Savuvahinkoja?
Rakennuksiako meillä poliisina työskentelee?
Ei se paukkupommien savu nyt ihan terveellistä ole jos sitä joutuu hengittelemään.
En tiedä kuinka paksua rautalankaa tarvitset, mutta voin boldata sinulle edellisestä viestistäni:
Olen tuomitsemassa natseja nyt ja aina, koska kansallissosialismi on aatteena vastanmielisimpiä mitä on ja PVL on avoimesti maanpetoksellinen järjestö.
Ja seuraavassa kerrot kuinka vain natsit pitäisi nolata eli kuinka se meni?
Itse kyllä pidän kommunisteja vielä enemmän vastenmielisempänä porukkana kun heidän takiaan puoli eurooppaa oli viitisenkymmentä vuotta sellaisissa oloissa, että väärästä ajatuksestakin lähti henki.
Ennen kaikkea omia kansalaisia teloitettiin ihan millä tahansa syyllä.
Anarkistit sitten vaan hajoittavat paikkoja haittaavat ihmisten työntekoa.
Se mihin ideologiaan kukakin uskoo ainakin minulle ja se sama kunhan ei sitä tyrkytä sitä minulle.
Kaikki ääriliikkeet saisi puolestani kieltää lopulllisesti mutta siitä ei ole mitään oikeaa hyötyä kun ne katoavat silloin maan alle.
Minulla ei ole eikä ole ollut tarvetta puolustella anarkomarkoja, sinulla esimerkiksi on ollut kova tarve valkopestä Torniaisen ja nassejen toimintaa, siinä on se ero miksi minä koen että on hivenen höpönassuilua vaatia minulta jotain erityistä tuomitsemista anarkomarkojen osalta.
Toki voit kaivaa haulla esimerkiksi kommenttini kiakkovieraiden toiminnasta, jottei tarvitse ihan höpömutulla vetää.
Ei minulle ole mitään tarvetta valkopestä noiden toimintaa ei ole minun juttuni.
Vastaava sekoilu toiseen suuntaan vaan ei näytä olevan vastaavalla tavalla tuomittavaa.
Mutta kai tuota tapausta natsiksi voi silti sanoa? Näin yleisellä tasolla, noita anarkistilarppaajia tuntuu tulevan tällaisiin tilaisuuksiin jostain puskista, ja joo, aiheuttavat enemmän järjestyshäiriöitä. Toisaalta, jos katsotaan vaikka SoO-osastoa, niin siellä harrastuneisuus tuntuu painottuvan vapaa-aikaan (väkivaltatuomioita löytyy ihan kiitettävästi, myös niitä naisia kohtaan joiden takia ollaan katuja mittaamassa). Kumpikaan osapuoli ei omasta mielestä ole kovin puhdas pulmunen.
Kerta täällä nyt niin kovasti vaaditaan tuomitsemista, niin tuomitsen kaikenlaisen väkivallan, oli tekijä tai motiivi mikä hyvänsä. Mieltä saa osoittaa ja oikeus siihen pitää olla, mutta paikkojen rikkomista en kannata. Tässä suhteessa muutama anarkisti veti pahasti vihkoon, jälleen kerran. Mutta ainakin kuvien perusteella Keskustorilla oli myös useampi ihan jokseenkin tavallinen tallaaja sanomassa että kiitos ei natseille. Heille se oikeus myöskin suotakoon, eikä välttämäti tarvitse yhdistää tuohon häirikköosastoon.
Torniainen juu on natsi mutta tuo ei ollut mikään natsien tilaisuus.
Niinpä ja se kummasti ihmetyttää, että näissä julkisuuteen nousee useimmiten vain sen toisen puolen teot ja kun toinen puoli on käytännössä aina naamioitunut eikä uskalla tehdä tekoja "omalla" naamalla.
Ei ole kumpikaan pulmusia mutta jotenkin voi taas arvata, että anarkistien pelleily on itsenäisyyspäivä se mikä aiheuttaa eniten häiriöitä ja vahinkoja toisin kuin esim. se 612 soihtukulkue.
Nimenomaan väkivalta on väärin mutta toisilla näyttää monesti olevan sitä parempaa väkivaltaa kun tekijä on oikea.
Kyllä Li Anderssonkin kovasti kehui kuinka hienosti meni lauantaina Tampereella tosin ääni olisi voinut olla toinen jos olisi siinä vaiheessa tiennyt ketä ne tekijät olivat.
Kun kuvitelma oli siinä vaiheessa, että natsit olivat siellä riehuneet kun totuus oli täysin toinen.
Olihan siellä varmasti asiallista porukkaa mutta heidän osaltaan kyllä miettisin millaisen porukan mielenilmaukseen lähtee mukaan kun tiedossa oli, että sinne tulee tuota anarkisti osastoa jolla oli tarve hake konfliktia ja lisäksi piti päästä katkaisemaan junaliikenne.[/QUOTE]