Minä en ole vieläkään onnistunut ymmärtämään, miksi kansallissosialismin vastustaminen on ääriajattelua. Minä vastustan kansallissosialismia ja aion vastustaa jatkossakin, vaikka se teidän "tolkun ihmisten" mielestä tekeekin minusta ääriajattelijan.
Missähän tällaista on väitetty? On toki voitu, en jaksa kaivaa ketjua. Kyllä säkin pointin hyvin ymmärrät, vaikka et sitä haluakaan näyttää. Se että jokin vastamielenosoitus pyrkii fyysisesti laillisen mielenosoituksen kimppuun, on ei edes ääriajattalua, vaan ääritoimintaa.
mihin perustuu väitä etteikö nimimerkki
@Tuamas tai vaikkapa minä vastustaisi kommareita ihan samalla innolla. Nähdäkseni meiltä kummaltakin löytyy helposti kymmeniä ellei jopa satoja, joissa olemme tuota liikettä vastustaneet tälläkin palstalla.
Täältä sivusta sen verran, että ottamatta sinuun tai tuamakseen kantaa, G20 väkivaltaiset mielenosoitukset olivat mun silmin hyvä osoitus siitä, kuinka vasemmistolainen suomalaisten väkivalta hyväksytään Jatkoajassa tiettyjen nimimerkkien toimesta. Kun omaisuutta tuhottiin ja kaiketi satoja poliiseja hakattiin, Jatkoajan vihervassarit olivat joko hiljaa tai varovaisesti vähättelivät asiaa, vaikka mukana oli niin suomalaisia anarkisteja, vassareita kuin vihreitäkin. Se, että hakkaksiko juuri joku heistä esimerkiksi 10 poliisia, on epäolennaista, koska he olivat tietoisesti ja oman ilmoituksensa perusteella mukana pääkulkueessa, jossa ongelmat kärjistyivät ja tästä kärjistymisestä tiedettiin 100 prosentin varmuudella etukäteen aiempien vuosien perusteella. Väkivalta oli tavoite.
Jos vastaavia natsi- tai muita miekkareita olisi Euroopassa, ja niihin osallistuisi suomalaisia, ja tuloksena olisi satoja loukkaantuneita poliiseja sekä valtavat aineelliset tuhot, asioita ei painettaisi villaisella kuten jälleen kerran vihervassareiden ja anarkistien väkivallan osalta.