, Playmaker, PorkkananPurija, punaiset_lasit, pXi, Rebel, reds1897, Risa, Rubinho, Salomon, seeyou@jäähalli, Senior, Shammy Agitator, Sledge Hammer!, StevieY, Stone Cold, Tatzka, Taz#24, the great leo, The Hawks, tiki10, Tinde, Tkachuk7, TTTTT, Tähtirinnat, Vegas, Virumaa, vlad, wabbit, werther, WPK
JanJn tilanne on hieman epäselvä ja "Pistari" Gellnerin jäsenyys lienee vielä arvoisan johtokuntamme harkinnassa, asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta itse ottaisin kyllä heittämällä sisään... Näinhän sittemmin myös tapahtui!
Hangaround-tyyppinen Prospect-jäsenyys:
Kempes, Snowraven, gammonthis, dosentti Timo Seppälä
Ulkojäsen:
Lapanen
Johtokunnan Ruotsin ulkojäsenet:
Kaasumies, Finnishninja
Saitin ulkopuoliset, itse ilmoittautuneet:
Jari & David Enklannista, Keijo Iisalmesta kerallaan ystävänsä Ron
Kerhon tappaja dobermanni:
PorkkananPurijan Felix the hauva (mun mielestä kuuluu vähintään tähän rakoon, ehkä jopa ylemmäs? Älkääkä antako sen liitteestä löytyvän kuvan hämätä, kyseessä on karski tappaja jos komento käy, kuvakulma vaan on tehnyt tepposet)
Kunniajäsen:
Chief of American ÄTPPOMK-Penailu; Bill *jam* Wallet:cool:
Bändärit:
Smokie "Liisan seinän takana kämppään" pelimannit
Hyvältähän tuo sakki näyttää ja pelivaraakin löytyy erilaisiin roolituksiin...
Sitten ynnäillään...
viis+1+86+4+1+2+4+1 koira+1+4...niin se tekee...
...kaiken kaikkiaan 109 kpl Seniorin mainitsemia Cerrutin klubitakkeja ym. eritilanteisiin sopivia vaateparsia (Huom! Yhdet vetimet Felixille)! Varmistelen sillä vaan, että laskussa pysytään, kun en ehdi ensimmäisten joukossa omia noutamaan.
No, Pena voinee nukkua yönsä rauhassa rauhallista on edelleen klo 01.10. (CET). Hei, kenes vuoro väijyä? Mä haluun koisaan...
Edit: update