No tämä nyt ei pidä paikkaansa edes vähää alusta.SVL:n marssit ovat hyvinkin harmittomia perhetapahtumia verrattuna takkulaisten silmittömään riehumiseen.
No tämä nyt ei pidä paikkaansa edes vähää alusta.SVL:n marssit ovat hyvinkin harmittomia perhetapahtumia verrattuna takkulaisten silmittömään riehumiseen.
Ei tippaakaan. Kritisoinko mä kommunisteja jotenkin vai miten sait fasismin mukaan kuvaan?
Ei taida olla pelkkä mielipide, vaan ihan Suomen lakiin kirjoitettu asia.
Sananvapauden jo kokoontumisvapauden rajoittaminen sattuu nyt olemaan vaan yksi fasismin peruspilareista. Mielestäni olet tässä rajoittamassa näiden natsien oikeutta pitää mielenosoitus. Ja mielenosoitusten kieltäminen on fasismia. Tai sitten olen ymmärtänyt jotain perustavalla tavalla väärin.
Ei Suomen lakia ole pakko sellaisenaan allekirjoittaa tai siihen sopeutua, joten mulle riittää ihan toi mielipiteenvapaus tässä asiassa.
Etkä noudata lakia? Otat vaan sulle sopivat kohdat käyttöön?
...vastamielenosoituksen kieltäminen on fasismia...
No tästä ollaan täysin samaa mieltä. Toivottavasti muistavat käyttäytyä vastamielenosoituksessa lakia noudattaen, sama koskee tietenkin kaikkia mielenosoituksia.
Se toki lienee jokaisen oma asia miten lakia noudattaa, ja kärsii sitten mahdolliset seuraamukset sen mukaan.Ei Suomen lakia ole pakko sellaisenaan allekirjoittaa tai siihen sopeutua, joten mulle riittää ihan toi mielipiteenvapaus tässä asiassa.
Olen tänä vuonna nähnyt useammin uutisissa anarkistien ja "rajat auki"-miekkarien väkivaltaisuuksia, kuin SVL:n.No tämä nyt ei pidä paikkaansa edes vähää alusta.
Se toki lienee jokaisen oma asia miten lakia noudattaa, ja kärsii sitten mahdolliset seuraamukset sen mukaan.
Olen tänä vuonna nähnyt useammin uutisissa anarkistien ja "rajat auki"-miekkarien väkivaltaisuuksia, kuin SVL:n.
Just näin, suosittelen samaa muillekin. En edes halua tietää kuinka usein painelen vaikka punaisia valoja päin, mutta aina näin teen kun suinkin mahdollista.
Ja mielelläsi vähän antaisit natsisialle kyytiä jos mahdollista?
Alkuperäisessä viestissä taisi olla kyse siitä, että SVL:n sun muiden "natsipaskojen" järjestämät marssit ja tapahtumat ovat pääosin olleet rauhallisia (poislukien se Jyväskylän tapaus), verrattuna anarkomarkojen ja rajat auki porukan tapahtumiin.Mä olen nähnyt paljon enemmän SVL:n väkivaltaisuuksia. Kymmeniä hyökkäyksiä vokkeihin, provosointihyökkäykset vastamielenosoitukseen ja Jyväskylän ostaritapaus. Mitäs anarkistit ovat tehneet? Taisi poliisiauton vilkku mennä stadissa paskaksi, elämme kovia aikoja.
Naah, ei ole mun pala kakkua tollaset väkivaltaisuudet. Sydämeni pohjasta kyllä toivon että tuo roskasakki saa vastavoimaltaan kyytiä, tarpeeksi kun heruttelee niin varmasti lohkeaa.
Alkuperäisessä viestissä taisi olla kyse siitä, että SVL:n sun muiden "natsipaskojen" järjestämät marssit ja tapahtumat ovat pääosin olleet rauhallisia (poislukien se Jyväskylän tapaus), verrattuna anarkomarkojen ja rajat auki porukan tapahtumiin.
VOK:keihin tehtyihin iskuihin en viitsi ottaa kamalasti kantaa, koska meillä kummallakaan ei varmasti ole todisteita siitä että kyseessä olisi SVL:n organisoimia iskuja. Tuomittavia tapauksia kyllä jokainen.
Jos joukossa on "natseja" niin se ei ole takkutukkien oikeus hyökätä koko kulkuetta vastaan tai edes niitä natseja vastaan.
Kyllä se on. Lapsiperheiden ei kannata lähteä uusnatsien marssille, tämän opin jo nuorena.
No sitten ei kannata vinkua jos saavat itse pataan tai jos poliisi niputtaa.
Sairasta kirjoitusta. Hyväksyt ja lietsot väkivaltaa naisia ja lapsia kohtaan oman aatteesi nimissä. Kuinka alas voi vajota? Ei tarvitse cornix vastata.Kyllä se on. Lapsiperheiden ei kannata lähteä uusnatsien marssille, tämän opin jo nuorena.
Ei kukaan muu ole vinkunut paitsi nämä klanipäät ja niiden hännystelijät. Pelottaako jo etukäteen, tällä kertaa ei onnistu uusnatsien yllätyshyökkäys miesylivoimalla.
Helsingin mielenilmauksissa kiinniottoja, käsirysyä ja liikennekatkoksia – muualla Suomessa protestoitiin rauhallisesti - Mielenosoitukset - Kotimaa - Helsingin SanomatKuten myös anarkistien marssit, mistä sä olet saanut päähäsi että näissä on meininki ollut jotenkin mellakkaa? Ainoa marssi millä on mitään mittavampaa häiriöitä tapahtunut oli nimenomaan vastarintaliikkeen tekosia, mutta kyllähän sitä nyt isämmaallisuuden nimissä voi vähän naisia piestä päivystyskuntoon. Äijjiä kun on.
Sä kuulut itse tai sitten sun kaverit kuuluvat tuohon ritsajengiin, koska sen verran näyttää tuota sympatiaa löytyvän takkutukille sekä idealle lasten ja naisten päälle käymiselle. Kovia jätkiä kummallakin puolen kun vieressä on 10 kaveria, mutta muuten pelkkiä paskahousuja.
Helsingin mielenilmauksissa kiinniottoja, käsirysyä ja liikennekatkoksia – muualla Suomessa protestoitiin rauhallisesti - Mielenosoitukset - Kotimaa - Helsingin Sanomat
Poliisi myllytti anarkistit hurjassa kiinniotossa nippusiteisiin – ”En pysty hengittämään!” (video) - Suomen Uutiset
Tampereen mielenosoituksista selvittiin parilla nujakalla – yksi putkaan | Yle Uutiset | yle.fi
Turkulainen anarkisti lyö naista , 17.10.2015 - YouTube
Siinä nyt ihan muutama esimerkki. Mulla ei kyllä ole kiinnostusta jatkaa keskustelua tämän pidemmälle, eiköhän tässä nyt ole selvää ettei mihinkään sopuun olla pääsemässä.
Millä perusteella "natsikulkueen" häiritseminen tai heidän kimppuunsa käyminen on sen oikeutetumpaa, kuin jos hyökätään takku anarkistien mielenosoitusta vastaan?